| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Zou ik ook doen. Aan een GF3 heb je eigenlijk alleen wat in spellen. Daarbij komt ook nog dat je aan alleen een snelle grafische kaart ook niet veel hebt in veeleisende spellen.Op donderdag 09 augustus 2001 11:17 schreef Jeldert het volgende:
Zou voor de mobo+proc gaan.
Verwijderd
<edit> En geloof het of niet, maar m'n huidige PC werkt perfect met die 235W, ondanks dat ik er toch aardig wat heb inhangen!
Verwijderd
Zeg maar wat je ervoor moet hebben.
Verwijderd
volgens mij was dat de A, maar weet 't nie zeker.. da's toch die met die DDR slots voor geheugen??!??
BEWARE..
<edit> Urgoan Elsa, ik ben nog niet zover dat ik ga kopen en verkopen... eerst nog even mijn keuzes bepalen. Maar dat zal niet al te lang duren... mocht ik gaan verkopen, dan krijg je bij de CPU ook meteen een GlobalWin VOS32+ cooler...
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Pentium zuipt niet zoveel watt als een thunderbird. Dus dan heb je niet zo'n zware voeding nodig[b]
<edit> En geloof het of niet, maar m'n huidige PC werkt perfect met die 235W, ondanks dat ik er toch aardig wat heb inhangen!</edit>
Het moet rond de 1000 piek zitten, meer kan eigenlijk niet echt. Wat zijn dan m'n keuzes? Want met een Thunderbird moet ik ook een nieuw mobo, PSU én ook geheugen...
Juist
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
<edit> De AMD site raadt bv. de ASUS A7M266 aan, DDR dus... ik wil dus een Thunderbird/mobo combo waarbij ik mijn huidig PC133 RAM kan houden </edit>
aan die Geforce 3 heb je toch nog niet zoveel, omdat veel spellen er toch niet optimaal gebruik van maken, quake 3 en UT lopen ook prima op een GF 2
Verwijderd
Ik heb wel geduld, maare wat gaat dat kosten?Op donderdag 09 augustus 2001 11:34 schreef Brian Dickens het volgende:
Het zal de A7A266 wel zijn, want op http://www.tweakers.net/reviews/240/12 zeggen ze dat de A7M266 hartstikke stabiel draaide met nog goede prestaties ook.
<edit> Urgoan Elsa, ik ben nog niet zover dat ik ga kopen en verkopen... eerst nog even mijn keuzes bepalen. Maar dat zal niet al te lang duren... mocht ik gaan verkopen, dan krijg je bij de CPU ook meteen een GlobalWin VOS32+ cooler...</edit>
(Mieschien als je eerst dit cpu verkoopt heb je weer meer geld om in je nieuw hardware te kunnen besteden).
U zegt het maar.
Verwijderd
Heeft niks met je cpu te maken maar ligt aan je mobo! Als je bijvoorbeeld de Abit kt7a neemt kan je daar gewoon je 'oude' sdram op zetten, en dan haal je het wel met die 1000,-.Een Thunderbird 1,33Ghz AXIA-core, is dat nou DDR of gewoon PC133?
Verwijderd
ik heb wel een voorstel voor je
aangezien je hd's 5400t zijn zou ik hier een 7200t exemplaar bij hangen (verkoop desnoods 1 5400t hd)
koop ook een sterkere voeding en stop er een p3 1000 in (gewoon de eb versie ,je kunt hem met gemak over klokken tot over de 1100)
je p3 700 kun je verkopen
3 dingen dus: hd,voeding en p3 1000eb
als je een andere keer weer eens geld teveel hebt koop dan een grotere monitor of misschien hou je nog wel genoeg over als je je 17" verkoopt voor een 19" ofzo
Maar goed, ik heb dan de keuze tussen de KT7, KT7A en de KT7E. Respectievelijk 370, 335 en 268 piek. Welke valt aan te raden voor mij?
je moet alleen wel kijken of zo'n 250watt voeding het wel aan kan (de mijne wel, vaak nog beter dan cheap ass 300watt voedingen).
mijn mening is dus dat je beter voor een goede 250watt kan kijken dan naar een cheap ass 300watt (of je koopt gewoon een enermax en dan weet je zeker dat je genoeg hebt)
KT7 = 100 fsb (heeft kt133 chipset)
KT7a = 133 fsb (heeft kt133a chipset)
KT7e = *edit* zie dat hij 100 fsb heeft en de kt133e chipset
ik zelf zat vorige week met deze vragen en ik ben uiteindelijk voor een asus a7v133 gegaan met een Thunderbird 1200mhz AXIA zodat ik ook mijn oude 133mhz geheugen kon gebruiken.
