Hallo,
Bij deze een korte toelichting wat betreft mijn vraag.
Ik heb past geleden voor mijn vriendin een oude computer in elkaar gezet, na het installeren van win10 en alles klaar ontdekte ik dat ik de maximale snelheid kan gebruiken 250mbps van ziggo. Echter met mijn huidige systeem lukt die eigenlijk al niet sinds dag 1. Alleen ik ben er nooit verder ingedoken i.v.m dat ik dacht dat dit door de kabel die in de muur zat verwerkt niet boven de 100mbps kon.
Mijn vraag
Mijn Asus Z270I netwerk snelheid wilt niet boven de 100mbps komen (intel(r) ethernet connection (2) i219-v )
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus Z270I mobo
Drivers van asus volgens de download pagina voor de mobo
Nieuwste drivers middels internet
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nieuwe / ouder drivers
Verschillende Cat 6 kabels.
Speed&Duplex in eigenschappen geforceerd naar 1gbps echter werkt internet helemaal niet meer(staat nu weer in Auto Negotiation)
Dus al met al.. Wat zijn nog me opties?
Bijvoorbaat dank!
Bij deze een korte toelichting wat betreft mijn vraag.
Ik heb past geleden voor mijn vriendin een oude computer in elkaar gezet, na het installeren van win10 en alles klaar ontdekte ik dat ik de maximale snelheid kan gebruiken 250mbps van ziggo. Echter met mijn huidige systeem lukt die eigenlijk al niet sinds dag 1. Alleen ik ben er nooit verder ingedoken i.v.m dat ik dacht dat dit door de kabel die in de muur zat verwerkt niet boven de 100mbps kon.
Mijn vraag
Mijn Asus Z270I netwerk snelheid wilt niet boven de 100mbps komen (intel(r) ethernet connection (2) i219-v )
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus Z270I mobo
Drivers van asus volgens de download pagina voor de mobo
Nieuwste drivers middels internet
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nieuwe / ouder drivers
Verschillende Cat 6 kabels.
Speed&Duplex in eigenschappen geforceerd naar 1gbps echter werkt internet helemaal niet meer(staat nu weer in Auto Negotiation)
Dus al met al.. Wat zijn nog me opties?
Bijvoorbaat dank!