1. Waarschijnlijk wel, tenzij je natuurlijk opeens Holy Bolt ofzo gaat maxen. Doe vooral niet te veel stat points in energy, ik heb er zelf nix in gedaan en leef nog steeds. Gebruik gewoon goede items voor mana zoals Frosties.
Verder vraag je af wat voor wapens je gaat gebruiken. Ga je een scepter gebruiken die lekker veel +skills heeft? investeer dan niet te veel in Dex en Str maar veel in Vit. Ga je een sword gebruiken vraag je dan af wat voor sword en flikker je Dex en je Str beide omhoog. Kijk
hier voor de reqs van de wapens.
Als je geen 2hd weapon gaat gebruiken zorg dan dat je aan een goed Paladin shield komt, die hebben namelijk +all resistances en dan kan in hell difficulty toch wel erg handig zijn.
Zorg dat je ook iets van elemental damage achter de hand hebt voor de physical immune die je zal krijgen in hell. investeer daarvoor in een Holy Shock/Fire/Freeze aura - ik denk dat Holy Shock het beste werkt omdat dit echt vette damage kan doen.
2. Niet dat ik weet. Staat ook niet op site van battle.net dus zal wel niet.
3. Een high damage wapen, attack rate maakt niet zo veel uit vanwege de increase attack speed van Zeal. Zorg voor hoge +skills!!!
4. Nee, in principe is 1 punt al genoeg.
5. Ik zou het niet weten, hangt van je magic find af - als die extreem hoog is zal je wel onder het gemiddelde zitten. (en natuurlijk visa versa)
6. Ga je het gebruiken? Zo ja, houdt het, zo nee, vraag je af of je gaat traden, zo nee flikker het weg, zo ja kijk hoeveel het waardt is. Als het geen kont waard is flikker je het ook weg
Zo dat was weer erg veel getyp, nou mag ik Diablo spelen
There is no magic.