Cool, ik ga joinen als ik straks weer thuis ben!dstyle_nl schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:20:
Voor de mensen die nog niet ons discord kanaal zijn gejoined. De link staat in de start post. Met name warzone wordt er gespeeld maar ook coldwar en zombies trekt zo langzamerhand meer de aandacht
Is deze week double battle pass? Ik vond het al zo traag gaan gisteren.....Timbox88 schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:58:
[...]
Da's ook weer waar! Deze week is het double battle pass!
Nie men ding warzone. Deze week is het aantal overwinningen. Dus let's go boyschimera2 schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:41:
Deze week weinig punten gescoord voor de squad.
Maar ben niet de enige zo te zien
Ik zit inmiddels alweer op level 33, en 67 prestigePoulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:57:
[...]
Is deze week double battle pass? Ik vond het al zo traag gaan gisteren.....

Eén van de calling card challenges is trouwens "block 5 projectiles from megaton with ring of fire". En dat is nog maar level 1. Hoe dafuq krijg je dat voor elkaar? Want als ze dichtbij staan gaan ze slaan.
En alle perks binnen zes seconden, dat is ook nogal een klus. Dan moet je wel de speed perk, een mesje of vuisten én precies weten hoe je moet rennen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zombies is echt geniaal. Eigenlijk pas recent ontdekt na met wat vrienden gespeeld te hebben. Werd een beetje gek van de haperingen op PS5 (vooral tijdens Anomaly en mist) dus toch ook maar voor een leuk prijsje op pc gehaald. Los van die shader installaties, speelt het echt lekker.
Gisteravond met randoms een potje gedaan en dat ging verrassend goed. We wilden exfillen maar dat was gebugged. Het votescherm bleef de hele tijd in het scherm staan waardoor we geen nieuwe exfil konden starten. Wel doorgegaan en uiteindelijk in m'n eentje ronde 39 en 40 nog behaald met een dikke 3k eliminations, teammates gingen continu down, hadden uiteindelijk ook geen perks meer etc. Toen was het gedaan.
Gisteravond met randoms een potje gedaan en dat ging verrassend goed. We wilden exfillen maar dat was gebugged. Het votescherm bleef de hele tijd in het scherm staan waardoor we geen nieuwe exfil konden starten. Wel doorgegaan en uiteindelijk in m'n eentje ronde 39 en 40 nog behaald met een dikke 3k eliminations, teammates gingen continu down, hadden uiteindelijk ook geen perks meer etc. Toen was het gedaan.
Op afstand blijven, dan gooien ze er best veel kan ik uit ervaring zeggenVrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:53:
[...]Eén van de calling card challenges is trouwens "block 5 projectiles from megaton with ring of fire". En dat is nog maar level 1. Hoe dafuq krijg je dat voor elkaar? Want als ze dichtbij staan gaan ze slaan.

Ik wil ook graag Zombies spelen maar hij kan bij mij nooit mensen vinden met matchmaking. Multiplayer is geen probleem. Spelen er zo weinig mensen zombies met random mensen?
Hier heb ik ook last van. Als ik alleen wil spelen, duurt het lang, wil ik met vrienden spelen, (zitten op PS4) wordt er gewoon geen match gevonden. Al wacht je een uur.Poulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:27:
Ik wil ook graag Zombies spelen maar hij kan bij mij nooit mensen vinden met matchmaking. Multiplayer is geen probleem. Spelen er zo weinig mensen zombies met random mensen?
Denk dus dat ook dit aan het spel ligt en niet aan de spelers.
Ja, dat zie ik ook vaak, is best irritant inderdaad.Alexknl schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:19:
Zombies is echt geniaal. Eigenlijk pas recent ontdekt na met wat vrienden gespeeld te hebben. Werd een beetje gek van de haperingen op PS5 (vooral tijdens Anomaly en mist) dus toch ook maar voor een leuk prijsje op pc gehaald. Los van die shader installaties, speelt het echt lekker.
Maar ze komen zo snel dichterbijOp afstand blijven, dan gooien ze er best veel kan ik uit ervaring zeggen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tenzij ik echt voor een specifiek doel ga speel ik eigenlijk gewoon met randoms. Heb in zombies ook crossplay aan staan. Misschien dat het helpt om medespelers te vinden. Soms zitten er prutsers bij, soms mensen die lekker samenspelen. Maar dat vind ik niet zo'n ramp.Poulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:27:
Gisteren nog met randoms tot ronde 51 gekomen. Die wisten ook wat ze deden. Hoewel de main easter-egg niet hadden ging samenspelen echt goed. Pakken van de powerups timen, dingen pingen, elkaar reviven etc. Kreeg ook meteen na de match twee vriendschapsverzoeken van ze
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2020 11:12 ]
Ik heb ook crossplay aan staan, maar als ik dan een game zoek duurt het veel te lang om mensen te vinden. Als ik na 5 minuten geen mensen heb gevonden stop ik ook met zoeken en ga ik weer Multiplayer spelen.Vrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:10:
[...]
Tenzij ik echt voor een specifiek doel ga speel ik eigenlijk gewoon met randoms. Heb in zombies ook crossplay aan staan. Misschien dat het helpt om medespelers te vinden. Soms zitten er prutsers bij, soms mensen die lekker samenspelen. Maar dat vind ik niet zo'n ramp.
Gisteren nog met randoms tot ronde 51 gekomen. Die wisten ook wat ze deden. Hoewel de main easter-egg niet hadden ging samenspelen echt goed. Pakken van de powerups timen, dingen pingen, elkaar reviven etc. Kreeg ook meteen na de match twee vriendschapsverzoeken van ze
Komt omdat het spel gewoon nog steeds vol met bugs zit, er zijn genoeg mensen die zoeken.Poulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:27:
Ja vanaf vandaag geloof ik. Gisteren nog niet...gisteren alleen double xp en double weapon xpPoulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:57:
[...]
Is deze week double battle pass? Ik vond het al zo traag gaan gisteren.....
Ah da's balen. Speel je op de PC? Op de PS4 heb ik er geen last van. Hoewel, soms kom ik in een potje en daarna meteen er uit. Maar dat is sporadisch. Over het algemeen heb ik toch best snel een match te pakken.Poulske schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:15:
[...]
Ik heb ook crossplay aan staan, maar als ik dan een game zoek duurt het veel te lang om mensen te vinden. Als ik na 5 minuten geen mensen heb gevonden stop ik ook met zoeken en ga ik weer Multiplayer spelen.
Nee op de PS5.Vrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:51:
[...]
Ah da's balen. Speel je op de PC? Op de PS4 heb ik er geen last van. Hoewel, soms kom ik in een potje en daarna meteen er uit. Maar dat is sporadisch. Over het algemeen heb ik toch best snel een match te pakken.
Boven op de nacht er untoten staat een apparaat waar je alle drankjes kunt kopen. Dus als je genoeg geld spaard kun je ze daar allemaal achter elkaar kopenVrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:53:
[...]
En alle perks binnen zes seconden, dat is ook nogal een klus. Dan moet je wel de speed perk, een mesje of vuisten én precies weten hoe je moet rennen.
dm-dutchman schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:52:
[...]
Boven op de nacht er untoten staat een apparaat waar je alle drankjes kunt kopen. Dus als je genoeg geld spaard kun je ze daar allemaal achter elkaar kopen

Dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik voel me nu echt zo'n eindgebruiker
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2020 13:01 ]
Hmm da's gek. Zou in principe niet uit moeten maken als je crossplay aan hebt staan. Lijkt me niet dat het spel alleen zoekt op PS5 spelers toch?
Wat vinden jullie van de nieuwe MAC-10? Schiet best lekker op nuketown, nu lvl 20.
Overigens iemand 4x achter elkaar met Tomahawk gekilled, zou zn controller nog heel zijn?
Overigens iemand 4x achter elkaar met Tomahawk gekilled, zou zn controller nog heel zijn?
Nee, toevallig net even geprobeerd en nu kreeg ik binnen een paar minuten een lobby, inclusief een PC speler. Vreemd dat het nu ineens wel goed gaat, weliswaar duurt het nog steeds lang maar ben allang blij dat het werkt.Vrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:15:
[...]
Hmm da's gek. Zou in principe niet uit moeten maken als je crossplay aan hebt staan. Lijkt me niet dat het spel alleen zoekt op PS5 spelers toch?
Totdat de game in wave 9 ineens werd verbroken omdat er geen host kon worden gevonden.....
Vond hem na een paar potjes gisteren erg veel recoil hebben en zeer inconsistent, dus maar weer aan de kant gelegd. Maar moet eens wat meer attachments unlocken misschien.NiQo schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:03:
Wat vinden jullie van de nieuwe MAC-10? Schiet best lekker op nuketown, nu lvl 20.
Het blijft hier maar laggen. Na 10 minuten zojuist weer afgesloten (PC).
Waardeloos.
Voor afgelopen weekend had ik maar weinig last...
Waardeloos.
Voor afgelopen weekend had ik maar weinig last...
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Nou, jouw tip heeft geholpen. In minder dan zes seconden alle perks. Weer een challenge completeddm-dutchman schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:52:
[...]
Boven op de nacht er untoten staat een apparaat waar je alle drankjes kunt kopen. Dus als je genoeg geld spaard kun je ze daar allemaal achter elkaar kopen
Heb je ook nog enige idee hoeveel essence dat koste?Vrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:44:
[...]
Nou, jouw tip heeft geholpen. In minder dan zes seconden alle perks. Weer een challenge completed
Allemaal dezelfde prijs, 2500 essence per perk. Dus goedkoper dan als je ze afzonderlijk koopt. Alleen moet je wel eerst genoeg opsparen om het in één keer te doen. Je kan ondertussen wel gewoon je wapen punchen, ammo mods kopen en armour en damage upgraden natuurlijk. En je moet de perk van de coffin dance ook niet oppakken.dm-dutchman schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:52:
[...]
Heb je ook nog enige idee hoeveel essence dat koste?
Jullie ook last met de partys?
Ik speelde met iemand en soms na een potje was hij uit de party gegooid.
