Heb ik vorig seizoen al gedaan waardoor ik toch beetje officieus 1e werd. Als ik het nog een keer ga doen valt het teveel opTerrorSource schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:13:
[...]
Je had even een rechter moeten bellen om halverwege de puntentelling de telling te laten stoppen
Yes, klaar voor het volgende blok, er moet nog wel iets veranderen in de eindstandElPaco schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:13:
Heeft iedereen zijn poule voor komend weekend weer ingevuld?
:fill(white):strip_exif()/f/image/zDUz71xOtKHp8EyVnQ4TFkPk.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door PolarBear op 19-11-2020 14:20 ]
Zo, dat is schildje nummertje 2.
Op naar nummer 3.
Op naar nummer 3.
Ik eis een onderzoek naar @mavaros
Dit zijn onnatuurlijk veel goeie uitslagen voorspeld!
Dit zijn onnatuurlijk veel goeie uitslagen voorspeld!
70 punten 
Dat moet ook wel een record zijn toch?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wellicht krijgen we nog een nabeschouwing van @Typhonedvdkiwi schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:22:
70 punten
Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 9
Boomshakalaka, na het mijn mening verschrikkelijke interlandvoetbal zijn we weer terug bij belangrijke zaken: voorspellen in de Eredivisie poule. Waar mannen jongetjes worden, jongetjes mannen worden, het kaf van het koren wordt gescheiden en waarin eeuwige roem op de loer ligtDeze week stond in het teken van dit dier:
Mavaros besloot eigenhandig om als eerste de 70 punten barrière te doorbreken dit jaar en was daarom het BEEST van de week. Gefeliciteerd met wederom een weekoverwinning!
De top 5 van deze week:
1. @mavaros (+70 punten)
2. @mefjoew (+62 punten)
3. @Supermach (+62 punten)
4. @malderhout (+60 punten)
5. @MarkH69 (+57 punten)
Mavaros had 4 wedstrijden in zijn geheel goed voorspeld maar ook malderhout deed vrolijk mee met 3 correct voorspelde wedstrijden. De top 5 ziet er voorlopig zo uit:
1. @Deadsy (+417 punten)
2. @Murrays (+417 punten)
3. @MarkH69 (+398 punten)
4. @Qu3st (+389 punten) (disqualified, cheating
5. @mAiden88 (+387 punten)
Komend weekend gaat het vrolijk door dus vul die voorspellingen in!
Ik wilde net vragen of er iemand was die winst voor RKC voorspeld had.
Een blik op onze poule geeft het antwoord al: helemaal niemand
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat Twente verloren heeft of niet.dvdkiwi schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:21:
Ik wilde net vragen of er iemand was die winst voor RKC voorspeld had.
Want ik had 3-0 voor Twente.
RKC is een club die bij mij de gun factor heeft.
Tja RKC is weer eens guitig bezig uit het niets. Naja laat ze maar winnen zolang ADO alles verliest slaap ik rustig. Die hebben 0,0 gunfactor bij mij.
Helemaal niemand in de poule had de vrijdagwedstrijd goed.
Iedereen heeft 0 punten gescoord. Volgens mij is dat redelijk uniek.
Iedereen heeft 0 punten gescoord. Volgens mij is dat redelijk uniek.
Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 10
Ik had niet zoveel reden tot klagen maar een paar nasty wedstrijden vielen net verkeerd uit in mijn nadeel helaas. Zolang ik zoiets schrijf weten jullie al meteen dat ik niet de weekwinnaar ben geworden. Zoals al opgemerkt was FC Twente - RKC door niemand in onze poule goed voorspeld dus dat maakt het slechten van de 70 punten barrière een opgave. @Isengrim kwam daar deze week het dichtste bij met +61 punten en pakt daarmee de winst van week 10.De top 5 van deze week:
1. @Isengrim (+61 punten)
2. @Jero_B (+60 punten)
3. @MM99 (+56 punten)
4. @ST10©DE (+55 punten)
5. @KingKoning (+52 punten)
Opvallend ook dat enkele hoogvliegers van vorige week deze week relatief weinig punten in de wacht hebben gesleept. @mavaros was daarop echter wel een positieve uitzondering en stormt vanuit het niets in de algemene ranglijst de top 5 in. In die top 5 heeft @Deadsy afgerekend met @Murrays en staat op dit moment 4 punten los wat ook precies het verschil was in de weekscore tussen deze twee. @Isengrim maakt ook een giga stap op de ranglijst en knalt van plek 21 naar plek 6 met de +61 punten score.
