Toon posts:

Diablo 2 tips?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 00:59

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Voor het eerst op B.Net gespeeld: GEWELDIG!

Inderdaad ook met Duitsers maar geen porblemen gehad. Alles in het engels.
Toen ter sprake kwam dat ik uit Holland kwam typte één vd Duiters Kloodzak en Tering Lierer. Heb hem uitgelegd dat het KlooTzak en Teringlijer moet zijn.
Op zijn vraag wat het eigenlijk betekende heb ik geantwoord dat het de twee grootste complimenten waren die je een Nederlander kon geven. Hebben daar nog wat om gelachen en zijn daarna gewoon lekker verder gaan hacken en slashen!

Tot nu toe dus geen problemen, maar ik ga ook US-East/West en Asia proberen. Kijken of dat veel uitmaakt...
The_Sukkel is very *D *D *D *D *D *D

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 18 augustus 2001 12:42 schreef The_Sukkel het volgende:
Voor het eerst op B.Net gespeeld: GEWELDIG!

Inderdaad ook met Duitsers maar geen porblemen gehad. Alles in het engels.
Toen ter sprake kwam dat ik uit Holland kwam typte één vd Duiters Kloodzak en Tering Lierer. Heb hem uitgelegd dat het KlooTzak en Teringlijer moet zijn.
Op zijn vraag wat het eigenlijk betekende heb ik geantwoord dat het de twee grootste complimenten waren die je een Nederlander kon geven. Hebben daar nog wat om gelachen en zijn daarna gewoon lekker verder gaan hacken en slashen!
Waar zouden ze die woorden toch vandaan hebben?? >:) ;)
Pagina: 1 2 Laatste