Daarna niet meer joinable. Echt een paar keer gehad, zo frustrerend.
Game moeten afsluiten en dan ging het terug voor 1 of 2 potjes.
Op PS5 heb ik dat al sinds launch. Ik kan mensen die op PS4 spelen bijna nooit joinen, hun alleen mij. Inderdaad ook vaak dat iedereen uit de party gegooid wordt.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:15:
Zijn er mensen die zin hebben om samen een keer Zombies Exill uit te voeren?
Ik probeer het steeds in Solo.
Kom steeds tot ronde 10 met Pack A Punch wapen met monkey bom en c4 ..... maar de Exill lukt niet, steeds dood....
Kom steeds tot ronde 10 met Pack A Punch wapen met monkey bom en c4 ..... maar de Exill lukt niet, steeds dood....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Mij heeft de optie om 20 rondes public te spelen daar erg mee geholpen. Dan moét je wel exfillen.Buddha_ schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:55:
Zijn er mensen die zin hebben om samen een keer Zombies Exill uit te voeren?
Wat soms wel stom is dat randoms niet altijd deuren open maken. Dan zitten ze met 15k essence en alsnog pingen ze dat deuren gesloten zijn. Ja, tieft dan maar lekker op als je neergaat
Mijn setup is als ik zombies speel min of meer als volgt:
* Wapen naar keuze, met attachments dat je snel kan bewegen, herladen en zoveel mogelijk materiaal dropt.
* Wapen punchen naar in elk geval level 2 en electro damage. Electro omdat dat een snelle cooldown heeft én makkelijk verspreidt naar andere zombies.
* Jugg-nog, Speed sperk, Deadshot, Fast reload.
* Armour en wapen op level 2 (voor hoger heb je meestal geen resources).
* Self-revive (en rond ronde 19 of halverwege 20) chopper gunner. Je kan één self revive en een andere support tegelijk hebben.
* Eventueel DIE wapen, maar dan is die extra upgraden meestal niet nodig/heb je geen tijd voor.
* Aether walk als special, of Healing aura.
* Stimmshot en C4. Je kan ook een stunn gebruiken, let dan op dat je er niet zelf naar kijkt, dan ben je zelf ook verblind. Stunn is sneller dan het aapje namelijk.
Als je met meer ervaren spelers zit, dan moet je die chopper gunner wel zo snel mogelijk inzetten, anders doen zij dat al
Oh, en trein de zombies achter je aan. Dat werkt het beste in Yard of bij het vliegtuig omdat je daar de ruimte er voor hebt. Wel belangrijk is continu om je heen blijven kijken. Zombies hebben namelijk de fascinerende gewoonte om als je achteruit loopt ineens achter je te spawnen. Let maar eens op, dat gebeurt áltijd. En blijf zover mogelijk van de randen vandaan, want je kan makkelijk vast blijven zitten. Hoe meer zombies, hoe makkelijker dat gaat.
Time ook het oppakken van de powerups. Je hebt er niks aan om een 2x score of instakill te pakken als de ronde net/bijna afgelopen is. Pak ze dan zo laat mogelijk. Laat je een nuke afgaan, probeer dan nog zoveel mogelijk zombies te meleën. Zolang ze nog niet uit elkaar zijn gevallen kan je daar namelijk nog punten voor krijgen. Toch weer 115 essence per stuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2020 11:03 ]
Ha, er zijn nu daily challenges toegevoegd. Leuk 
Minder leuk: De tokens tellen nog stééds in real time en niet ingame time. Lekker waardeloos als het vreselijk lang duurt voordat je een match hebt gevonden. Goede reden ze gewoon nog niet te gebruiken, totdat ze de servers een beetje op orde hebben. Dus ergens rond de tijd dat er een nieuwe CoD uitkomt
Minder leuk: De tokens tellen nog stééds in real time en niet ingame time. Lekker waardeloos als het vreselijk lang duurt voordat je een match hebt gevonden. Goede reden ze gewoon nog niet te gebruiken, totdat ze de servers een beetje op orde hebben. Dus ergens rond de tijd dat er een nieuwe CoD uitkomt
[ Voor 75% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2020 18:25 ]
Even vraagje, heb sinds gisteren een rtx 3090 die ik speel op 3440x1440 160hz alleen gaat de fps niet hoger dan 110, is dit het maximale hoogste? Want ik dag op benchmark filmpjes dat het hoger kwam
Doe het icm 3900x ryzen
Doe het icm 3900x ryzen
Nieuwe playlist face off is ook wel fijn. 3 vs 3 op de nieuwe gunfight maps, lekker hectisch vooral met TDM/KC.
Jaaa, dat van die tokens is écht irritant he! Stoor me er mateloos aan. Elke keer in een lobby zie je die tijd ook gewoon aftellen...Vrijdag schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:19:
Ha, er zijn nu daily challenges toegevoegd. Leuk
Het feit dat iedereen met de MAC rond loopt zegt al genoeg.NiQo schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:03:
Release een wapen dat te goed is waardoor je het moet gaan nerfen in de toekomst. Maak het gebalanceerd vanaf het begin en je moet niet nerfen.
