Spontaan deuk in bierpul (glas)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:13

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Edit: kennelijk heb niet alleen ik, maar meer mensen niet opgelet. Mysterie is geen mysterie, deuk zit er al vanaf het begin in.

Oorspronkelijke tekst:
Ik heb een hele mooie Tweakers-pul, wordt dagelijks gebruikt (nee, niet voor bier, voor water met Movicolon, vezels). Vandaag nog afgewassen, met de hand, in niet te heet water. Nu pak ik hem net op van het aanrecht, waar ik hem na de afwas neergezet had (ik gebruik nu dagelijks, dus terug in de kast zetten is een beetje nutteloos) en zit er spontaan een deuk in het glas, bij het handvat. Deuk is goed te zien, en te voelen. En niet alleen door mij.

Ik weet zeker dat het glas is, ik heb uit dezelfde batch, minimaal 1 pul kapot zien vallen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? En hoe je dit weer weg krijgt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H5cRhdaquf4aV2bq1Z5sEarat4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLH1beJA3SnTO5P7s66Fagg5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:03 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik snap 'm niet... 1 aprilgrap?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Wat snap je er niet aan? Er zit daadwerkelijk spontaan een deuk in mijn pul. Hoe kan dat en hoe haal je die deuk weer weg? En nee, geen 1 april-grap, en al zeker niet in september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-05 19:57
Zoveel gebruikt dat het glas eraf gesleten is :+

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Svp geen HK-grappen. Ik ben gewoon echt benieuwd. En slijtage gebeurt niet in 2 uur stilstaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Mocht je serieus zijn: die deuk zat er al in toen je de pul kocht.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Juup schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:47:
Mocht je serieus zijn: die deuk zat er al in toen je de pul kocht.
Met /\

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hvx6uZppOjjOseyYY3kKzVb98MY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELmKF2Xc5pdzuwumFFWShqEt.jpg?f=fotoalbum_large
Hmm er bestaan blijkbaar meer pullen met hetzelfde probleem.

Random WTF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Die deuk is superhandig voor je knokkels, zeur niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AllesKan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05-2023
Zie modbreak.

[ Voor 92% gewijzigd door AllesKan op 13-09-2020 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:14
Iemand die een deuk-pul had heeft hem stiekem omgeruild met jouw pul? Ineens een deuk in glas is nogal onrealistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Spasm schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:55:
[Afbeelding]
Hmm we bestaan blijkbaar meer pullen met hetzelfde probleem.
Ok, dan was het ons beiden dus blijkbaar nooit eerder opgevallen. Thnx iig!

En ja, ik voel me nu erg blont, maar ben blij dat ik iig niet de enige ben :P En ja, als je ineens een deuk in het glas voelt, en na vraagt of die er altijd al zat, en als antwoord krijgt 'nee', dan ga je toch een beetje twijfelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:45
ToFast schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:58:
Die deuk is superhandig voor je knokkels, zeur niet :)
AllesKan schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:00:
Kansloos topic dit.

Gelooft geen hond.
Ik sta best wel versteld van dit soort reacties, fatsoen is ver te zoeken in jullie reacties :/

The devil is in the details.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:08
Hahn schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:06:
Ik sta best wel versteld van dit soort reacties, fatsoen is ver te zoeken in jullie reacties :/
Nou ik weet niet, het is dat de ts een rode naam heeft en de verklaring snel gegeven is, anders denk ik dat dit topic gewoon op slot ging onder het mom van (vermoeden van) trollen, ook gezien het tijdstip.

[ Voor 3% gewijzigd door LA-384 op 13-09-2020 00:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1271350

Hahn schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:06:
[...]

[...]

Welkom op het internet. Dit topic, op dit moment van de dag,
iets te diep in hetglaasje gekeken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
LA-384 schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:13:
[...]

Nou ik weet niet, het is dat de ts een rode naam heeft en de verklaring snel gegeven is, anders denk ik dat dit topic gewoon op slot ging onder het mom van (vermoeden van) trollen, ook gezien het tijdstip.
Ik kan me best voorstellen dat mensen denken dat dit geen serieuze vraag was, maar dan is het nog niet gelijk nodig om zaken als 'zeur niet' en 'kansloos topic' te gaan roepen, toch? Als je denkt dat een topic onzin is, maak een Topic Report aan. Nergens voor nodig om direct lullig te gaan doen, zelfs al zou iemand aan het trollen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 13-09-2020 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 23:54

franssie

Save the albatross

Hahn schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:15:
[...]

Ik kan me best voorstellen dat mensen denken dat dit geen serieuze vraag was, maar dan is het nog niet gelijk nodig om zaken als 'zeur niet' en 'kansloos topic' te gaan roepen, toch? Als je denkt dat een topic onzin is, maak een Topic Report aan. Nergens voor nodig om direct lullig te gaan doen, zelfs al zou iemand aan het trollen zijn.
Alsnog een move naar HK dan? :+

edit of een slotje want de vraag is beantwoord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 13-09-2020 00:18 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AllesKan
Zie modbreak.

[ Voor 99% gewijzigd door AllesKan op 13-09-2020 00:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
AllesKan schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:17:
[...]

Dat zegt dan meer over jou, dan over het probleem.

(Kom op hee, glas vervormd pas bij hele hoge temperaturen, dat gaat de vaatwasser/handafwas/ofwatdanook bij TS thuis echt niet redden hoor. Zelf een beetje nadenken mag best...)
Ja, dat weet ik. En daarom had ik het dus nagevraagd bij iemand die die pul ook zeer regelmatig in z'n handen heeft. En die gaf ook aan dat er eerder geen deuk in zat. Kennelijk hebben we dus beiden zitten slapen. Geen reden om te trollen of grandioos off-topic te gaan en al helemaal niet om op de man te gaan. Geloof me, ik voel me al dom genoeg zo, en ik verwacht hij ook als hij dit morgen ziet of hoort. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
AllesKan schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:17:
[...]

Dat zegt dan meer over jou, dan over het probleem.

(Kom op hee, glas vervormd pas bij hele hoge temperaturen, dat gaat de vaatwasser/handafwas/ofwatdanook bij TS thuis echt niet redden hoor. Zelf een beetje nadenken mag best wel hoor... Probeer het eens.)
Heel ironisch dat je nickname "AllesKan" is, en dit al je 2e post is over dat sommige zaken niet kunnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:27

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik herken dit probleem niet, met geen van mijn 4 pullen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgEjGawrDqZOhZRKBSqs8T_WdWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/63PkpLo7xypRKk9vHNVHpjoW.jpg?f=fotoalbum_large

Allemaal netjes recht zonder vervormingen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesKan
Zie modbreak.

[ Voor 95% gewijzigd door AllesKan op 13-09-2020 00:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
AllesKan schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:26:
[...]

Mensen aanvallen op hun 'nickname'... Really? Hoe oud ben je 12?
Goh, niet leuk als iemand lullig reageert, hè? Dat was m'n punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
bvk schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:25:

[Afbeelding]

Toch zie je duidelijk dat ze er ook zijn op de foto van @Spasm. Dus dan lijkt het voor de hand liggend dat 'ie er ook al zat in mijn pul.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Nu is het genoeg. Hoewel we bij voorkeur niet modereren in onze eigen topics, moet het toch maar: kunnen we alsjeblieft stoppen met op de man, off-topic of onvriendelijk reageren en allerlei andere zaken waar je eigenlijk niet op zou moeten reageren maar een TR voor zou moeten indienen? Dank.

[ Voor 12% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesKan
Zie modbreak.

[ Voor 91% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ardana schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:28:
[...]

