Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zal de zwaarste taak zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wellicht wat ambitieus maar ik hoop eigenlijk niet meer dan 1200€ kwijt te zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis + toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag degelijk gamen op 1440p en dit ook in de toekomst kunnen doen (evt met wat upgrades tzt)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd van Intel maar de Ryzens lijken sinds een jaar de betere keuze.
Heb al een hoop gelezen over Corsair geheugens en gebrekkige compatibiliteit met moederborden. Het alternatief lijken Crucial Ballistix te zijn.
Qua videokaart wil ik nog even wachten op de nieuwe 30x0 kaarten, ik hoop de 3070 in te kunnen passen. Heb nu de 2070 erin gedrukt om een idee te krijgen van de totaalprijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Gewoon een degelijke pc voor het liefst een zo laag mogelijke prijs. Graag een dichte behuizing en zo clean mogelijk, fancy lichtjes e.d. geef ik totaal niet om. Stil is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Ruimte zat onder het bureau maar ik hou het wel graag compact.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Van tevoren heb ik al wat research gedaan natuurlijk maar mijn kennis op dit gebied is beperkt dus hoor graag de meningen en suggesties van anderen.Ten eerste of alle componenten compatibel met elkaar zijn en waar mogelijk het systeem beter gebalanceerd kan worden. Wellicht zou er ook nog ergens wat bespaard kunnen worden maar er zal waarschijnlijk eerder geld bij moeten haha.Tenslotte nog de vraag of deze monitor geschikt zal zijn voor met name gamen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zal de zwaarste taak zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wellicht wat ambitieus maar ik hoop eigenlijk niet meer dan 1200€ kwijt te zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis + toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag degelijk gamen op 1440p en dit ook in de toekomst kunnen doen (evt met wat upgrades tzt)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd van Intel maar de Ryzens lijken sinds een jaar de betere keuze.
Heb al een hoop gelezen over Corsair geheugens en gebrekkige compatibiliteit met moederborden. Het alternatief lijken Crucial Ballistix te zijn.
Qua videokaart wil ik nog even wachten op de nieuwe 30x0 kaarten, ik hoop de 3070 in te kunnen passen. Heb nu de 2070 erin gedrukt om een idee te krijgen van de totaalprijs
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Gewoon een degelijke pc voor het liefst een zo laag mogelijke prijs. Graag een dichte behuizing en zo clean mogelijk, fancy lichtjes e.d. geef ik totaal niet om. Stil is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Ruimte zat onder het bureau maar ik hou het wel graag compact.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Van tevoren heb ik al wat research gedaan natuurlijk maar mijn kennis op dit gebied is beperkt dus hoor graag de meningen en suggesties van anderen.Ten eerste of alle componenten compatibel met elkaar zijn en waar mogelijk het systeem beter gebalanceerd kan worden. Wellicht zou er ook nog ergens wat bespaard kunnen worden maar er zal waarschijnlijk eerder geld bij moeten haha.Tenslotte nog de vraag of deze monitor geschikt zal zijn voor met name gamen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 510,95 | € 510,95 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Monitoren | Philips B-line 245B1/00 Zwart | € 198,- | € 198,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L12S | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 78,22 | € 78,22 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 76,05 | € 76,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.332,02 | ||