Hebben ze het toch weer voor elkaar
Ik speelde al met veel plezier Warzone, maar Cold War zag ik niet zo zitten (ben meestal niet zo van de "past" setting, meer van huidige tijd. Black Ops 4 heb ik wel helemaal kapot gespeeld (sterker nog, meest gespeelde game op de PS4).
Maar goed, free MP tot 24/12, dus die maar eens gedownload om te kijken hoe dat is.
En hoe Treyarch het elke keer weer flikt weet ik niet, maar die games spelen toch op de een of andere manier zo lekker en met voldoening weg, dat ik zojuist de Cross-Gen Bundle heb gekocht. 21% Downloading as we speak.
Deels ook door de goede verhalen over Zombies, maar de Campaign zal ik ook wel opstarten denk ik.
Dat ik na enige gewenning, ondanks m'n 40 jaar, weer steevast al run-and-gunnend in de top 3 eindigde in Nuketown hielp ook wel mee
Morgenavond maar eens kijken of ik op de PS5 enig verschil zie met de PS4 versie, maar fun hebben doe ik sowieso
Ik speelde al met veel plezier Warzone, maar Cold War zag ik niet zo zitten (ben meestal niet zo van de "past" setting, meer van huidige tijd. Black Ops 4 heb ik wel helemaal kapot gespeeld (sterker nog, meest gespeelde game op de PS4).
Maar goed, free MP tot 24/12, dus die maar eens gedownload om te kijken hoe dat is.
En hoe Treyarch het elke keer weer flikt weet ik niet, maar die games spelen toch op de een of andere manier zo lekker en met voldoening weg, dat ik zojuist de Cross-Gen Bundle heb gekocht. 21% Downloading as we speak.
Deels ook door de goede verhalen over Zombies, maar de Campaign zal ik ook wel opstarten denk ik.
Dat ik na enige gewenning, ondanks m'n 40 jaar, weer steevast al run-and-gunnend in de top 3 eindigde in Nuketown hielp ook wel mee
Morgenavond maar eens kijken of ik op de PS5 enig verschil zie met de PS4 versie, maar fun hebben doe ik sowieso
Echt leuk die crossplay tussen consoles en pc... De eerste cheaters sliden alweer door map en steken je razendsnel neer... weten exact al je equipment te staan en weten precies waar je zit ondanks de ghost perk en een silenced wapen. Ben ik even blij dat ik het spel even kon proberen deze week, hoef ik mijn geld er niet aan te verspillen.
Dan heb je echt pech gehad. Met de MP die ik ongeveer al 28 uur gespeeld heb ben ik naar mijn weten nog geen cheater tegen gekomen. Heerlijk spel om te spelen.GT-R schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
Echt leuk die crossplay tussen consoles en pc... De eerste cheaters sliden alweer door map en steken je razendsnel neer... weten exact al je equipment te staan en weten precies waar je zit ondanks de ghost perk en een silenced wapen. Ben ik even blij dat ik het spel even kon proberen deze week, hoef ik mijn geld er niet aan te verspillen.
Volgens mij kan je het beste die tokens maar in Zombies gebruiken en een solo-game opstarten. Dan kan je tenminste doorspelen en hoef je niet te wachten.Timbox88 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:53:
[...]
Jaaa, dat van die tokens is écht irritant he! Stoor me er mateloos aan. Elke keer in een lobby zie je die tijd ook gewoon aftellen...
Omdat alles toch cross-game levelt kan je daar dan nog jezelf en je wapens levelen. Alleen wel zuur voor de spelers die alleen Warzone hebben.
Waarom fixen ze ook niet even dat je een token ingame kan aanzetten of in ieder geval voor de start van het potje.
Ik heb de afgelopen dagen gebruik kunnen maken van de free access multiplayer van Cold War op de PS4. Speel al een tijd met maten Warzone. Aangezien de free access binnenkort stopt en ik toch af en toe wil spelen, ben ik aan het kijken om 2de hands een disc version voor de PS4 te kopen. Weet iemand of daar nog steeds unieke codes worden gebruikt voor het multiplayer gedeelte? Niet dat ik straks een disc version koop en dan erachter kom dat ik nog steeds niet online multiplayer kan spelen. SP heeft voor mij geen prioriteit namelijk.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Gisteren weer Nuketown gespeeld, die map blijft overrated. Some krijg je niet eens de tijd om een scheet te laten en je ligt alweer.
Xbox Live: Springbok NL
jup. lijkt bij mij voornamelijk crossplay voor te komen, ik met Xbox series X en maat met PS4 (pro).Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:15:
dat eerste (sliden en steken) gaat wel sneller natuurlijk als je alleen een mes bij je draagt, dan beweeg je ook sneller in de game.GT-R schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:27:
Blijft wel onwijs irritant, dat wel :-p
Ik speel nooit Zombies, niet echt mijn ding haha!Vrijdag schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:26:
[...]
Volgens mij kan je het beste die tokens maar in Zombies gebruiken en een solo-game opstarten. Dan kan je tenminste doorspelen en hoef je niet te wachten.