Toch zie je duidelijk dat ze er ook zijn op de foto van @Spasm. Dus dan lijkt het voor de hand liggend dat 'ie er ook al zat in mijn pul.
Ja, dat zie ik inderdaad. Maar hoeveel zijn er wel niet gemaakt? Er zal vast een "foute" doos tussen gezeten hebben. Ik heb een goede in ieder geval, ik zie tenminste geen deuk zoals op de andere foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHpmUiwb_B9E4gzf96YVb3Pkyro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e8Qkfvtf4BN0B4kaRoi4fMgv.jpg?f=fotoalbum_large

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:08
Hahn schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:15:
[...]

Zullen we het laten bij een verschil in hoe we de gedane uitspraken interpreteren in de context en tijdstip van de vraagstelling?

Of zo'n deuk "by design" is of een foutje in het productieproces, durf ik niet te zeggen, maar ik weet wel dat ik eenzelfde deuk zie bij sommige (dus niet alle) mokken in mijn kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

dacht ik even dat we hier een leuk mysterie in onze handen hadden, kom ik van een kale reis terug thuis.

Ik denk dat we allemaal al wel eens zo een moment ervaren hebben waarbij we ons afvroegen: hoe lang is dit al terwijl blijkt dat het al jarenlang zo is terwijl het ons nooit is opgevallen ondanks de vele keren dat we het hadden kunnen zien. Het zijn vaak onbelangrijke details en die onthouden we simpelweg niet zo goed.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Luuk013
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-05 12:10
Dat is even grappig. Ik werk toevallig bij een glasfabriek waar wij potten en flessen maken van bekende merken.

Dit kan alleen ontstaan tijdens de productie en is dan op een of andere manier door de 100% controle geglipt. Meestal is er een voorwerp zoals een pusher of inschuiver wat tegen het nog warme glas aanduwt de boesdoener, maar het zou ook een koelingsprobleem kunnen zijn, dat de beker inzakt door nog teveel warmte. Nog een andere mogelijke oorzaak is een product wat niet goed uitgevormd is in de mal door verstopte vacuumpuntjes. De echte oorzaak kan ik alleen achterhalen met productie gegevens en het glas in mijn handen.

Leuk weetje:
Wanneer gebroken glas compleet is is het doormiddel van het volgen van de breuklijnen mogelijk te achterhalen wat de oorzaak is van de breuk. Heel interessant.

Ik kan je aanraden om eens in een glasfabriek te gaan kijken met een opendag of dergelijk. Het is echt heavy industrie waarbij veel warmte en herrie vrijkomt en er letterlijk hete glasdruppels ziet vallen waardoor je een bijzondere ervaring krijgt. Mensen die bij ons een rondleiding krijgen, staan met open mond te kijken en zijn er helemaal stil van.

Om een idee te krijgen:
https://youtu.be/T-PpYJAKDJo

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk013 op 13-09-2020 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Leuk idee @Luuk013

Tip voor de merchandise inkopers van tweakers:
Als je een nieuwe gadget aanbiedt; zorg dan minstens voor een rondleiding (al is het digitaal) in de productiefaciliteit waar het 'ding' vandaan komt! 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Hier ook nog even gekeken, en mijn zelfde bierpul (dus met het oude Tweakers logo) heeft ook precies dezelfde deuk! Zal dus wel zo horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-05 17:41
Ardana schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:01:
[...]

En ja, ik voel me nu erg blont,
Ok, echt blond dus. 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
/r/woooosh

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:35

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Opzettelijke taalfout is opzettelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-05 17:41
Ardana schreef op zondag 13 september 2020 @ 19:16:
[...]

Opzettelijke taalfout is opzettelijk. :P
Tegen leerlingen in het lager kom je hiermee weg, ik ben een ‘beetje’ ouder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 16:23
Wel gek dat je soms zo overtuigd bent van iets, en dat je dan helemaal verbaasd dat het anders is. :) Heb ik ook weleens. Maar met fysieke objecten is dat een stuk gekker. :)

Ik had dat een paar maanden geleden ook ik vroeg aan mn vrouw of ze dat bakje met bloemenopdruk even wilde pakken, ik was er heilig van oveertuigd dat het met bloemen was, en ze zat me zo raar aan te kijken. Maar het waren insecten. En toen ik hem zag had ik zoiets van ohja, maar op dat moment in mn geheugen zag ik t gewoon als een bakje met bloemen. :) En waarschijnlijk als ik 't zelf zou hebben gepakt zou ik er niks van gemerkt hebben. Toch wel mooi hoe hersens soms werken en niet werken.

