Toon posts:

gezamenlijke fanbus/baybus inkoop actie?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan binnenkort een aantal fanbus en baybus's massaal inkopen. Hoe meer mensen, hoe minder kosten per persoon, maar dat was al duidelijk na verschillende LCD en koper acties.

FanBus (meerdere fans aansluiten, 1 molex connector)
Afbeeldingslocatie: http://www.fanbus.com/gallery/fanbus4sc.jpg

BayBus (zelfde principe, alleen op een 5,25" plaat, met schakelaars (12v/7v/off, 12/5/off, 12/off, etc).. leds als je wilt, of dual leds..)
Afbeeldingslocatie: http://www.fanbus.com/gallery/4switchblue.jpg

Laat me even weten of er animo voor is, en zo ja, dan geef ik meer details. Zo niet, jammer. Als je geinteresseerd bent, zeg even hoeveel je maximaal bereid bent te betalen, dan weet ik ongeveer hoeveel mensen er mee moeten doen.

edit:

De prijs zal zeker $15 zijn, plus gedeelde verzendkosten. Doen er 10 mee, heb je $1 verzendkosten. Maar daar ben ik niet 100% zeker van, meer volgt later.

Verwijderd

Topicstarter
Kon dit ook in een edit stoppen, maar moest 't topic even omhoog schoppen. Ik zoek eigenlijk _minimaal_ zo'n 30 man, maar ik denk dat dat wel gaat lukken.

Verwijderd

Voor dat 2e ding kan ik in 15$ komen, maar voor dat 1e ding niet... dan ga ik liever zelf solderen.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 18:20
astie baybus 15$ is dan wil ik wel meedoen.. word het erg veel meer dan ga ik wel solderen

edit:

das dus 12/7/off, bij voorkeur dualled.
maar hoeft niet

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

voor die 15$ wil ik zo'n baybus, dualled ofcozz, (plus evt. verzendingen)

Verwijderd

Topicstarter
Het zal zeker niet erg veel meer worden. Van de baybus weet ik namelijk niet hoeveel die zal worden.

• NetWorker
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 17:52
(jarig!)
2 maal BayBus met schakelaars (12v/7v/off) en dual leds (indien mogelijk). Mits de prijs natuurlijk niet extreem oploopt ... Noteer mij maar en hou me op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 11:43 schreef mumzel het volgende:
voor die 15$ wil ik zo'n baybus, dualled ofcozz, (plus evt. verzendingen)
Het kan zijn dat de baybus's niet meer in productie zijn, maar ik denk 't wel. De fanbus's in ieder geval wel. Maar dual LED's gaat wat duurder worden hoor denk ik, maar dat heb je zoiezo niet nodig (offie brandt (groen ledje), of niet (geen licht)).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 11:47 schreef NetWorker het volgende:
2 maal BayBus met schakelaars (12v/7v/off) en dual leds (indien mogelijk). Mits de prijs natuurlijk niet extreem oploopt ... Noteer mij maar en hou me op de hoogte.
Zodra ik meer info van degene krijg die ze gaat maken, post ik het in deze thread. Het zal volgens mij niet zo hoog oplopen.

• NetWorker
  • Laatst online: 17-05 17:52
(jarig!)
Wil juist de dual led om te zien of ie 7v of 12v of uit staat (al is dat heel makkelijk te zien en te horen natuurlijk) ... indien de prijs erg veel scheelt mag dit natuurlijk een single led worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een emailtje gestuurd, en krijg binnenkort de verzendkosten te horen en de kosten per fan- en baybus. Het ziet ernaar uit dat de verzendkosten $10 blijven, per bestelling. Doen er 100 mee, heb je dus een dollarcent verzendkosten.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:45
als de prijs niet veel meer wordt dan 15 $ dollar wil ik een baybus 12/7/0 volt, dual led. maar we horen het nog lees ik net

• marteltor
bij welke shop ga je kopen? (of is dat geheimpje). Niet dat ik zelf ga kopen hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 12:05 schreef marteltor het volgende:
bij welke shop ga je kopen? (of is dat geheimpje). Niet dat ik zelf ga kopen hoor...
Niet bij een shop, maar gewoon een hobbyist. Die persoon, "Cliff Anderson", gaat ze maken. Edit: Hij heeft er al heel veel gemaakt hoor, dus het is niet de 1e de beste werkloze die ik kon vinden, die het klusje wou doen, je kan rekenen op goeie spullen. :)

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
is het niet veel leuker om ze zelf te solderen ?!? :)

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:43

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik wil er ook wel 1 als ie 12v/7v/0v is.
Wat voor leds maakt me niet uit.
En als de prijs rond de 15$ zit natuurlijk.

• marteltor
Op donderdag 09 augustus 2001 12:08 schreef surreal het volgende:

[..]

Niet bij een shop, maar gewoon een hobbyist. Die persoon, "Cliff Anderson", gaat ze maken. Edit: Hij heeft er al heel veel gemaakt hoor, dus het is niet de 1e de beste werkloze die ik kon vinden, die het klusje wou doen, je kan rekenen op goeie spullen. :)
ok, hij heeft die dingen toch bedacht?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34
Voor $15 dollar wil ik er ook wel 1 (ipv dat dure kreng van 180 piek bij OC-Shop), dat gaat dan toch wel om die met die 5,25" plaat?

Flickr | Lego collectie

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 11:59 schreef surreal het volgende:
Ik heb net een emailtje gestuurd, en krijg binnenkort de verzendkosten te horen en de kosten per fan- en baybus. Het ziet ernaar uit dat de verzendkosten $10 blijven, per bestelling. Doen er 100 mee, heb je dus een dollarcent verzendkosten.
$10/100=$0,10=!0,01. Het kost dan 10 dollarcent.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 12:18 schreef marteltor het volgende:

[..]

ok, hij heeft die dingen toch bedacht?
Klopt.
Op donderdag 09 augustus 2001 12:22 schreef TAG_Speedy het volgende:
Voor $15 dollar wil ik er ook wel 1 (ipv dat dure kreng van 180 piek bij OC-Shop), dat gaat dan toch wel om die met die 5,25" plaat?
Ik weet niet hoe duur het gaat kosten, maar iig $15 voor een _fanbus_. Ik heb geen idee hoe duur een baybus gaat kosten, alles hangt af van hoeveel mensen er mee doen. Ik krijg binnenkort meer informatie.
Op donderdag 09 augustus 2001 12:32 schreef wcduck het volgende:

[..]

$10/100=$0,10=!0,01. Het kost dan 10 dollarcent.
Foutje, sorry. :)
edit:
Maarja, 25 cent (NLG) is nog niks, kan je nog niet eens een postzegel van kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De prijs zal in ieder geval geen F140.00 gulden worden, zoals bij OC-Shop het geval is. Dat is belachelijk duur. Zie http://www.oc-shop.nl/, klik op Tweaking Gear en scroll naar onderen.

Verwijderd

Topicstarter
De betaling heb ik uitgewerkt. Gaat een beetje zoals TweakGear worden. Je geeft je op voor de bay- of fanbus van je keuze en kleur, en je krijgt een ID. Met dat ID kan je je status checken, en je moet het ID als betalingskenmerk gebruiken voor het overmaken van het geld. Ik kan helaas niet voorschieten. Nadat ik de prijs heb, rond ik 't script af en kunnen jullie bestellen. Ik hoop dat het wat wordt.

Verwijderd

Deze gaat in mn favorieten >:)

/me zit al tijdje te wachten op deze acties

Verwijderd

die 2e wil ik wel hebben :9~ :9~

[edit] single of dual led maken niet uit :)

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
* AlvaK steekt zijn hand op

Doet U mij maar zo'n baybus 12/7/0 met dualleds :)

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk DE fun (het doel) van dual leds??

1 ledje die laat zien of fan ja/nee aanstaat
en 1 ledje of ie op 12 danwel 7 staat?? :?

Verwijderd

ik wil ook wel z'n 12/7/0 volt single of dual led maakt niet uit :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet. :) Staat leuker denk ik. Ik neem zoiezo geen baybus, die heb ik zelf in elkaar geknutseld (mijn eerste 'case modification') op een 3.5" plate. Ik neem zo'n fanbus, mijn molex connectoren raken op. Maarja, Cliff heeft zelf gezegd dat het niet echt zin heeft. Voor mij zoiezo geen lichtjes, ik hoor 't wel. :)

• marteltor
Op donderdag 09 augustus 2001 13:26 schreef tose het volgende:
Wat is nou eigenlijk DE fun (het doel) van dual leds??