Omdat alles toch cross-game levelt kan je daar dan nog jezelf en je wapens levelen. Alleen wel zuur voor de spelers die alleen Warzone hebben.
Maar het levelt dan wel een stuk eenvoudigerTimbox88 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:58:
[...]
Ik speel nooit Zombies, niet echt mijn ding haha!
Jup, maar al denk ik dat dit meer komt door die irritant SBMM, opzich is de map best goed redisgned alleen lijkt het soms alsof je in de pro-league meespeelt waardoor je soms niet eens de spawn uit kan.Springbokkie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:30:
Gisteren weer Nuketown gespeeld, die map blijft overrated. Some krijg je niet eens de tijd om een scheet te laten en je ligt alweer.
Soms schiet ik op spelers en dan gaat hun health veel minder snel omlaag (er verschijnt dan een blauw schildje). Welke perk gebruiken zij?
Killstreak Armor denk ik, een crack van de bodyarmor net als in Warzone.
Ze hebben dan ook twee balkjes bij hun naam, extra health eigenlijk.
Ze hebben dan ook twee balkjes bij hun naam, extra health eigenlijk.
Field upgrade armour. Of is het een streak? 🤔
Volgens mij is dit de scorestreak armor volgens mijTimbox88 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:05:
Soms schiet ik op spelers en dan gaat hun health veel minder snel omlaag (er verschijnt dan een blauw schildje). Welke perk gebruiken zij?
Ah ja, dat zal het zijn dan! Kom het niet heel vaak tegen, dus lijkt dan idd een scorestreak!
Waar zag je die challenge? Ik kan em nergens vindenVrijdag schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:44:
[...]
Nou, jouw tip heeft geholpen. In minder dan zes seconden alle perks. Weer een challenge completed
Barracks -> Progression -> Season 1dm-dutchman schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:22:
[...]
Waar zag je die challenge? Ik kan em nergens vinden
Daar staan de vijf prestige niveaus en de 20 challenges/calling cards die je kan vrijspelen
Dus als je een beetje klaar bent met de reguliere challenges en camo's, kan je die eens proberen. Er zijn verschillende voor MP en zombies trouwens.
Wie heeft er nog constant de foutmelding
Ce 348780
Dat is toch niet meer normaal. Wanneer gaan ze dit eens fixen aub
Ce 348780
Dat is toch niet meer normaal. Wanneer gaan ze dit eens fixen aub
Ik speel op 120hz 4K maar als ik soms Xbox op andere tv aansluit (full HD 60hz) lijkt het net alsof cod niet te spelen is. Zit net niet tegen frame drops aan. Lijkt alsof je met 35 FPS speelt. Had hier met PlayStation 4 toch ook geen last van?
Daarjuist in een potje domination twee random team members die reverse boosting deden. Lekker ze gingen nul op vijftig. Zichzelf doden met granaat en molotov cocktail. Leuk is anders moet ik zeggen pff
ik heb een heel vreemd issue,...
Ik heb 1 vriend waarmee ik geen COD op de PS5 kan spelen, wij kunnen elkaar wel uitnodigen, maar als we de invite accepteren gebeurd er niets.
Als er een andere vriend ons een uitnodiging stuurt, dan kunnen wij wel met zn 3en spelen.
Maar met z'n 2en spelen lukt niet.
NAT Mode al aangepast naar Open. (beide PS5's hebben dit)
Iemand nog enig idee?
Ik heb 1 vriend waarmee ik geen COD op de PS5 kan spelen, wij kunnen elkaar wel uitnodigen, maar als we de invite accepteren gebeurd er niets.
Als er een andere vriend ons een uitnodiging stuurt, dan kunnen wij wel met zn 3en spelen.
Iemand nog enig idee?
Even toevoegen als Activision friend, wss lost dat het op.Jieve schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 09:20:
ik heb een heel vreemd issue,...
Iemand nog enig idee?
Ah, ga ik meteen proberen!NiQo schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 09:28:
[...]
Even toevoegen als Activision friend, wss lost dat het op.
Doe je dat via de website of via PS?
[ Voor 9% gewijzigd door Jieve op 25-12-2020 09:40 ]
In de battle pass heb ik zojuist een reticle vrijgespeeld (level 27 of 28 geloof ik). Maar waar vind ik die? Ik zie hem nergens tussen mijn reticles staan namelijk...
Mijn man heeft gisteren call of duty cold war dvd gekregen en geïnstalleerd. Nu heeft hij er multiplayer op staan maar hij wil campaigne spelen. Van alles geprobeerd maar blijft op slot.
Iemand tips wat hij moet doen? Hij is nu al gefrustreerd
In battlenet bij CoD op Options (opties) klikken, dan Modify Install (Pas installatie aan) en daar kun je kiezen welke onderdelen van het spel je wilt installeren (MP, Campaign, Coop, Warzone even uit het hoofd). Succes!carla-1960 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:34:
Mijn man heeft gisteren call of duty cold war dvd gekregen en geïnstalleerd. Nu heeft hij er multiplayer op staan maar hij wil campaigne spelen. Van alles geprobeerd maar blijft op slot.
