Verwijderd
Probleem is dat je dan niet het gebruik van de gemiddelde koper simuleert, want de enige manier waarop je een hd xtra kunt stressen is door 'm vaak aan/uit te doen en veel te laten schrijven/lezen... Dus als hij in het lab kapot gaat tijdens het stressen kan dat ook door het extreme stressen gebeuren, wat bij een normale gebruiker nooit het geval is. Bovendien is 1 van de 2 problemen (het niet willen initialiseren) volges mij niet een gevolg van veel gebruik (puur vermoeden hoor). En dan nog, zo'n test zou ook wel een maandje duren. Das veel te lang voor een site die zo snel mogelijk een review op internet wil knallen.Op zondag 02 september 2001 21:48 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel specifieke duurtests gebruiken die simuleren wat een HDD zou moeten doen in een langere tijd?
Weinig mensen gebruiken de HDD namelijk intensief (continu seeks en data read/write).
Het word immers ook niet gedaan, daar zullen reviewers ook best wel een goede reden voor hebben.
Mijn Western Digital caviar hield er ineens zomaar tijdens een potje quake2 mee op.
echt, ik zou niet weten waarom

DOC.
echt, ik zou niet weten waarom
DOC.
DOC.
Uhm, is mijn HD dan ook onbetrouwbaar???

IBM deskstar 60 GXP IC 35L020 20 gb 7200 RPM????
I don't hope so, Ik heb niet zo'n hoog budget
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
De mijne een 3 dagen oude 60GXP van 40 gig heeft nu al bad sectors, dus die gaat terug.Op maandag 03 september 2001 19:14 schreef hives het volgende:
Uhm, is mijn HD dan ook onbetrouwbaar???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()