Sinds afgelopen weekend ook een NR200 in mijn bezit

Bevalt goed en leuk inbouwwerk! Ik draai met luchtkoeling en de C14S is wel even passen en meten, maar het mooie is dat de side fan frame mount er precies overheen ligt. Ik had de tweede 14cm fan eerst onderin, maar dat was erg krap dus heb deze nu er even naast gezet en Noctua gevraagd om 2 clipjes te sturen om er een 12cm fan onder te zetten (tussen cooler en mobo).
Pas met de NR200 icm de C14S wel op met je ITX AM4 mobo. De MSI en Gigabyte hun CPU slot zit een cm hoger (richting bovenkant case) dan die van Asrock en Asus. Daardoor kan de tweede 120mm fan niet gemonteerd worden. De asrock is niet aan te raden omdat deze de SATA poorten aan de zijkant heeft.
Mijn 3080 moet nog komen, maar wil ik dan deshrouden met 2 fans onderin. Hoe monteren jullie de 120mm fans op het onderstuk? Ik kwam daar zo snel niet uit. Heb 2 Noctua 120x15mm liggen ervoor.
De harddisk zijwaards zoals het bedoeld was past niet met de cooler. Ik heb nog overwogen de PSU aan de voorkant te hangen, maar dan blaast de PSU fan (is een SF750) in de voorkant half afgedekt, dat vond ik niet geschikt. Nu dus de harddisk verticaal met tiewraps en strookjes EPDM voor de trillingen

Uiteindelijk wil ik eigenlijk dat super ding vervangen door OF een 2.5" HD (is maar 4 TB) of een SSD. Dat geeft dan meteen wat meer werkruimte.
De kast is vrij stil, maar het is jammer dat dit mobo niet in het bios ondersteund dat <60 graden de fans passief draaien. Met deze CPU cooler en de grote roosters zou deze build prima passief kunnen bij licht kantoor gebruik.
Nu erin: 3700x, Asus B550-I, 32gb 3200, MSI 2070 super.