ik wil mijn pc upgraden aangezien mijn gpu en cpu outdated zijn. ik wil nu mijn cpu en dus ook mijn moederboard vervangen en later er een nieuwe gpu erin zetten. ik zat te denken aan een i5-10600(K,KF) of iets met ongeveer de zelfde stats van AMD te kopen om bottleneck te verkomen als ik later een RTX 3070 of iets in die richting te kopen. ik heb eigelijk altijd intel gehad dus ik snap niks van de ryzen series maar ik heb wel gezien dat intel beter runt met high end gpu's na research. als iemand vind een onderbouwde suggestie heeft om AMD te kopen dan zou ik daar zeker naar kijken.
ik snap niet echt voor gaming wat de voordelen zijn in ingebouwde graphics in je cpu of dat je dat juist moet vermijden. en zou ik dan als ik die graphics niet moet nemen de KF of de normale kopen.
ook heb ik een beetje zitten rekenen en zou ik met mijn 650 W voeding makkelijk uit moeten komen. en later vervangen als ik mijn GPU koop zou ook geen probleem moeten zijn.
als iemand nog andere suggesties heeft voor cpu's be my guest. alle hulp is welkom. alvast bedankt
ik snap niet echt voor gaming wat de voordelen zijn in ingebouwde graphics in je cpu of dat je dat juist moet vermijden. en zou ik dan als ik die graphics niet moet nemen de KF of de normale kopen.
ook heb ik een beetje zitten rekenen en zou ik met mijn 650 W voeding makkelijk uit moeten komen. en later vervangen als ik mijn GPU koop zou ook geen probleem moeten zijn.
als iemand nog andere suggesties heeft voor cpu's be my guest. alle hulp is welkom. alvast bedankt