Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking en af en toe wat gamen voor de kleine (Fortnite)
Monitor(en) laat ik hier even buiten beschouwing, ik heb nu één dell u2412m en wil met de tijd naar twee van deze of één grotere monitor met een hogere resolutie of zelfs twee grotere met een hogere resolutie (qhd of 4k) als dat haalbaar is met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 , minder is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij zou een m2 ssd een significant prestatieverbetering moeten geven, mocht dat toch niet zo zijn hoor ik het ook graag.
Hieronder heb ik 16gb ram aangegeven, misschien is 32 toch beter?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid en redelijk zuinig.
Ga je overklokken?
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen deze componenten goed bij elkaar en ga ik hiermee snel en soepel foto's kunnen bewerken in lightroom?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking en af en toe wat gamen voor de kleine (Fortnite)
Monitor(en) laat ik hier even buiten beschouwing, ik heb nu één dell u2412m en wil met de tijd naar twee van deze of één grotere monitor met een hogere resolutie of zelfs twee grotere met een hogere resolutie (qhd of 4k) als dat haalbaar is met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 , minder is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Asus PH-GTX1050TI-4G | € 136,64 | € 136,64 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon MA-M1000 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 7 300W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 104,21 | € 104,21 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 282,56 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij zou een m2 ssd een significant prestatieverbetering moeten geven, mocht dat toch niet zo zijn hoor ik het ook graag.
Hieronder heb ik 16gb ram aangegeven, misschien is 32 toch beter?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 187,86 | € 187,86 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 49,44 | € 49,44 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 108,90 | € 108,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 416,15 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid en redelijk zuinig.
Ga je overklokken?
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen deze componenten goed bij elkaar en ga ik hiermee snel en soepel foto's kunnen bewerken in lightroom?