Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Vraag

• Aerix1987
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 17:31
Goeiemiddag,

Heb momenteel een oude desktop plus minus 5 jaar oud.

World of Warcraft low setting
Fortnite low ook.

Zou graag een nieuwe pc in elkaar steken maar al 10 jaar niet op de hoogte gehouden van alles.

Wil er niets fancy mee doen zou gewoon graag een mooi beeld hebben en vlot kunnen spelen ( high settings). Gaat ook vooral om die 2 spellen en misschien warzone. Dus ga er geen enorm zware spellen op spelen.

Zou wel graag prijs zoveel mogelijk willen drukken max 900 euro. Iemand ideeën?

Bedankt

Alle reacties

• Imposant1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 16:34
Ik zou eerst even het Nieuw: topic templates topic doorlezen. Er wordt wel verwacht dat de TS even zelf wat moeite doet om iets bij elkaar te zoeken.

Daarnaast is er een mooie BBG gemaakt (ik pak even die van Juli gezien September nog wat onderdelen ontbreken) [BBG] Mainstream gamesysteem - Juli 2020 waar je inspiratie uit kunt doen.

Als je dit hebt gedaan dan is het voor de andere Tweakers ook een stuk makkelijker om je te helpen, nu is het heel erg gissen :)

• Aerix1987
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 17:31
Ok mijn excuses dan. Gaat mij vooral om welke processor, moederbord en videokaart die prijs/ kwaliteit ik het best koop?

Kom nu momenteel uit op een amd ryzen 5 3600.
Moederbord: gigabyte x570 gaming.
Videokaart: geforce gtx 1660 gaming oc 6g

[ Voor 5% gewijzigd door Aerix1987 op 21-08-2020 17:44 ]

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Heb je ooit van de BBG gehoord?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:41
Als je nu van de x570 een b450 of b550 bord maakt, en dat geld in een t600xt steekt. Dan heb je meer pc voor zelfde geld.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Wat is er momenteel met war of warcraft?
Is dat opeens weer hip?
De afgelopen weken tig mensen en systeem voor wow zien zoeken #bijzonder.

Mijn standaard voorstel :

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 169,-€ 169,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 68,95€ 68,95
1VideokaartenSapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6€ 295,-€ 295,-
1BehuizingenCooler Master NR400 (without ODD)€ 60,-€ 60,-
1Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 57,38€ 57,38
1VoedingenBitFenix Formula Gold 450W€ 67,55€ 67,55
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 57,89€ 57,89
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 775,77

Eventueel nog een processorkoeler erin van 25 euro.

Als je zelf gaat bouwen kan je nog paar dingen upgraden, bijv 1 TB ssd

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Stuur me een berichtje als je een opzetje hebt samengesteld, dan gaat je topic weer open.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.