Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spontaan deuk in bierpul (glas)

Pagina: 1
Acties:

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:12

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Edit: kennelijk heb niet alleen ik, maar meer mensen niet opgelet. Mysterie is geen mysterie, deuk zit er al vanaf het begin in.

Oorspronkelijke tekst:
Ik heb een hele mooie Tweakers-pul, wordt dagelijks gebruikt (nee, niet voor bier, voor water met Movicolon, vezels). Vandaag nog afgewassen, met de hand, in niet te heet water. Nu pak ik hem net op van het aanrecht, waar ik hem na de afwas neergezet had (ik gebruik nu dagelijks, dus terug in de kast zetten is een beetje nutteloos) en zit er spontaan een deuk in het glas, bij het handvat. Deuk is goed te zien, en te voelen. En niet alleen door mij.

Ik weet zeker dat het glas is, ik heb uit dezelfde batch, minimaal 1 pul kapot zien vallen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? En hoe je dit weer weg krijgt?

[Voor 52% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:03]

Note to self: being good is often more important than being right.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Wat snap je er niet aan? Er zit daadwerkelijk spontaan een deuk in mijn pul. Hoe kan dat en hoe haal je die deuk weer weg? En nee, geen 1 april-grap, en al zeker niet in september.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Svp geen HK-grappen. Ik ben gewoon echt benieuwd. En slijtage gebeurt niet in 2 uur stilstaan.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Spasm schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:55:
[Afbeelding]
Hmm we bestaan blijkbaar meer pullen met hetzelfde probleem.
Ok, dan was het ons beiden dus blijkbaar nooit eerder opgevallen. Thnx iig!

En ja, ik voel me nu erg blont, maar ben blij dat ik iig niet de enige ben :P En ja, als je ineens een deuk in het glas voelt, en na vraagt of die er altijd al zat, en als antwoord krijgt 'nee', dan ga je toch een beetje twijfelen.

[Voor 18% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:06]

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
AllesKan schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:17:
[...]

Dat zegt dan meer over jou, dan over het probleem.

(Kom op hee, glas vervormd pas bij hele hoge temperaturen, dat gaat de vaatwasser/handafwas/ofwatdanook bij TS thuis echt niet redden hoor. Zelf een beetje nadenken mag best...)
Ja, dat weet ik. En daarom had ik het dus nagevraagd bij iemand die die pul ook zeer regelmatig in z'n handen heeft. En die gaf ook aan dat er eerder geen deuk in zat. Kennelijk hebben we dus beiden zitten slapen. Geen reden om te trollen of grandioos off-topic te gaan en al helemaal niet om op de man te gaan. Geloof me, ik voel me al dom genoeg zo, en ik verwacht hij ook als hij dit morgen ziet of hoort. :)

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
bvk schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:25:
Ik herken dit probleem niet, met geen van mijn 4 pullen:

[Afbeelding]

Allemaal netjes recht zonder vervormingen.
Toch zie je duidelijk dat ze er ook zijn op de foto van @Spasm. Dus dan lijkt het voor de hand liggend dat 'ie er ook al zat in mijn pul.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Nu is het genoeg. Hoewel we bij voorkeur niet modereren in onze eigen topics, moet het toch maar: kunnen we alsjeblieft stoppen met op de man, off-topic of onvriendelijk reageren en allerlei andere zaken waar je eigenlijk niet op zou moeten reageren maar een TR voor zou moeten indienen? Dank.

[Voor 12% gewijzigd door Ardana op 13-09-2020 00:32]

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Topicstarter
Opzettelijke taalfout is opzettelijk. :P

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True