1 ledje die laat zien of fan ja/nee aanstaat
en 1 ledje of ie op 12 danwel 7 staat?? :?
geen led aan= uit
groen (bijvoorbeeld)= 7 volt
rood (bijvoorbeeld) = 12 volt

voorbeeldje

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 13:29 schreef ViperVenom het volgende:
ik wil ook wel z'n 12/7/0 volt single of dual led maakt niet uit :9~
Ok.. maarja, iedereen 'bestelt', maar begrijp wel, dat als je nu iets neerzet dat je je in principe nergens aan bind. Vanavond verwacht ik een reply van Cliff Anderson over de prijzen, en dan gaat het order systeem online. Orders die na 2 weken nog _steeds_ onbetaald zijn, delete ik. De rest krijgt het gewoon opgestuurd.

Let wel, je betaalt voordat ik bestel. Voor mij kan het niet anders, ik kan niet voorschieten, en zo is het voor mij een stuk veiliger. Shift nam een groot risico toen ie voor duizenden guldens ging voorschieten, ik wil 't veiliger spelen. :)

• marteltor
Op donderdag 09 augustus 2001 13:34 schreef surreal het volgende:

[..]

Ok.. maarja, iedereen 'bestelt', maar begrijp wel, dat als je nu iets neerzet dat je je in principe nergens aan bind. Vanavond verwacht ik een reply van Cliff Anderson over de prijzen, en dan gaat het order systeem online. Orders die na 2 weken nog _steeds_ onbetaald zijn, delete ik. De rest krijgt het gewoon opgestuurd.

Let wel, je betaalt voordat ik bestel. Voor mij kan het niet anders, ik kan niet voorschieten, en zo is het voor mij een stuk veiliger. Shift nam een groot risico toen ie voor duizenden guldens ging voorschieten, ik wil 't veiliger spelen. :)
dat begrijp ik, je zou gek zijn als je voorschiet...wanneer gaan die 2 weken in waar je het over hebt?

Verwijderd

ik wil wel een babybus hebben, liefst met twee ledjes, maar als dat qua prijs erg veel uitmaakt maar 1

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02-2025

mjhzenden

... vooral stilte ...

Op donderdag 09 augustus 2001 13:15 schreef limp_bizkit het volgende:
die 2e wil ik wel hebben :9~ :9~

[edit] single of dual led maken niet uit :)
idem voor mij... leuk zo'n BayBus ... :)
Wanneer horen we dat het door gaat??

Greetz,
Maze

Verwijderd

Ik wil ook wel 2 maal BayBus met schakelaars (12v/7v/off) als ze niet te duur worden.
Scheelt weer hoop gekloot hier met soldeerbout.

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik een reply op mijn email krijg hoor ik of hij de vraag aan kan, of dat het teveel is en de exacte kosten en verzendkosten. Dan hoor ik dus ook of het nuttig is om door te gaan.

Verwijderd

doe mij ook maar zo een bay bus, liefst met 2 ledjes :)

Verwijderd

Topicstarter
/me schopt omhoog. Sorry. ;P

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Ja doe mij er ook maar eentje

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Grmbl,

hij gaat pas vanavond ding maken jongens,

rustig >:) Niet allemaal tegelijk

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
is het ok mogelijk dat de voorplaat er af is. Die heb ik nl niet nodig.

• marteltor
Op donderdag 09 augustus 2001 17:15 schreef ajampaniki het volgende:
die kun je er beter zelf afslopen denk ik...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit ziet er wel interessant uit , mocht het te duur worden / niet lukken dan ga ik zelf wel wat knutselen :)

/Edit: Ja, $25 is nog altijd f62,50 ... veel voor wat fannetjes op aan te sluiten , meer mag het toch niet worden

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 15:11

Sick Nick

Drop the top!

* Sick Nick meld zich ook
Doe mij ook maar zo'n 12v/7v/0v babybus dual led. Single led is ook goed als het niet anders kan.
Ik doe mee tenzij de prijs boven de 25$ uitkomt. Voor dat geld maak ik het liever zelf.

Verwijderd

ik wil wel zo;n baybus met dual led :)
dus 1 extra bestellen voor moi

edit- dan wel een 12/7/off versie

Verwijderd

Doe mij er ook maar 1.
12/7/off
Dual led hoef niet perse.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 16:55 schreef tose het volgende:
Grmbl,

hij gaat pas vanavond ding maken jongens,

rustig >:) Niet allemaal tegelijk
Om even wat duidelijkheid te scheppen. Vanavond worden ze dus niet gemaakt. Ongetwijfelt heeft ie er een paar op voorraad maar misschien niet genoeg, dus zal hij bij moeten maken zodra (of misschien voor) de order geplaatst is. Ik krijg alleen hopelijk vanavond een emailtje terug met meer informatie.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 17:15 schreef ajampaniki het volgende:
Dan kan je beter een fanbus kopen als je toch die voorplaat niet wilt. Of wil je knopjes?

