Heeft die nieuwssubmit optie eigenlijk wel zin?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Topicstarter
ik bedoel, soms vind ik toch wel iets interessant waarvan ik denk dat het zeker bij T.net hoort, maar volgens mij worden mijn submits nooit geplaatst. Zelfs als het iets unieks is.

Ik krijg een beetje de indruk dat de voorpagina vooral een verzamelplek is voor productnieuws, persberichten en andere scheten en scheetjes van Google. Microsoft en Facebook.

Ik bedoel, dat Facebook over een maand een optie voor een een of ander oud ontwerp weg gaat halen, is dat voorpagina nieuws? En over een maand, wanneer die optie weg is, zeker weer een artikel eraan wijden?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 8897 "geruchten"

Ondertussen is Emacs 27 gereleased, een editor-framework dat al sinds de jaren 80 ontwikkeld wordt, nog steeds veel gebruikt wordt, maar dat haalt zelfs de meuktracker niet.

Binnenkort komt NixOS 20.09 uit, een linux distro van Nederlandse bodem met unieke/revolutionaire package management. Reken maar dat ik dat in de nieuwssubmit gooi. Alleen ik weet al, het is geen Google, Facebook of Microsoft dus zou het verspilde moeite zijn?

Eigenlijk is mijn echte vraag, voor wie is T.net eigenlijk bedoeld?

[ Voor 5% gewijzigd door terabyte op 26-08-2020 19:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Submitten heeft zeker wel zin @terabyte We plaatsen echt heel veel berichten die door gebruikers aangedragen worden en juist omdat we zo in aanraking komen met wat meer niche-onderwerpen en -bronnen, waarderen we ze als redactie enorm. Het probleem is wel dat de doelgroep van Tweakers zo breed is, dat waarschijnlijk tal van subgroepen binnen de community zich afvragen waarom we niet @^%*&!! meer aandacht geven aan onderwerp X of Y.

Emacs hebben domweg gemist, maar NixOS klinkt heel interessant! Ik zie hier je eerdere posting over de software: NixOS - onderschat revolutionair

We kunnen releaseversie 20.10 bij verschijnen aandacht op de FP geven, als Download of, als de wijzigingen interessant genoeg zijn, als nieuws. Ook is het misschien een idee Eelco Dolstra eens te interviewen over zijn werk.

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-10 15:30
Niet bij-de-hand of denigrerend bedoeld, maar je kan ook je eigen Tweakers blog beginnen. De dingen die je submit zijn ongetwijfeld boeiend! Op die manier kan je zelf toch nog die dingen een beetje in de spotlight zetten.

Team anti-scalp - wauw..

• terabyte

terabyte

Topicstarter
Olaf schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:19:
We kunnen releaseversie 20.10 bij verschijnen aandacht op de FP geven, als Download of, als de wijzigingen interessant genoeg zijn, als nieuws. Ook is het misschien een idee Eelco Dolstra eens te interviewen over zijn werk.
Bedankt voor je reactie!

Zo'n interview met Eelco Dolstra lijkt me wel heel interessant als dat zou gebeuren, helemaal als review/achtergrondartikel. Dat geeft extra waarde aan de FP en geeft de mogelijkheden om er vanuit t.net wat dieper op in te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

Topicstarter
Is het downhalen van youtube-dl (wat blijkbaar door meerder mensen is gesubmit) niet nieuwswaardig genoeg voor t.net?

Indien nee, is er een beleid op wat voor soort nieuwe wél past binnen het profiel van Tweakers.net?
(bijv. productnieuws en geruchten over Google en Microsoft) zodat ik weet wanneer het zin heeft de nieuwssubmit te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
terabyte schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:24:
Is het downhalen van youtube-dl (wat blijkbaar door meerder mensen is gesubmit) niet nieuwswaardig genoeg voor t.net?

Indien nee, is er een beleid op wat voor soort nieuwe wél past binnen het profiel van Tweakers.net?
(bijv. productnieuws en geruchten over Google en Microsoft) zodat ik weet wanneer het zin heeft de nieuwssubmit te gebruiken?
Hee, die heb ik ook gesubmit

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

Topicstarter
ik heb inmiddels de NixOS gesubmit, maar het heeft niet eens de meuktracker gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20

arnoudwokke

Redacteur
ik heb inmiddels de NixOS gesubmit, maar het heeft niet eens de meuktracker gehaald
Hij staat in de queue in de back-end, geen idee wanneer hij zal komen (redactie gaat niet over meuktracker) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warpozio
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:40
De software queue wordt wel vaker stiefmoederlijk behandelt. ;)
Pagina: 1