Het is weer tijd om mijn computer uptegraden van mijn i5 3570k naar de RYZEN 5 3600. Naast dit wil ik graag nog een bijpassend moederbord (B550 het liefst) en ram geheugen.
Voor het moederbord had ik de MSI B550M PRO-VDH WIFI moederbord als keuze genomen, ik weet alleen niet of dit een goed moederbord is.Ik heb deze gekozen vanwege een pcie 4.0 slot voor mogelijke upgrades later.
[b]Welke games speel je?/b]
Vooral AAA games. Ik merk dat games als Control heel erg geblocked worden door mijn huidige cpu en dit voor problemen zorgt.
Wat is je budget?
Qua budget zat ik te denken rond de 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Om meer informatie te geven over mijn systeem er zit hier huidig een i5 3570k in met een Z77 toetsenbord, samen met een Nvidia GTX 1080 GPU
Alvast heel erg bedankt voor de hulp
Voor het moederbord had ik de MSI B550M PRO-VDH WIFI moederbord als keuze genomen, ik weet alleen niet of dit een goed moederbord is.Ik heb deze gekozen vanwege een pcie 4.0 slot voor mogelijke upgrades later.
[b]Welke games speel je?/b]
Vooral AAA games. Ik merk dat games als Control heel erg geblocked worden door mijn huidige cpu en dit voor problemen zorgt.
Wat is je budget?
Qua budget zat ik te denken rond de 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Om meer informatie te geven over mijn systeem er zit hier huidig een i5 3570k in met een Z77 toetsenbord, samen met een Nvidia GTX 1080 GPU
Alvast heel erg bedankt voor de hulp
[ Voor 6% gewijzigd door Pvparchers op 04-09-2020 20:53 ]