• ajampaniki
damn, $25 is toch echt te veel hoor. Meer dan $15 ga ik dus echt niet betalen. Maar als het minder is wil ik er wel een met een bi-colour led.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 18:10 schreef ajampaniki het volgende:
damn, $25 is toch echt te veel hoor. Meer dan $15 ga ik dus echt niet betalen. Maar als het minder is wil ik er wel een met een bi-colour led.
Niemand heeft gezegd dat het $25 werd hoor.. ik weet niet eens hoe duur die baybus's worden, hangt van een hoop dingen af.

Verwijderd

Doe mij ook maar zo'n 12v/7v/0v babybus dual led. Laat ons effe weten waneer je wat meer weet. :)

Verwijderd

Als je de definitieve prijs weet, dan wil ik er misschien ook wel 1. Eerst nog eens ff langs de locale electroboer om te kijken hoe duur het aan componenten is.
Keep us informed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 18:18 schreef thepretender het volgende:
Doe mij ook maar zo'n 12v/7v/0v babybus dual led. Laat ons effe weten waneer je wat meer weet. :)
Uiteraard. :)

Verwijderd

Joehoe, ik bent er ook nog :)

Let me know ..... :P

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

Ik wil ook meedoen, die 2e dan

Let me know.....

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Dr. Boktor
  • Laatst online: 21-09-2025
En hoe komt het dan bij mij aan de deur geleverd? Betaal jij die kosten?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

zo'n ding bouw je toch in 2 min???
waarom zou je dat kopen, kun je zelf mooi in je kast bouwen. Lijkt misshcien ingewikkeld, maar als je het inziet, is het zelfs met 2 linkerhanden te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 21:23 schreef Dr.Boktor het volgende:
En hoe komt het dan bij mij aan de deur geleverd? Betaal jij die kosten?
Nee, dat doe jij. Lees de hele topic, dan had je het geweten.
Op donderdag 09 augustus 2001 21:25 schreef FFF het volgende:
zo'n ding bouw je toch in 2 min???
waarom zou je dat kopen, kun je zelf mooi in je kast bouwen. Lijkt misshcien ingewikkeld, maar als je het inziet, is het zelfs met 2 linkerhanden te maken.
Het kost tijd, mensen willen het niet zelf doen, en veel hebben er geen tools voor. Voor jou is het misschien in 2 min. te maken maar niet veel mensen zijn handig met electronica.

• marteltor
geen mailtje? :'(

Verwijderd

Liter ook!

Verwijderd

Meeltje meeltje!

En surreal ik bedoelde met vanavond gaat ie pas maken, vanavond ga je pas een prijslijst opstellen en kan er dan pas zeker worden gezegd hoeveel gaat kosten en kan je pas bestellen ed..

Verwijderd

Ik wil ook wel 2 van die babybus hebben.
Lijkt me wel handig :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op donderdag 09 augustus 2001 12:09 schreef Rappie het volgende:
is het niet veel leuker om ze zelf te solderen ?!? :)
helemaal mijn idee. Het is zo makkelijk. Zelfs ik (met 2 linker handen die nog nooit eerder een soldeerbout heeft aangeraakt), heb dit zonder veel problemen zelf kunnen maken.
Ik geef toe, ik heb geen ledjes. Maar daar zie ik het nut niet van in. Je weet toch, aan de stand van de schakelaar, waar ze op staan.
En je hoort het verschil ook wel hoor :)

Ik heb alles zelf in elkaar gezet (baybus en fanbus)

totale kosten:
2 schakelaartje a 3,95
4 blokjes met ieder 2 aansluiting (voor 8 fans in totaal dus) a 1,95
5 meter kabel (beter te veel dan te weinig :)
a 0,50 de meter

totaal: iets van 17,50 :+

Dus doe het lekker zelf, is echt fun (behoudens die 2 brandblaren :( )

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Nog geen mailtje, jammer genoeg.. ik hou jullie op de hoogte, zodra ik 't mailtje krijg post ik hier wat er gaat gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:22 schreef martijn12345 het volgende:

[..]

Je kan wel zeggen dat ze het maar lekker zelf moeten doen, maar dan waren er niet zoveel geinteresseerden. De mensen die zo'n ding kopen denken ook wel na of ze het niet beter zelf kunnen en/of willen doen.

BTW, 4 blokjes met elk 2 aansluitingen.. hoezo is dat 8 fans? Je hebt 2 aansluitingen nodig om 1 fan aan te sluiten (plus en min), toch?

• marteltor
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:22 schreef martijn12345 het volgende:

[..]

helemaal mijn idee. Het is zo makkelijk. Zelfs ik (met 2 linker handen die nog nooit eerder een soldeerbout heeft aangeraakt), heb dit zonder veel problemen zelf kunnen maken.
Ik geef toe, ik heb geen ledjes. Maar daar zie ik het nut niet van in. Je weet toch, aan de stand van de schakelaar, waar ze op staan.
En je hoort het verschil ook wel hoor :)

Ik heb alles zelf in elkaar gezet (baybus en fanbus)

totale kosten:
2 schakelaartje a 3,95
4 blokjes met ieder 2 aansluiting (voor 8 fans in totaal dus) a 1,95
5 meter kabel (beter te veel dan te weinig :)
a 0,50 de meter

totaal: iets van 17,50 :+

ik kan het ook wel zelf maken: hou wel van knutselen en heb de apparatuur in huis. Maar wat is het voordeel?
ten eerste moet ik 4 schakelaars hebben i.p.v. 2. Nou is het probleem dat er hiero 1 goede elecktronicazaak is die dingen voor 8 piek p/stuk verkoopt (dat zeiden ze, terwijl een vriend dezelfde soort voor 4 piek kreeg (ook een onbekende voor hun) (dus laten we zeggen 6 piek per schakelaar))
4x6=24 piek. Wat je met die blokjes bedoelt weet ik niet. Die klemmetjes? Ik weet niet hoeveel die hiero kosten, laten we zeggen 1,95 ps. Heb er geloof ik 4 nodig (iedere schakelaar 1). 4x2=8 piek.
totaal op dit moment= 6+8=14 piek.
3 gulden aan kabel. Het doosje kost een tientje (nagevraagd).
14+13=27 piek.
dan nog de ledjes, want die wil ik. 1 dual led. Ik heb geen idee hoeveel die kosten, maar als ik de prijs zie van die blauwe gok ik 5 piek per stuk. 4x5 piek = 20 piek!
20+27=47 piek.
Dan moet ik zelf nog een hoop gaan knutselen en komt het er vast niet zo mooi uit te zien als wanneer hij ze maakt. Verder gun ik hem graag het geld ;)

Verwijderd

Als de prijs niet veel meer wordt dan $15 dollar wil ik een baybus 12/7/0 volt, dual led. Laat het me weten.

• marteltor
nog niets gehoord?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:17 schreef marteltor het volgende:
nog niets gehoord?
Nee, helaas niet. Ik zal em op z'n emergency email adres proberen te bereiken. Misschien heeft dat effect. :) Magoed, meestal duurt het een tijdje want hij krijgt honderden emails per dag.

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:07
Je mag ook 1 BabyBus met dualleds voor mij noteren als de prijs niet veel hoger dan $15 wordt.

• marteltor
Op vrijdag 10 augustus 2001 09:49 schreef marteltor het volgende:

[..]

ten eerste moet ik 4 schakelaars hebben i.p.v. 2. Nou is het probleem dat er hiero 1 goede elecktronicazaak is die dingen voor 8 piek p/stuk verkoopt (dat zeiden ze, terwijl een vriend dezelfde soort voor 4 piek kreeg (ook een onbekende voor hun) (dus laten we zeggen 6 piek per schakelaar))
4x6=24 piek. Wat je met die blokjes bedoelt weet ik niet. Die klemmetjes? Ik weet niet hoeveel die hiero kosten, laten we zeggen 1,95 ps. Heb er geloof ik 4 nodig (iedere schakelaar 1). 4x2=8 piek.
totaal op dit moment= 6+8=14 piek.
3 gulden aan kabel. Het doosje kost een tientje (nagevraagd).
14+13=27 piek.
dan nog de ledjes, want die wil ik. 1 dual led. Ik heb geen idee hoeveel die kosten, maar als ik de prijs zie van die blauwe gok ik 5 piek per stuk. 4x5 piek = 20 piek!
20+27=47 piek.
ik ga hem toch zelf maken. Ik heb het net in huus gehaald, ik was kwijt f46,20
zat ik er toch 80 cent naast :D

Verwijderd

Ik doe ook mee...
1 baybus voor mij!