@topic, glas is een vloeistof, dus ja het zou zomaar kunnen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SeenD op 14-09-2020 09:33 ]

Something something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bvk schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:25:

[Afbeelding]

Jij had er toch eerst een met een deuk? Heb je die omgewisseld met iemand? :+

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 12:51

Part

Helemaal niets.....

SeenD schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:32:
.......

@topic, glas is een vloeistof, dus ja het zou zomaar kunnen. ;)
Hier moest ik ook aan denken. bv het uitzakken van oude (kerk) ramen alleen is de tijdschaal voor het waarneembaar uitzakken gelijk aan de leeftijd van het heelal.

https://www.nemokennislin...ermomt-als-een-vloeistof/

Wie een blik werpt op oude ramen in bijvoorbeeld kerken valt misschien iets op: het glas lijkt aan de onderkant iets dikker dan aan de bovenkant. Als glas kenmerken van een vloeistof heeft, is het dan misschien door de eeuwen heen een beetje naar beneden gesijpeld?

Het klopt op papier dat glas enigszins vloeibaar is, maar de tijdschalen waarop dat gebeurt zitten in de orde van de leeftijd van het heelal. Een paar honderd jaar is veel te kort om het kerkglas te laten uitzakken. De onregelmatige dikte is vooral het gevolg van het productieproces van glas in eerdere eeuwen. Het glas werd in (echt) vloeibare vorm uitgerekt en geplet tot een ruit en dat liet een wat dikkere rand na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 16:23
Part schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:47:
[...]

Hier moest ik ook aan denken. bv het uitzakken van oude (kerk) ramen alleen is de tijdschaal voor het waarneembaar uitzakken gelijk aan de leeftijd van het heelal.

Wie een blik werpt op oude ramen in bijvoorbeeld kerken valt misschien iets op: het glas lijkt aan de onderkant iets dikker dan aan de bovenkant. Als glas kenmerken van een vloeistof heeft, is het dan misschien door de eeuwen heen een beetje naar beneden gesijpeld?

Het klopt op papier dat glas enigszins vloeibaar is, maar de tijdschalen waarop dat gebeurt zitten in de orde van de leeftijd van het heelal. Een paar honderd jaar is veel te kort om het kerkglas te laten uitzakken. De onregelmatige dikte is vooral het gevolg van het productieproces van glas in eerdere eeuwen. Het glas werd in (echt) vloeibare vorm uitgerekt en geplet tot een ruit en dat liet een wat dikkere rand na.
Ok dus het is gewoon een mythe. En het is al jaren geleden *busted*, ook wel mooi hoe lang zo iets blijft rond hangen.

Something something

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 20:18

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Ik heb hem succesvol uitgedeukt vanmorgen!

You are NIJL-ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Part schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:47:
[...]

En het is steviger als je de dikke kant onder plaatst. Dus de conformation bias kan er ook nog in zitten dat ofwel ze bewust het dikste glas onder plaatsten, ofwel dat het glas dat andersom geplaatst is in de loop der eeuwen een keer gesprongen is.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Luuk013 schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:08:
Ik kan je aanraden om eens in een glasfabriek te gaan kijken met een opendag of dergelijk. Het is echt heavy industrie waarbij veel warmte en herrie vrijkomt en er letterlijk hete glasdruppels ziet vallen waardoor je een bijzondere ervaring krijgt. Mensen die bij ons een rondleiding krijgen, staan met open mond te kijken en zijn er helemaal stil van.
* mystic kan dit als verkoper van glasverpakkingen beamen :Y glasfabrieken zijn echt super gaaf om te bezoeken. De snelheid waarmee het gaat en de werking van de machines is echt heel indrukwekkend.

Toevallig heb ik dit in Dongen mogen zien :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:59

Bob Popcorn

Plop!

Gewoon vol gieten met bier, dan deukt 'ie (langzaam) weer uit. :+

Zonder gekheid, ik heb zulke pullen (excl. Tweakers logo) ook eens besteld voor een feestje en die hadden ook allemaal een deuk. Volgens mij is dat zo omdat je dan makkelijker je hand in het handvat kan stoppen?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Het ziet er wel uit als een bewust ontworpen design.
Misschien heeft Tweakers gewoon een nieuwe generatie uitgebracht met dit design?

• bvk

bvk

Marzman schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:35:
[...]

Jij had er toch eerst een met een deuk? Heb je die omgewisseld met iemand? :+
Nope, deze heb ik met een quiz op het Tweakers HQ gewonnen en @zeef heeft destijds natuurlijk wel een goede pul gepakt ;)

Specs

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Bob Popcorn schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:07:
Gewoon vol gieten met bier, dan deukt 'ie (langzaam) weer uit. :+
Dat werkt alleen als je een aan de duivel gerelateerd biertje gebruikt ;) Duvel, Lucifer, Satan,Belzebuth, etc
Glas moet warm worden voordat je een deuk er uit krijgt.
Zonder gekheid, ik heb zulke pullen (excl. Tweakers logo) ook eens besteld voor een feestje en die hadden ook allemaal een deuk. Volgens mij is dat zo omdat je dan makkelijker je hand in het handvat kan stoppen?

[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 16-09-2020 08:55 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Glas dat indeukt, ik wist niet dat dat überhaupt een ding was? Glas doet toch niets anders dan barsten/springen, en anders gewoon zijn vorm behouden? Aannemende dat Ardana het glas geen 700 graden heeft laten worden.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 12:45

seriousjin

Let's get seriously serious..

Luuk013 schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:08:
Mooi dit, wanneer mogen we langskomen? En geef jij dan de rondleiding? _/-\o_

"You may be big, but I am serious!"

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 19:09

World Citizen

FreeReef.nl

bwerg schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:08:
Glas dat indeukt, ik wist niet dat dat überhaupt een ding was? Glas doet toch niets anders dan barsten/springen, en anders gewoon zijn vorm behouden? Aannemende dat Ardana het glas geen 700 graden heeft laten worden.
Hij bedoeld gedurende het productie proces. Als het glas dan nog warm is zou het kunnen inzakken, of als je het met een pusher wegschuift er een deuk in kunnen duwen.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Inderdaad heel vreemd hoe je soms heel zeker van iets bent, terwijl het niet zo is.

Ik woon al 21 jaar op dezelfde plek en een half jaar geleden kwam ik er pas achter dat er ergens in mijn buurt een telefoonmast staat. Volgens mijn vader staat die er ook al 21 jaar. Soms fiets je ook ergens langs en dan vraag je je af of een hek er bijvoorbeeld al altijd gestaan heeft of net nieuw geplaatst is. Heel vreemd. Zelfde geldt trouwens voor het rondje dat ik iedere avond met de hond loop. Soms zie ik toch nog nieuwe dingen, of denk ik dat ik oude dingen zie, maar zijn ze echt nieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
hoi1234 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:04:
Inderdaad heel vreemd hoe je soms heel zeker van iets bent, terwijl het niet zo is.

Ik woon al 21 jaar op dezelfde plek en een half jaar geleden kwam ik er pas achter dat er ergens in mijn buurt een telefoonmast staat. Volgens mijn vader staat die er ook al 21 jaar. Soms fiets je ook ergens langs en dan vraag je je af of een hek er bijvoorbeeld al altijd gestaan heeft of net nieuw geplaatst is. Heel vreemd. Zelfde geldt trouwens voor het rondje dat ik iedere avond met de hond loop. Soms zie ik toch nog nieuwe dingen, of denk ik dat ik oude dingen zie, maar zijn ze echt nieuw.
Dit heb ik altijd als ik naar mijn bankrekening kijk. “Er stond toch meer op?” -O-
Pagina: 1