De top 10 van de algemene ranglijst:
1. @Deadsy +458 punten
2. @Murrays +454 punten
3. @MarkH69 +450 punten
4. @bregweb +431 punten
5. @mavaros +428 punten
6. @Isengrim +426 punten
7. @ST10©DE +426 punten
8. @Jero_B +425 punten
9. @KingKoning +424 punten
10. @Terranova +423 punten
Komende week barst het geweld op vrijdagavond 20:00 weer los met de wedstrijd Sparta - FC Emmen. Als Sparta zo speelt als tegen PSV dan heeft Emmen geen schijn van kans en is @Vos teleurgesteld maar @Ramzzz tevreden. Aan de andere kant is het een ideale wedstrijd om een gelijkspel of een overwinning voor FC Emmen te gokken om afstand te nemen van de rest.
Headsup warning met de voorspelling van komend weekend:
@KingKoning @OPSLAGHOND @Wusser @Deadsy @frumper @ElPaco @LZ86 @Lekkerboeie86 @mAiden88 @DutchDevil79 @Ramzzz @desmond @Freshnezz @Gynnad @AlexMar @jbdeiman @malderhout @MPM @Jorgen @NLRev0lution @Qu3st @dvanpol @Purehz @ST10©DE @Terranova @T-MOB @Supermach @Vuvuzela @Murrays
LET OP: Opschoning once again. Wie de afgelopen 5 wedstrijden niet heeft ingevuld wordt removed.
Dit om het onnodig taggen te voorkomen.
@KingKoning @OPSLAGHOND @Wusser @Deadsy @frumper @ElPaco @LZ86 @Lekkerboeie86 @mAiden88 @DutchDevil79 @Ramzzz @desmond @Freshnezz @Gynnad @AlexMar @jbdeiman @malderhout @MPM @Jorgen @NLRev0lution @Qu3st @dvanpol @Purehz @ST10©DE @Terranova @T-MOB @Supermach @Vuvuzela @Murrays
LET OP: Opschoning once again. Wie de afgelopen 5 wedstrijden niet heeft ingevuld wordt removed.
@Typhone
Ik wacht tot het laatste moment.
Dit om te zien of er trainers zijn die opeens 8 nieuwe spelers opstellen.
Kom hierdoor mijn voorspelling van PSV vorig weekend flink veranderen, had het nog bijna goed ook.
Kom hierdoor mijn voorspelling van PSV vorig weekend flink veranderen, had het nog bijna goed ook.
Ik wacht vaak ook, maar ben ook al meerdere malen de 1e wedstrijd vergeten, gelukkig heb ik die bijna altijd foutDeadsy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:15:
@Typhone
Ik vul vaak alvast in op gevoel, en pas evt later aan. Zo mis ik iig geen wedstrijden.Deadsy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:15:
Dankjewel. Was het helemaal vergeten. Weer ingevuld voor de komende dagenTyphone schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:53:
Headsup warning met de voorspelling van komend weekend:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik gok zelden met 2-1’s maar gisteren had ik bingo! 😎
Wat een ronde weer 
Vrijdag de volle 10 punten binnen geharkt, gevolgd door 3 wedstrijden op zaterdag:
0 punten (wtf RKC?)
0 punten (wtf Ajax?)
0 punten (wtf Vitesse?)
Alle hoop is op vandaag gevestigd om toch nog een beetje een acceptabel puntenaantal
(alles >30 vind ik goed) te halen maar ik ben er bang voor...

Vrijdag de volle 10 punten binnen geharkt, gevolgd door 3 wedstrijden op zaterdag:
0 punten (wtf RKC?)
0 punten (wtf Ajax?)
0 punten (wtf Vitesse?)

Alle hoop is op vandaag gevestigd om toch nog een beetje een acceptabel puntenaantal
(alles >30 vind ik goed) te halen maar ik ben er bang voor...
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2020 11:56 ]
Geef ik Ajax een keer het voordeel van de twijfel...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat een ruk week, Ik sta op 19 punten.
Betwijfel dar er iemand vaker de 0 heeft dan ik heb deze week
Extreem weinig punten iedereen deze speelronde volgens mij.. wat een onvoorspelbare uitslagen weer
En AZ - Groningen gewoon goed, kudo's!PolarBear schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:59:
Yes, rondewinnaar in deze knotsgekke ronde.
[Afbeelding]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
BelchineesPolarBear schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:59:
Yes, rondewinnaar in deze knotsgekke ronde.
[Afbeelding]
Ik had met liefde wat chinezen gebeld zaterdagavond om Ajax een beter resultaat te geven
Het is zo'n ronde die je elk jaar wel hebt in de Eredivisie met allemaal rare uitslagen. Net zoals een speelronde met 2 of 3 0-0 wedstrijden. Je moet wat geluk hebben om ze goed te voorspellen.
@Qu3stDeadsy schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:43:
Wat een ruk week, Ik sta op 19 punten.