Verwijderd

Kopen... tsss |:(

En dit in Die-hard Overclocking & Case Modding. Zijn geen echte modders hiero
Het is juist de sport om zoiets zelf te maken, dan heb je er tenminste een beetje voldoening bij als ie af is.
En al heb je 2 linker handen (tweakers hebben die hier toch niet:?), toch proberen je leert er altijd van.

Ik heb er een soort van "how-to" over gemaakt op mijn site. Dit is niet bedoeld om te spammen ofzo maar meer informatief :7

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:15 schreef LAAF het volgende:
Kopen... tsss |:(

En dit in Die-hard Overclocking & Case Modding. Zijn geen echte modders hiero
Het is juist de sport om zoiets zelf te maken, dan heb je er tenminste een beetje voldoening bij als ie af is.
En al heb je 2 linker handen (tweakers hebben die hier toch niet:?), toch proberen je leert er altijd van.

Ik heb er een soort van "how-to" over gemaakt op mijn site. Dit is niet bedoeld om te spammen ofzo maar meer informatief :7
tnx man, ik ga zelf ook aan de slag, het is idd veel leuker om zelf te maken.
En dan wordt het idde misschien wel wat duurde dan als je het koopt, maar de fun daar gaat het hem om! >:)

vinifinder.nl

• ajampaniki
Hier staat een hele makkelijke how-to voor een fanbus. Alleen zou ik hier ff kijken voor een correct schema. Gebruike je deze dan slaat je voeding niet af als je twee fans op 7v zet.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, nog niks gehoord..

Btw, waarom zou je voeding afslaan als je 2 fans gebruikt? Dan zou je wel iets erg fout doen.

Verwijderd

ik hoef dr geen meer, ik bouw em zelf wel
weet iemand een goede electronica zaak in arnhme (radio piet misschien??)

Verwijderd

Ik maak hem zelf wel.
Leer ik tenminste van en nog leuk te ook.

En hij maakt toch geen baybussen en fanbussen in 1.
Want ik heb al 6 fans erin zitten.
Dan nog eens 4 CCFL lampen.

Dus die van mij word al uitgebreid.

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

ja Radio Piet is gewoon de beste! Daar hebben ze echt alles tegen een goeie prijs -> kijk gelijk even naar die mooie sunon-fans die ze daar hebben >:)

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• uVo494
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Doe mij ook maar zo'n 12v/7v/0v baybus met blauwe led! :P

Verwijderd

Nog steeds niets gehoord neem ik aan?? :'(

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 00:30

Chop2000

Vroem

Dit is inderdaad zeker een leuk idee deze zijn veel makkelijker dan die op virtualhideout daar is het allemaal zo'n draade wirwar dit is best netjes
check virtualhide out:
de 5/off/12v Versie:

http://www.virtual-hideout.net/guides/5v_12v_baybus/index.shtml

De 7/of/12v Versie:
http://www.virtual-hideout.net/guides/7v_12v_baybus/index.shtml
(Jah jongens jullie moeten mij toch een leren om van die mooie links te maken dit is echt om te :r )

niks

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 00:30

Chop2000

Vroem

hmmmm maaruh als die gozer dus voor 15$-/+ een baybus en fanbus in maakt dan wil ik er ook wel eentje!!

niks

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 00:20 schreef Chop2000 het volgende:
Dit is inderdaad zeker een leuk idee deze zijn veel makkelijker dan die op virtualhideout daar is het allemaal zo'n draade wirwar dit is best netjes
check virtualhide out:
de 5/off/12v Versie:

http://www.virtual-hideout.net/guides/5v_12v_baybus/index.shtml

De 7/of/12v Versie:
http://www.virtual-hideout.net/guides/7v_12v_baybus/index.shtml
(Jah jongens jullie moeten mij toch een leren om van die mooie links te maken dit is echt om te :r )
Mooie link:
code:
1
[url="http://www.virtual-hideout.net/guides/5v_12v_baybus/index.shtml"]mooie link[/url]

komt er zo uit te zien:

mooie link

Verwijderd

Ik wil ook nog steeds zo`n tweede schakelaar ding :)
hehe

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een email terug gehad.. ik moet hem nu even emailen met hoeveel fanbus's en baybus's we gaan kopen, doe ik zo. Ik hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is dood, zie hier voor Take 2 van deze actie. Kan een moderator er AUB een slot op zetten? Thanks! :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Ga hier verder:
[topic=204503]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.