Pyr0_
In battlenet bij CoD op Options Is voor hem nog allemaal abacradaba haha aangezien hij in het verleden altijd een xbox gehad heeft en gisteren voor het eerst ps4 gekregen heeft.
Dus daar komt de misschien domme vraag waar vind hij dat?🙀
In battlenet bij CoD op Options Is voor hem nog allemaal abacradaba haha aangezien hij in het verleden altijd een xbox gehad heeft en gisteren voor het eerst ps4 gekregen heeft.
same problem, allebij zelfs nat type openChelseamarre123 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:15:
Qua PS4 heb ik er geen verstand van. Daar kan iemand anders met een PS4 vast antwoord op geven. Even zoeken bij de opties van de installatie, daar moet het ergens staan vermoed ik.carla-1960 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:56:
Pyr0_
Zijn er meer PC/Console players die met zombies continu last hebben van disconnects? Ik kom vaak tot ronde 18 - 23 en dan krijg ik een random disconnect. Heel vervelend, ik speel overigens vooral zombies om wapens te trainen, maar dan kom je juist op het punt dat je lekker kan knallen en levelen.
Heeft hij nu een playstation? Voor zover ik het me kan herinneren (ben nu niet thuis) kan je vanuit het hoofdmenu waar je kan kiezen uit zombies, campaign en multiplayer ook zien welke onderdelen er niet zijn geïnstalleerd.carla-1960 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:56:
Pyr0_
Door dan op rechter stick te drukken kan je de ontbrekende installeren.
Yep hier hetzelfde. Soms disconnect ie zelfs direct na het laden van de map. Ook regelmatig "connection interupted" tijdens het spelen. Soms volgt er een disconnect daarna en soms kan ik verder spelen. Ik speel op een ps5 (netwerk bekabeld en niet via wifi) Denk dat het aan de servers ligt en dat je er weinig aan kunt doen..SirMemeAlot schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:11:
Zijn er meer PC/Console players die met zombies continu last hebben van disconnects? Ik kom vaak tot ronde 18 - 23 en dan krijg ik een random disconnect. Heel vervelend, ik speel overigens vooral zombies om wapens te trainen, maar dan kom je juist op het punt dat je lekker kan knallen en levelen.
Klopt het dat je bij Prestige 2 (level 50 dus), niet meer terug naar level 1 kunt maar gewoon doorlevelt naar 51 --> 100 en uiteindelijk 200?
Ziet er niet goed uit in de app... We doen ons best jongens
Vanaf morgen nieuwe kansen, worden we hopelijk wat beter ingedeeld.Wolverine9000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:02:
Ziet er niet goed uit in de app... We doen ons best jongens
Even een vraag en herkennen jullie het probleem. Wanneer ik Cold War start voor de multiplayer op mijn xbox series x, lijkt het er soms op dat hij de textures of resolutie niet goed laadt. Het beeld is dan niet scherp. Wanneer ik aim down site is de recticle niet scherp en trilt hij een beetje. Ik speel het op een lg cx. Ik heb de Xbox al een keer opnieuw ingesteld en de tv ook. Iemand een idee hoe dit komt?
[ Voor 5% gewijzigd door BasGrunn op 27-12-2020 12:29 ]
Heb een LG C7, net voor het eerst even multiplayer gedaan op de Series X en speelt echt niet soepel.. modern warfare voelt veel meer ‘smooth’.. heel apart. Was er in 10 min we klaar mee en ga maar een refund aanvragen denk ik. Jammer dit
Sterke groep iddChelseamarre123 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:21:
[...]
Vanaf morgen nieuwe kansen, worden we hopelijk wat beter ingedeeld.
Dat kloptTimbox88 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:41:
Klopt het dat je bij Prestige 2 (level 50 dus), niet meer terug naar level 1 kunt maar gewoon doorlevelt naar 51 --> 100 en uiteindelijk 200?
Ja hier de zelfde ervaring met een serie x en c7.Benny schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:32:
Heb een LG C7, net voor het eerst even multiplayer gedaan op de Series X en speelt echt niet soepel.. modern warfare voelt veel meer ‘smooth’.. heel apart. Was er in 10 min we klaar mee en ga maar een refund aanvragen denk ik. Jammer dit
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
Heb al een refund gehad en nu Dirt 5 en Ghostrunner gekocht voor nog iets minder dan CoD me kostte.BCGraaf schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:09:
[...]
Ja hier de zelfde ervaring met een serie x en c7.
Wel jammer, was vooral benieuwd naar de campaign maar die multiplayer speelt zo beroerd, is het niet waard.. blijf wel lekker bij MW en Warzone. Dat speelt heerlijk.
Bij de daily challenges ' sommige werken niet bij mij gelijk objective kills en deatmatch werkt niet
Iemand enig idee? Ik speelde vandaag mijn eerste potjes Warzone en dat ging op zich best lekker: eindigde steeds top vijftig met drie of vier kills. Was dus niet ontevreden voor de eerste keer. Maar, hebben jullie ook dat die potjes bijna niks (echt nog geen 1/20e) aan jullie battle pass experience toevoegt?
Normale potjes multiplayer Cold War gaat het wel gewoon snel omhoog...