@PolarBear onderzoek loopt. Groningen op 1-2 bij AZ zetten is highly suspicious
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 07-12-2020 08:45 ]
24 punten waarvan bij 2 wedstrijden 10 punten die wel grotendeels goed waren.
5 wedstrijden 0 punten, niet te voorspellen deze ronde.
5 wedstrijden 0 punten, niet te voorspellen deze ronde.
Ik daag je uit met 6Deadsy schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:43:
Betwijfel dat er iemand vaker de 0 heeft dan ik heb deze week
Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 11
Tijdens normale weken struikelen wij over de 60+ scores. Aangezien wij allemaal toch wel enige kennis van voetbal bezitten. Omdat het zo'n grappige week is en er zoveel commotie is in het topic krijgen we vandaag drie keer een top 5. We zullen met de belangrijkste beginnen.Zij die absoluut geen verstand hebben van voetbal
Ben eerlijk, als je 38 punten scoort met zo'n gekke wedstrijden...dan heb je géén verstand van voetbalDe 'top 5' van deze week:
1. @PolarBear +38 punten
2. @ST10©DE +34 punten
3. @frumper +32 punten
4. @T-MOB +31 punten
5. @AlexMar +30 punten
De koningen van het voetbal die door de goden genekt zijn
1. @assasinbats +8 punten2. @MPM +9 punten
3. @Sjorre +10 punten
4. @Qu3st +12 punten (mede-organisator van deze poule)
5. @Murrays +15 punten (geen zorgen want concurrent @Deadsy haalde 'maar' 6 punten meer
Zijn er dan ook nog grote veranderingen aan de top te zien? Een klein beetje wel. @bregweb kukelt de top 5 uit en wordt vervangen door @ST10©DE die met +34 punten het meeste scoorde van iedereen in de totale top 5.
De totale top 5
1. @Deadsy +479 punten2. @MarkH69 +469 punten
3. @MPM +469 punten
4. @ST10©DE +460 punten
5. @mavaros +457 punten
Wat andere feitjes die ik zo snel vond:
- Het vertrouwen in Ajax is groot. Niemand had de Amsterdammers op een verliespartij gezet tegen Twente. Als Ajaxaanhanger vind ik dat een mooie trend.
- Het vertrouwen in Feyenoord was bijna even zo groot. Echter, wel gelijke spelen correct voorspeld maar niemand die deze wedstrijd 0-0 zag worden.
- Sparta - Emmen was zo vaak goed voorspeld dat ik ze niet eens allemaal ga tellen. Meer dan 15x werd exact de juiste score voorspeld. Opvallend feit: slechts 1 Tweaker had Emmen op een 1-2 overwinning gezet. Gegokt en verloren dus
- Fortuna Sittard heeft vriend en vijand verbaasd met de overwinning op Willem II. Geen enkele deelnemer aan onze poule had Fortuna een overwinning toegedicht. Lange neus van de Limburgers naar ons dus
Thanks voor de headsup @ElPaco, I'm only human
- PSV mag ook rekenen op veel steun. Weinig overwinningen voor Heerenveen, enkele gelijke spelen en de rest stond op een overwinning voor Heerenveen.
- AZ - 'Grunning' -> @PolarBear @frumper @TerrorSource hadden alledrie +852 64522640 in hun telefoon staan....
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 08-12-2020 09:02 ]
Typhone schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:41:
- Fortuna Sittard heeft vriend en vijand verbaasd met de overwinning op Willem II. Geen enkele deelnemer aan onze poule had Fortuna een overwinning toegedicht. Lange neus van de Limburgers naar ons dus
:fill(white):strip_exif()/f/image/UCCb9tJzm4YQYF7yvuBtdtKa.png?f=user_large)
Wat flauw dat ik niet meer mee mag doen in deze poule, alleen maar omdat ik Fortuna liever vind dan Willem II
Corrections have been made!ElPaco schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:50:
[...]
[Afbeelding]
Wat flauw dat ik niet meer mee mag doen in deze poule, alleen maar omdat ik Fortuna liever vind dan Willem II
Thx voor de informatieve posts die je steeds maakt, tussen alle resultaten is het lastig om dit soort dingen er uit te pikken, zeker omdat het 'maar' 5 puntjes waren. Als Limburger is het inderdaad alsnog een lange neus naar de rest ja
Ik zeg inmiddels wekelijks tegen mn vriendin “het is maar goed dat ik geen geld op deze poule heb staan.” Ik heb de rode lantaarn onder de groep actieve meespelers, en afgelopen week heeft daar niks aan veranderd.
Verrek, de eerste plaats ligt binnen schootsafstand na dit weekend. Nog maar 27 punten achterstand en de competitie is nog niet op de helft.
