Ja ik kreeg een paar minuten na m'n vorige bericht ook een mailtje dat de verwachte leverdatum nu 10-11 zou zijn, maar de status staat weer in het rood. Als je doorklikt zie je dat dit het volgende betekend: Het product komt mogelijk niet op tijd bij ons binnen, wij zoeken een andere leverancier. Ik wacht nog wel ff tot maandag, als ik dan nog geen verzendbevestiging heb bestel ik hem wel weer in FrankrijkPoephouder schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:04:
[...]
Mijn bestelling is tot 10 november uitgesteldLeuk dat die alsnog (hopelijk) vroeger komt, maar het avondje van te voren je bestelling vertragen valt toch elke keer zuur bij mij, is inmiddels de 3de keer.
Oh damn hoe heb je die zo te pakken gekregen, met name de 3080 ?
Zelf persoonlijk heb ik een Corsair Hydro H100i in mijn huidige PC zitten en deze neem ik waarschijnlijk mee naar mijn Mini ITX build, aangezien dat makkelijk past in de NR200
Die 3080 FE heb ik kunnen bestellen dankzij een zelf gebouwd scriptje welke een notificatie naar m'n telefoon stuurt als de voorraad status op de nVidia store wijzigt. Achteraf dikke mazzel dat het gelukt is want sindsdien wordt de founder edition niet meer in NL verkocht.