Toen ik m'n HP computer met Windows 10 vanochtend aanzette zag ik geen muis meer. Toetsenbord werkte ook niet. Computer uitgezet (met aan en uit knop) en weer aangezet. Hij begon te updaten, toen update klaar was compleet met auto reboot nog steeds geen leven in USB poorten. Nog een keer aan en uit maar nog steeds niks. Ander muis en toetsenbord en alle USB poorten geprobeerd niks. Wat ik wel zie is dat als ik ene muis in usb poort stop dat er even spanning op de muis komt (ledje gaat even branden, maar ook meteen weer uit.
Online staan er diverse oplossingen echter daarvoor heb je minimaal een muis of een toetsenbord nodig. Helaas beschikt mij HP over alleen USB poorten, waardoor ik eigenlijk niks kan doen. Iemand een suggestie voor een oplossing?
Computer werkte 2 jaar lang zonder problemen en werd gisteren normaal afgesloten.
Online staan er diverse oplossingen echter daarvoor heb je minimaal een muis of een toetsenbord nodig. Helaas beschikt mij HP over alleen USB poorten, waardoor ik eigenlijk niks kan doen. Iemand een suggestie voor een oplossing?
Computer werkte 2 jaar lang zonder problemen en werd gisteren normaal afgesloten.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers