Ik heb enkele jaren geleden een stoel gekocht bij speedseats, bij het in elkaar zetten van de stoel vond ik dat de gasveer erg ver door de poot heen stak.
Nu zijn we bijna 2 jaar verder en raakt de gasveer de grond. Ik heb dit aangegeven bij speedseats, maar op de een of andere manier lukt het niet om tot een oplossing te komen.
Ik heb al meerdere malen per email contact opgenomen, in eerste instantie werd ik netjes te woord gestaan, maar inmiddels reageren ze helemaal nergens meer op. Ook mijn telefoon nummer lijkt geblokkeerd te zijn.
Hieronder foto's van de situatie:
:strip_exif()/f/image/AuuPOxGZje4baWn7eSHCxEog.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HlSumyA0roHslILZOLu1eTdb.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn er meerdere mensen die tegen dit probleem aangelopen zijn en hoe is jullie ervaring met speedseats?
Nu zijn we bijna 2 jaar verder en raakt de gasveer de grond. Ik heb dit aangegeven bij speedseats, maar op de een of andere manier lukt het niet om tot een oplossing te komen.
Ik heb al meerdere malen per email contact opgenomen, in eerste instantie werd ik netjes te woord gestaan, maar inmiddels reageren ze helemaal nergens meer op. Ook mijn telefoon nummer lijkt geblokkeerd te zijn.
Hieronder foto's van de situatie:
:strip_exif()/f/image/AuuPOxGZje4baWn7eSHCxEog.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HlSumyA0roHslILZOLu1eTdb.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn er meerdere mensen die tegen dit probleem aangelopen zijn en hoe is jullie ervaring met speedseats?