Ik wou graag een plaatje bij mijn profiel willen hebben, maar dat gaat niet en ik heb hem al ontworpen. Ik denk dat mn plaatje niet aan de voorwaarde voldoet 
Wie ken me aub helpen ???
Yeah fuck you tooOp vrijdag 10 augustus 2001 00:12 schreef Cheatah het volgende:
Choeso Jei
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Choeso jei ©Op vrijdag 10 augustus 2001 00:51 schreef Jotti het volgende:
Teering, werkelijk iedereen neemt die uitspraak over he
Choeso jeiOp vrijdag 10 augustus 2001 00:51 schreef Jotti het volgende:
*kuch* zie ondertitle *kuch*Op vrijdag 10 augustus 2001 00:51 schreef Jotti het volgende:
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
watte ontworpen Ik heb hem gemaakt voor jou!!!!!JIj niet....jij vond de mijne mooi dus heb ik die voor jou gemaakt.....beetje zeggu dat je die zelf hebt gemaakt tssssssssssssss.Op donderdag 09 augustus 2001 21:45 schreef Leefcdb het volgende:
Ik wou graag een plaatje bij mijn profiel willen hebben, maar dat gaat niet en ik heb hem al ontworpen. Ik denk dat mn plaatje niet aan de voorwaarde voldoet
Denk om je bloeddruk. En dat plaatje is flink irritant.Op vrijdag 10 augustus 2001 15:45 schreef gharay29 het volgende:
[..]
watte ontworpen Ik heb hem gemaakt voor jou!!!!!JIj niet....jij vond de mijne mooi dus heb ik die voor jou gemaakt.....beetje zeggu dat je die zelf hebt gemaakt tssssssssssssss.
[afbeelding]
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:50 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
wat wil je als eeen vriend van je dufe vragen steld hiero zoals bijv hoe duur is photoshop 6 hahaha...en dan denkt dat ie het weet.NOt...ik moest die text voor hem maken.......en nu zegt ie dat hij dat heeft gemaakt grrrrOp vrijdag 10 augustus 2001 15:52 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
![]()
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq