Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Stand alone Flight sim toepassingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 a 1700 euro, excl. monitor etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16Gb RAM en minimaal 4 a 6Gb GPU (I guess)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen maar i.i.g. geen zelfbouw
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons? Ik heb geen PC thuis en heb er eigenlijk ook geen nodig. Ik doe alles op m’n iPhone of iPad pro. Om het vliegen thuis warm te kunnen houden en de diverse procedures te kunnen trainen wil ik op aanraden van diverse collega piloten een PC aanschaffen om met name flight sim toepassingen probleemloos te kunnen draaien. Alle advies is welkom!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Stand alone Flight sim toepassingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1500 a 1700 euro, excl. monitor etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 16Gb RAM en minimaal 4 a 6Gb GPU (I guess)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen maar i.i.g. geen zelfbouw
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons? Ik heb geen PC thuis en heb er eigenlijk ook geen nodig. Ik doe alles op m’n iPhone of iPad pro. Om het vliegen thuis warm te kunnen houden en de diverse procedures te kunnen trainen wil ik op aanraden van diverse collega piloten een PC aanschaffen om met name flight sim toepassingen probleemloos te kunnen draaien. Alle advies is welkom!
:strip_exif()/f/image/jlysP4TK7eKSadr1jZzrq3Aj.jpg?f=fotoalbum_large)