Normale potjes multiplayer Cold War gaat het wel gewoon snel omhoog...
[ Voor 10% gewijzigd door Timbox88 op 27-12-2020 19:33 ]
De game blijft ook gewoon slecht. Soms werkt de game echt en dan ben ik verbaasd, maar de SBMM blijft en de volgende dag is het toch weer huilen met de pet op met allerlei verschillende problemen.Benny schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:46:
[...]
Heb al een refund gehad en nu Dirt 5 en Ghostrunner gekocht voor nog iets minder dan CoD me kostte.
Wel jammer, was vooral benieuwd naar de campaign maar die multiplayer speelt zo beroerd, is het niet waard.. blijf wel lekker bij MW en Warzone. Dat speelt heerlijk.
Vandaag is echt zo een dag dat de game ook nog eens twee keer vastliep en later op een lage framerate leek te lopen (maar dit zijn connectie issues, moet de game dan herstarten). Quick Resumé zorgt er op de Xbox soms voor dat niet meer online komt en dan moet je de game ook quitten. Bij andere games geen last van. Modern Warfare:Warzone is ook nog eens grafisch beter, maar eigenlijk in alle opzichten gewoon een betere en completere game. Zelfs de SBMM is beter in MW.
Goed dat je je geld terug gevraagd hebt. Ik had dan ook moeten doen en MW nog eens moeten kopen voor de Xbox (had hem op de PS4 en PC), nu wil ik MW niet voor de derde keer kopen, want ja het komt in de portemonnee van de mensen die Cold War in deze staat hebben afgeleverd en ik raak Cold War dan niet meer aan.
Gelukkig is het crashen van de Xbox zelf wel verholpen en over een paar maanden zal de game wel weer iets beter zijn. Voor nu is de game niet echt leuk, maar vaak frustrerend.
Ik moet gewoon eens wat andere games gaan spelen, maar ja speel CoD al sinds het eerste deel en het blijft mij ondanks alles zo aantrekken ieder deel...
[ Voor 12% gewijzigd door CerandoX.nl op 27-12-2020 20:10 ]
Welke voorkeur qua attachments met of zonder surpressor en welke perk die met acht attachments of met zes perks
Ben benieuwd naar onze nieuwe wekelijkse challenge...... afgelopen week was pittig en heb helaas maar 27 punten kunnen bijdragen......toch redelijk veel gespeeld met de Groza (op naar gold en diamant)
Moet zeggen dat ik meer geniet van MP Cold War dan Modern Warfare..... heerlijke game
Moet zeggen dat ik meer geniet van MP Cold War dan Modern Warfare..... heerlijke game
Geniet er ook van. Heb de krig en xma4 goud. Qbz nog alleen longshots. De ak nog vijf stun kills. En dan nog de ffar. Dus dat wordt hardcore met een serieuze scope erop voor de longshots.Buddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 07:26:
Ben benieuwd naar onze nieuwe wekelijkse challenge...... afgelopen week was pittig en heb helaas maar 27 punten kunnen bijdragen......toch redelijk veel gespeeld met de Groza (op naar gold en diamant)
Voor de groza moet je geen goud hebben om ar diamonds te hebben. Enkel de vijf standaard assaut riflesBuddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 07:26:
Wat verkies jij op een wapen surpressor or geen surpressor en perk greed of gunfighterBuddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 07:26:
Ik heb al diamant voor de assault classe ..... als de Groza goud is dat is die gelijk ook diamant. 
Moet nog 11 longshots en 15 dubble kills voor goud Groza.
Speel meestal met 5 attachments:
- Muzzle: Socom/KGB eliminator
- Optic: naar keuze
- Magazijn: 50 speedload
- Barrel: high bulletvelocity en range
- grip met hoge ADS time (laatste)
Perks: Flak Jacket/Assassins/Ghost
In Harcore gebruik ik de laatse suppresser (Agency) ivm geluid en 1 shot 1 kill, bullet velocity is dan minder belangrijk...... meestal voor de longshots
Ik gebruik de kaart met meer ammo en dubbele granaten.... weet de naam even niet
In Harcore gebruik ik de laatse suppresser (Agency) ivm geluid en 1 shot 1 kill, bullet velocity is dan minder belangrijk...... meestal voor de longshots
Ik gebruik de kaart met meer ammo en dubbele granaten.... weet de naam even niet
[ Voor 7% gewijzigd door Buddha_ op 28-12-2020 09:06 ]
Nuketown 24/7Wolverine9000 schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:01:
De nieuwe challenge is team deathmatch kills. Let's go boys and girls

[quote]Buddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:04:
Ik heb al diamant voor de assault classe ..... als de Groza goud is dat is die gelijk ook diamant.
[/quote
Ongeveer zelfde als bij mij ik gebruik de 40 round speed mag ipv de 50.
En gebruik perk greed. Flack jacket samen met tactical mask. Perk twee gebruik ik assassin en scavenger. Perk drie gebruik ik uiteraard ninja en dan iets of wat verassend spycraft. Ben ik beschermd tegen de gasmines en proximity mines. Alhoewel als er een team maat over een proximity mine loopt en die gaat aan en ik loop er naast dan ben ik ook dood lol. Twijfel soms nog om dit te vervangen door
ghost
[/quote
Ongeveer zelfde als bij mij ik gebruik de 40 round speed mag ipv de 50.