Het is nog niet gelopen, maar ik denk wel, dat de extreem hoge stijgers of dalers een beetje verleden tijd gaan worden. Je gaat normaal gesproken niet meer 50 punten goedmaken, als de uitslagen normaal zijn/blijven.
Mijn tip: Zet je geld niet in op Emmen. Zolang ze zonder publiek spelen, kunnen ze niet voetballen. Bij RKC lijkt het omgekeerde het geval. Dat gaat alleen maar beter voetballen als er geen volk is dat loopt te joelen of uit te fluiten.
We gaan het wel zien en ik wens iedereen een goed volgend weekend toe.
P.s. Het is leuk om na het voetbalweekend een soort terugblik op de poule te krijgen. Hulde daarvoor.
Het is nog niet gelopen, maar ik denk wel, dat de extreem hoge stijgers of dalers een beetje verleden tijd gaan worden. Je gaat normaal gesproken niet meer 50 punten goedmaken, als de uitslagen normaal zijn/blijven.
Mijn tip: Zet je geld niet in op Emmen. Zolang ze zonder publiek spelen, kunnen ze niet voetballen. Bij RKC lijkt het omgekeerde het geval. Dat gaat alleen maar beter voetballen als er geen volk is dat loopt te joelen of uit te fluiten.
We gaan het wel zien en ik wens iedereen een goed volgend weekend toe.
P.s. Het is leuk om na het voetbalweekend een soort terugblik op de poule te krijgen. Hulde daarvoor.
[ Voor 7% gewijzigd door mavaros op 07-12-2020 11:26 ]
@Typhone
Pluis jij altijd de gehele pool door of heb jij als poolbaas toegang tot uitgebreide statistieken?
Leuke overzichten die je elke week maakt, hou dat erin!
Pluis jij altijd de gehele pool door of heb jij als poolbaas toegang tot uitgebreide statistieken?
Ik weet niet zeker of ik speciale opties heb maar check het wel altijd via de desktop/website. Als ik tijd/ruimte heb in de agenda probeer ik altijd een overzicht te maken en er even wat statistiekjes bij te halen. Afgelopen tijd wel wat drukker geweest op de maandagen waardoor ik er minder ruimte voor had maar voor de rest ben ik wel blij dat het door zovelen als positief ervaren wordt.dvdkiwi schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:49:
@Typhone
En ook dat de sfeer hier vaak wat beter is dan in het voetbaltopic op sommige momenten. Probeer altijd al zoveel mogelijk mensen van daar hierheen te krijgen om eens een luchtige kijk op de zaken te werpen i.p.v. het zinloze clubkleuren gevecht
En de enige reden dat ik nog zoveel punten had was omdat ik beide doelpunten makers goed had.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 07-12-2020 16:25 ]
Kudos voor zo'n uitgebreide reflectiepost, maar ook ik had Fortuna wel degelijk op winst staan deze ronde..
Haha shit, ik zal je morgen even corrigeren. In de haast niet goed gekeken vrees ik :’(mefjoew schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:16:
[...]
Kudos voor zo'n uitgebreide reflectiepost, maar ook ik had Fortuna wel degelijk op winst staan deze ronde..
-corrected, 08-12-2020, 09:02-
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 08-12-2020 09:03 ]
Wordt het weer zo’n weekend....??
Voortaan toch maar even @Deadsy om advies vragen
zul je zien dat de rest van het weekend ruk isdvdkiwi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:55:
Voortaan toch maar even @Deadsy om advies vragen
Dat had ik vorige week. Eerste goed, daarna 6 fout
Maar die tien punten neemt niemand je meer af!

Maar die tien punten neemt niemand je meer af!
Hoor ze praten hier! De 10 punten mannen! Ik had een schamele 2 puntjes! 😡🐒
Nog een doelpunt voor Ajax en het was een goede avond.
damn. niet vaak dat ik niet blij ben met een goal van ajax.... maar 3-0 was toch echt fijner geweest
En dan zie dat sommige lui gisteren al 39 punten hadden 
Ik ga dit weekend weer snel vergeten, tenzij PSV en AZ nog doen wat ik wil.
Ik ga dit weekend weer snel vergeten, tenzij PSV en AZ nog doen wat ik wil.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 13-12-2020 17:25 ]
Fack. Stond op 55 en hele weekend goed bovenaan en met de laatste wedstrijd ingehaald.
Vorig seizoen 0 rondes gewonnen en dit seizoen ook nog 0.
Vorig seizoen 0 rondes gewonnen en dit seizoen ook nog 0.

Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 12
Daar zijn we weer! Het einde van het jaar nadert met rasse schreden maar toch hebben we nog 3 wedstrijden op de rol staan (2x competitie en 1x beker). Deze week was het relatief spannend aan de top maar met name @Deadsy sprong eruit omdat die zijn koppositief met man en macht zit te verdedigen.Weekstand:
1. @DutchDevil79 (+65 punten)
2. @Deadsy (+64 punten)
3. @TerrorSource (+ 59 punten)
4. @Joster (+53 punten)
5. @Vuvuzela (+52 punten)
Grappige feiten (correct me if wrong zoals afgelopen week
- Niemand had Willem II - Sparta goed. Een beetje meer vertrouwen in jouw Spartanen dus @Ramzzz
- @Spookelo was de enige die VVV-Feyenoord helemaal goed had
- Heel veel mensen hadden Groningen - RKC, Emmen-ADO, Ajax-PEC en PSV-Utrecht goed
- Meerdere mensen hebben 3 wedstrijden geheel goed voorspeld. Alleen @ST10©DE had er 4 goed.
- Deadsy loopt in deze ronde minimaal +14 punten uit op de rest van de top 5. De enige die het enigzins bij kan benen is @ST10©DE.
- Tussen plek 5 en plek 25 zijn de verschillen niet zo groot: circa 30 punten. Hier liggen nog kansen!
De totaalstand:
1. @Deadsy +543 punten
2. @Murrays +515 punten
3. @MarkH69 +513 punten
4. @ST10©DE +510 punten
5. @bregweb +503 punten
@Gynnad doe je nog mee met voorspellingen?
Volgens mij had ik er vier helemaal goed?Typhone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:01:
- Meerdere mensen hebben 3 wedstrijden geheel goed voorspeld. Niemand had er 4 goed.
Echt? Begint het nu al!ST10©DE schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:14:
[...]
Volgens mij had ik er vier helemaal goed?
Corrected

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 14-12-2020 09:16 ]
Het voorspellen is er een beetje bij ingeschoten dit jaar..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zorg dat je nog wel een beetje bij kunt blijvenGynnad schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:48:
Het voorspellen is er een beetje bij ingeschoten dit jaar..

@MM99 en @assasinbats we staan op 4 puntjes van elkaar, spannend zo
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2020 09:51 ]
dvdkiwi schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:50:
[...]
Ik zorg dat je nog wel een beetje bij kunt blijven
@MM99 en @assasinbats we staan op 4 puntjes van elkaar, spannend zo
Ik was eigenlijk al een tijd flink optimistisch over Sparta, maar mijn nare voorgevoel heeft me hier toch bedrogen.Typhone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:01:toon volledige berichtTweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 12
Daar zijn we weer! Het einde van het jaar nadert met rasse schreden maar toch hebben we nog 3 wedstrijden op de rol staan (2x competitie en 1x beker). Deze week was het relatief spannend aan de top maar met name @Deadsy sprong eruit omdat die zijn koppositief met man en macht zit te verdedigen.
Weekstand:
2. @Deadsy (+64 punten)
4. @Joster (+53 punten)
Grappige feiten (correct me if wrong zoals afgelopen week):
- Niemand had Willem II - Sparta goed. Een beetje meer vertrouwen in jouw Spartanen dus @Ramzzz
- Heel veel mensen hadden Groningen - RKC, Emmen-ADO, Ajax-PEC en PSV-Utrecht goed
- Meerdere mensen hebben 3 wedstrijden geheel goed voorspeld. Alleen @ST10©DE had er 4 goed.
- Deadsy loopt in deze ronde minimaal +14 punten uit op de rest van de top 5. De enige die het enigzins bij kan benen is @ST10©DE.
- Tussen plek 5 en plek 25 zijn de verschillen niet zo groot: circa 30 punten. Hier liggen nog kansen!
De totaalstand:
1. @Deadsy +543 punten
2. @Murrays +515 punten
3. @MarkH69 +513 punten
4. @ST10©DE +510 punten
5. @bregweb +503 punten
Netjes van Sparta!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hé, ik ben ook gedeeld 5e deze weekTyphone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:01:toon volledige berichtTweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 12
Daar zijn we weer! Het einde van het jaar nadert met rasse schreden maar toch hebben we nog 3 wedstrijden op de rol staan (2x competitie en 1x beker). Deze week was het relatief spannend aan de top maar met name @Deadsy sprong eruit omdat die zijn koppositief met man en macht zit te verdedigen.
Weekstand:
2. @Deadsy (+64 punten)
4. @Joster (+53 punten)
Grappige feiten (correct me if wrong zoals afgelopen week):
De totaalstand:
1. @Deadsy +543 punten
2. @Murrays +515 punten
3. @MarkH69 +513 punten
4. @ST10©DE +510 punten
5. @bregweb +503 punten
Maar leuk dat ik alsnog een noemenswaardige prestatie heb behaald
Met deze 10 punten is er toch nog kans om een goed weekend te hebben
Ik 'vervloek' PSV dit weekend, tot nu toe.
Het blijft gewoon best raar, als je in de 95e minuut je kans op een 3e schildje ziet vervliegen.
Gelukkig duurt de competitie nog lang, dus genoeg mogelijkheden om nog echt een keer goed te scoren.
Het blijft gewoon best raar, als je in de 95e minuut je kans op een 3e schildje ziet vervliegen.
Gelukkig duurt de competitie nog lang, dus genoeg mogelijkheden om nog echt een keer goed te scoren.
Na jaren van in de top meedraaien moet ik mijn hoop op een eindoverwinning nu toch maar gaan opgeven denk ik
Ik zit zo vaak fout opeens
Let erop dat we deze week een midweekse speelronde hebben!
Ik heb mijn voorspelling al ingevuld, dat kan niet meer misgaan zou je zeggen.
Ik heb mijn voorspelling al ingevuld, dat kan niet meer misgaan zou je zeggen.
Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 12
De lage scores doen vermoeden dat er weer hele rare uitslagen zijn geweest. Volgens mij valt dat nog wel mee al vond ik persoonlijk de overwinning van Groningen bij Sparta knap gezien de tendens die Sparta de laatste weken liet zien. De Spartanen hebben mij in mijn hemd laten staan maar dat deed PEC Zwolle tegen Emmen ook.De top 5 van ronde 13:
1. @assasinbats +46 punten
2. @Qu3st +45 punten
3. @ElPaco +44 punten
4. @Deadsy +43 punten
5. @mavaros +43 punten
@assasinbats pakt 1 heel belangrijk punt om @Qu3st voor te blijven en trekt de weekoverwinning naar zich toe. @ElPaco behaalt een nette derde plek en stijgt in het algemeen klassement. Ook een eervolle vermelding voor @Deadsy die vanuit de algemene ranglijst regelmatig ook in het weekklassement hoog scoort. Opvallend feitje is dat de gehele top 5 de uitslag bij Heerenveen - Heracles fout had.
Het totaalklassement:
1. @Deadsy +586 punten
2. @MarkH69 +554 punten
3. @Murrays +541 punten
4. @bregweb +537 punten
5. @DutchDevil79 +536 punten
Aangezien er deze week al heel snel een midweekse ronde is wil ik iedereen even waarschuwen om de voorspellingen in te vullen:
@KingKoning @OPSLAGHOND @MarkH69 @Isengrim @Deadsy @Dion34 @frumper @LZ86 @Lekkerboeie86 @Spookelo @Ramzzz @desmond @Gynnad @leonvsc @AlexMar @jbdeiman [@malderhout @MPM @Jorgen @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Terranova @TerrorSource @Supermach @Vuvuzela @Murrays
@mavaros heeft een deel wel en een deel niet voorspeld!
@dvdkiwi thanks voor de headsup!
Laatste kans om flink punten te grabbelen dit jaar!
Woohoo! Voor het eerst soort van ok aantal punten gescoord! Volgens mij had dat vooral te maken met dat anderen het minder deden deze ronde, maar ik klaar niet
Grmbl. Dankzij o.a. Groningen bleef ik op 42 punten steken.Typhone schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:58:toon volledige berichtTweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 12
De lage scores doen vermoeden dat er weer hele rare uitslagen zijn geweest. Volgens mij valt dat nog wel mee al vond ik persoonlijk de overwinning van Groningen bij Sparta knap gezien de tendens die Sparta de laatste weken liet zien. De Spartanen hebben mij in mijn hemd laten staan maar dat deed PEC Zwolle tegen Emmen ook.
De top 5 van ronde 13:
1. @assasinbats +46 punten
2. @Qu3st +45 punten
3. @ElPaco +44 punten
4. @Deadsy +43 punten
5. @mavaros +43 punten
@assasinbats pakt 1 heel belangrijk punt om @Qu3st voor te blijven en trekt de weekoverwinning naar zich toe. @ElPaco behaalt een nette derde plek en stijgt in het algemeen klassement. Ook een eervolle vermelding voor @Deadsy die vanuit de algemene ranglijst regelmatig ook in het weekklassement hoog scoort. Opvallend feitje is dat de gehele top 5 de uitslag bij Heerenveen - Heracles fout had.
Het totaalklassement:
1. @Deadsy +586 punten
2. @MarkH69 +554 punten
3. @Murrays +541 punten
4. @bregweb +537 punten
5. @DutchDevil79 +536 punten
Aangezien er deze week al heel snel een midweekse ronde is wil ik iedereen even waarschuwen om de voorspellingen in te vullen:
@KingKoning @OPSLAGHOND @MarkH69 @Isengrim @Deadsy @Dion34 @frumper @LZ86 @Lekkerboeie86 @Spookelo @Ramzzz @desmond @Gynnad @leonvsc @AlexMar @jbdeiman [@malderhout @MPM @Jorgen @NLRev0lution @Qu3st @Purehz @Terranova @TerrorSource @Supermach @Vuvuzela @Murrays
@mavaros heeft een deel wel en een deel niet voorspeld!
@dvdkiwi thanks voor de headsup!
Laatste kans om flink punten te grabbelen dit jaar!

Ach, het kan altijd erger.. (25) de uitslagen zijn sowieso raar dit seizoen, voorspellen is in mijn ogen niet gemakkelijk dit jaar. Alle clubs kunnen op een mindere dag zomaar verliezen, blessures zijn echt extreem aanwezig op sommige plekken, en verrassingen vallen als rijpe appeltjes van de bomen. Dit kan natuurlijk ook goed te maken hebben met het gebrek aan supporters en sfeer in het stadion, dan kan altijd net wat meer.
Wat me wel opvalt, weet niet of er meer zijn die dat zo zien, is dat in mijn ogen opvallend vaak vrije trappen gegeven worden waar ze dat normaal niet zouden doen, puur omdat het geschreeuw nu reactie oproept. Sommige clubs weten daar goed voordeel uit te halen en anderen zijn daar minder handig mee..
Nou ben ik sowieso geen meester voorspeller (ook al is dat voor een deel te wijten aan gemiste speelronden) maar het is een bijzonder seizoen wat dat aangaat.
Voor de komende ronde weer uitslagen ingevoerd.. zou mij benieuwen.
Wat me wel opvalt, weet niet of er meer zijn die dat zo zien, is dat in mijn ogen opvallend vaak vrije trappen gegeven worden waar ze dat normaal niet zouden doen, puur omdat het geschreeuw nu reactie oproept. Sommige clubs weten daar goed voordeel uit te halen en anderen zijn daar minder handig mee..
Nou ben ik sowieso geen meester voorspeller (ook al is dat voor een deel te wijten aan gemiste speelronden) maar het is een bijzonder seizoen wat dat aangaat.
Voor de komende ronde weer uitslagen ingevoerd.. zou mij benieuwen.
[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 21-12-2020 14:08 ]
Ja er zijn wel heel erg weinig zekerheidjes. Gisteren zullen ook weer veel mensen raar gekeken hebben toen het bij AZ-Willem II opeens 0:2 stond
. Daar ging m'n maximale score.
Het is deze ronde ook hit en miss. Emmen - Utrecht had niemand goed. En Twente er af tegen Sparta had ik ook niet voorzien.Typhone schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:31:
Ja er zijn wel heel erg weinig zekerheidjes. Gisteren zullen ook weer veel mensen raar gekeken hebben toen het bij AZ-Willem II opeens 0:2 stond. Daar ging m'n maximale score.
:fill(white):strip_exif()/f/image/E3pjbaqjLrSxuDjedkwBVJ00.png?f=user_large)
Hoppa, daar gaat de score weer. Wie had verwacht dat Ajax niet zou winnen 🙈
Dankzij Willem II heb ik nog wel 2 puntjes aan deze pot overgehouden. Pleister op de wond 
De andere potten deze avond (Feyenoord is nog even afwachten) zijn dan weer wel lucratief.
De andere potten deze avond (Feyenoord is nog even afwachten) zijn dan weer wel lucratief.
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2020 22:04 ]
Er staat nog 1 wedstrijd op het programma voor Zondag.
Utrecht - AZ om 16.30. Deze wedstrijd hoort officieel bij speelronde 1
Utrecht - AZ om 16.30. Deze wedstrijd hoort officieel bij speelronde 1
Lijkt veel op de punten die ik heb weten te pakken .PolarBear schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:30:
[...]
Het is deze ronde ook hit en miss. Emmen - Utrecht had niemand goed. En Twente er af tegen Sparta had ik ook niet voorzien.
[Afbeelding]
Heb mazzel dat de meeste mensen het net zo slecht gedaan hebben
@Deadsy Gefeliciteerd met het winterkampioenschap!
Danke, maar de 2e seizoenshelft laat ik het vaak flink liggen.PolarBear schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:43:
@Deadsy Gefeliciteerd met het winterkampioenschap!
26(!) punten op de zaterdag, het nieuwe jaar begint goed 
Dat kan vandaag alleen maar fout gaan...
*zoals verwacht: 2 punten op zondag

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 10-01-2021 23:46 ]
wow er zijn mensen die Fortuna goed hadden.
Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 15
Zoooo de drukke dagen liggen weer achter ons en het voetbal in Nederland barst in alle glorie los waarbij we gisteren getrakteerd werden op de eerste topper van het jaar: Ajax - PSV. De uitslag was er eentje die wel voorspeld had kunnen worden maar andere wedstrijden verliepen weer onvoorspelbaar. ADO wint opeens, PEC houdt AZ op een gelijkspel, Fortuna wint (!) bij Heerenveen met 1-3. Het moet weer niet gekker worden.Onderstaande 'duivels' wisten de goden het beste te bezweren:
1. @AlexMar +48 punten
2. @Isengrim +48 punten
3. @frumper +47 punten
4. @ElPaco +44 punten
5. @PolarBear +43 punten
Dat brengt ons op een totaalstand van:
1. @Deadsy +647 punten
2. @MarkH69 +613 punten
3. @DutchDevil79 +612 punten
4. @Lekkerboeie86 +606 punten
5. @Freshnezz +602 punten
Opvallende sprong van @Lekkerboeie86 hier die opeens de top 5 in gedenderd komt. Ook begint @Deadsy langzaam maar zeker afstand te nemen van de rest.
Eervolle vermelding trouwens voor @remmstein die gokte op een 1-2 van Fortuna bij Heerenveen en dat (zover ik zie?) als enige deed en daar dus punten pakte.
@mavaros onze ouwe Ajacied was van mening dat Ajax de geschiedenisboeken opnieuw in zou gaan en voorspelde bij Ajax-PSV een 14:0:
:strip_exif()/f/image/lFs9xmFKBLvVpb9ORjOmFRue.jpg?f=fotoalbum_large)
Scherp zijn mensen want deze week staan er midweekse wedstrijden op het programma!
Tags volgen later vandaag.
Ik 29 op zaterdag.dvdkiwi schreef op zondag 10 januari 2021 @ 08:56:
26(!) punten op de zaterdag, het nieuwe jaar begint goed
En zondag: 4.
Ik ongeveer hetzelfde. Ik begon met 3x 7 punten en daarna nog wat losse puntjes. Zondag was drama
28 punten.
Mensen komen akelig in de buurt
Mensen komen akelig in de buurt
Was volgens mij ook de enige wedstrijd die ik goed.Typhone schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:08:Tweakers Eredivisie Voetbalpoule update speelronde 15
Eervolle vermelding trouwens voor @remmstein die gokte op een 1-2 van Fortuna bij Heerenveen en dat (zover ik zie?) als enige deed en daar dus punten pakte.
[Afbeelding]
Scherp zijn mensen want deze week staan er midweekse wedstrijden op het programma!
Tags volgen later vandaag.
Deze ronde ga ik schrappen. Wat een absolute f****ng ramp. Disaster!
Niet te filmen zoveel fout. ADO krijgt een opleving en krijgt vervolgens 1-4 klop. PSV laat het afweten. Man man man.
Niet te filmen zoveel fout. ADO krijgt een opleving en krijgt vervolgens 1-4 klop. PSV laat het afweten. Man man man.
Ik was coinnaisseur!ElPaco schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:09:
[Afbeelding]
Deze wedstrijd duurde dus precies 3 minuten te lang, grr
:strip_exif()/f/image/VJ7VWVehLhycC0DR0os2jQTS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was ook zeer tevreden met die laatste 3 minuten
Klaas bezorgde mij ook de 10 punten.
Een andere wedstrijd viel dan net weer verkeerd: Groningen boort in 90+3 10 punten door mijn neus.
Punten die ik wel had kunnen gebruiken omdat de lui om mij heen de laatste weken vrijwel structureel hoger scoren.
Een andere wedstrijd viel dan net weer verkeerd: Groningen boort in 90+3 10 punten door mijn neus.
Punten die ik wel had kunnen gebruiken omdat de lui om mij heen de laatste weken vrijwel structureel hoger scoren.
Jij maakt ook even een flinke drop zegTyphone schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:00:
Deze ronde ga ik schrappen. Wat een absolute f****ng ramp. Disaster!

[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2021 02:42 ]
Drop it like it's hot!dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 02:30:
Klaas bezorgde mij ook de 10 punten.
[...]
Jij maakt ook even een flinke drop zeg
Nondeju wat viel het vies tegen!!!!
Mensen zitten aan mijn stoepoten te knagen.
Potver, ik had 4 goals voor PSV staan 
Eigenlijk moet ik er standaard eentje meer invullen voor na de 90e minuut.
Eigenlijk moet ik er standaard eentje meer invullen voor na de 90e minuut.
Waarom blijft iedereen (ik incluis) toch zoveel vertrouwen hebben in Willem II, houden we teveel vast aan resultaten uit het recente verleden?
Slechts 7 mensen uit de poule die PEC op winst hadden staan.
Slechts 7 mensen uit de poule die PEC op winst hadden staan.