En gebruik perk greed. Flack jacket samen met tactical mask. Perk twee gebruik ik assassin en scavenger. Perk drie gebruik ik uiteraard ninja en dan iets of wat verassend spycraft. Ben ik beschermd tegen de gasmines en proximity mines. Alhoewel als er een team maat over een proximity mine loopt en die gaat aan en ik loop er naast dan ben ik ook dood lol. Twijfel soms nog om dit te vervangen door
ghost
Ghost perk heeft wel wat beperkingen, als je stilstaat (sniper bijvoobeeld) ben je gewoon zichtbaar op de minimap..... met de socom/KGB elimnator ben je 0.15 seconden zichtbaar als je schiet (wel hoorbaar!!) op de minimap en met suppresser niet als je schiet.
Zal jouw loadout/perks en 40 round speed ook eens proberen
Ik speel de game op de Ps5 maar heb tijdens multiplayer enorm veel crashes.
Singleplayer ging prima maar tijdens multiplayer wordt ik regelmatig uit de hele game gegooid, meer mensen daar last van?
Singleplayer ging prima maar tijdens multiplayer wordt ik regelmatig uit de hele game gegooid, meer mensen daar last van?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ga er aan beginnen sie. Want de eerste in de groep hebben al 400 kills en wij nul komma nul lolBuddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:47:
Ghost perk heeft wel wat beperkingen, als je stilstaat (sniper bijvoobeeld) ben je gewoon zichtbaar op de minimap..... met de socom/KGB elimnator ben je 0.15 seconden zichtbaar als je schiet (wel hoorbaar!!) op de minimap en met suppresser niet als je schiet.
Troost u op ps 4 heb ik da ook constant gehad. De laatste dag geen crashes meer. Wel nog veel ui error maar die kan je gewoon weg klikken' zal mss wel een update zijn deze week. Ale hoop ik toch. Want iedereen heeft er last van. Denk pc nog het meest van al. Maar ik zet persoonlijk cross play uit...Donstil schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:07:
Ondanks alle technische problemen? Waar speel je op als ik vragen mag, op de PC zijn de problemen wel iets minder. Maar dan nog is er een probleem met hit detection op de PC.Buddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 07:26:
Had beter gezwegen op ps4 ook crash nu fout code ce 34878 0Donstil schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:07:
Speel nu ruim een week MP op de PS5 met al de nodige uurtjes, maar ik heb pas 1 keer een crash gehad. Ik switchte naar m’n RC-XD en toen liep het beeld vast en moest ik zelf de game sluiten.Donstil schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:07:
Verder nooit problemen gehad.
Ikzelf speel op de PS5, crossplay uit en sinds de launch van CW. Heb er iets van 80 uur gameplay MP in zitten.CerandoX.nl schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:26:
[...]
Ondanks alle technische problemen? Waar speel je op als ik vragen mag, op de PC zijn de problemen wel iets minder. Maar dan nog is er een probleem met hit detection op de PC.
Af en toe een crash gehad, reports naar Sony gestuurd...... game weer opstarten en dan werkt alles weer prima. Bij de PS5 start alles snel op
Heb het gevoel dat MP CW mij gewoon beter ligt dan MW MP (185 uur gameplay van maart 2020-oktober 2020) zonder Warzone erbij meegerekend.
Hoeveel problemen en welke problemen ervaar jij?
Misschien zit daar het verschil.Buddha_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:03:
[...]
Ikzelf speel op de PS5, crossplay uit en sinds de launch van CW. Heb er iets van 80 uur gameplay MP in zitten.
Af en toe een crash gehad, reports naar Sony gestuurd...... game weer opstarten en dan werkt alles weer prima. Bij de PS5 start alles snel op![]()
Heb het gevoel dat MP CW mij gewoon beter ligt dan MW MP (185 uur gameplay van maart 2020-oktober 2020) zonder Warzone erbij meegerekend.
Hoeveel problemen en welke problemen ervaar jij?
Nou ja, de XSX start ook snel op, maar Quick Resumé is niet goed geïmplementeerd en ik moet daardoor vaak de game volledig opnieuw opstarten, anders zijn er problemen met verbinden en kom ik niet online.
Daarnaast heb ik dan soms als ik de game opnieuw opstart wat framerate problemen, zo lijkt het, maar ik denk dat hij dan gewoon lagged en dit gaat ook alleen weg met een restart van de game. Daarnaast crashed de game zo nu en dan ook nog. Gelukkig is dat wel minder geworden, maar ik vind het allemaal behoorlijk slecht. Je kunt goed merken dat ze een jaar minder hebben gehad.
De game zal nog wel beter worden, maar gister had ik deze problemen dus achter elkaar en dan ben je er wel even klaar mee. Vandaag valt het wel weer mee moet ik zeggen. Ondanks de problemen trekt de game nog wel, maar ik vind de game technisch ronduit slecht.
Ik heb 45 uur gespeeld.