Verwijderd
Abit socket A mobo'sMaar goed, ik heb dan de keuze tussen de KT7, KT7A en de KT7E. Respectievelijk 370, 335 en 268 piek. Welke valt aan te raden voor mij?
lekker onderbouwd!! ik ben overtuigd! ik ga snel mijn 1200mhz AMD inruilen voor een 1 gig pentium3!!Op donderdag 09 augustus 2001 12:25 schreef InnerSelf het volgende:
geen amd kopen
AMD Is meer 'bang for the bucks'. Als ik met een Pentium mijn systeem zou willen upgraden betaal ik zowel absoluut als relatief gezien veel geld... dan liever een Thunderbird, veel snelheid en nog eens goedkoop ook.
<edit> Zon, die link wist ik ook wel hoor... ik had al op de ABIT site zitten te neuzen. Maar wat is nou eigenlijk het echte verschil? Ik weet echt niet wat nou het verschil is tussen de KT133, KT133A en KT133E chipsets... </edit>
Verwijderd
De kt7 en de kt7e hebben een 200Mhz FSb en de kt7a een heeft een 200/266Mhz FSB, dus je moet goed kijken wat voor FSB de cpu heeft die je koopt! De 1400 MHZ heeft bvb 266 MHZ en de 1333 MHZ 200 geloof ik.Zon, die link wist ik ook wel hoor... ik had al op de ABIT site zitten te neuzen. Maar wat is nou eigenlijk het echte verschil? Ik weet echt niet wat nou het verschil is tussen de KT133, KT133A en KT133E chipsets...
<edit> Innerself, ik koop geen nieuwe HD. Ik hoef geen bloedsnelle schijf erin. Ik ben tevreden met wat ik nu heb... plus een PIII 1 Ghz kost meer dan 700 piek!!! Nee dan weet ik het wel, Thunderbirds are go!
Er zijn net zoveel mensen die zouden zeggen dat ik ver uit de buurt van Intel moet blijven.
De kwestie Intel contra AMD is een eeuwigdurende strijd. Dus zeur er nou maar niet meer over.
Verwijderd
amd maakt alleen gebruik van chipsets die ik liever niet in m,n comp zou willen hebben en naar mijn mening zal het jou tegenstaan als je straks een amd configuratie hebt omdat je nu een intel configuratie gebaseerd op de 440 bx hebt staan
ik hoop voor alle amd users dat er een super chipset uitkomt dan koop ik er een tweede sys bij met een amd config..
niets tegen amd zelf dus (goedkope en snelle processors)
Ik zit toch richting een DDR mobo te denken. Schelen de AMD761/KT266 chipsets qua performance en stabiliteit veel ten opzichte van de KT133A (buiten de 150 piek prijsverschil)?
Verwijderd
Inderdaad dat klopt ik zal het gaan beleggen in Kpn aandelen..Op donderdag 09 augustus 2001 13:53 schreef SuB het volgende:
ik zou me geld gewoon wat langer vasthouden want van 700 naar 1100 merk je helemaal niet zo veel van.
Verwijderd
Hoeft geen slot1 converter bij en een cooler mag, hoeft ook niet.
Zeg maar wat je ervoor wilt hebben, dan kun je een Intel kopen.
kijk! nu leg je het tenminste uit. Daar hebben we wat aan.Op donderdag 09 augustus 2001 13:23 schreef InnerSelf het volgende:
wanneer heb ik amd afgekraakt?
amd maakt alleen gebruik van chipsets die ik liever niet in m,n comp zou willen hebben en naar mijn mening zal het jou tegenstaan als je straks een amd configuratie hebt omdat je nu een intel configuratie gebaseerd op de 440 bx hebt staan
ik hoop voor alle amd users dat er een super chipset uitkomt dan koop ik er een tweede sys bij met een amd config..
je eerste reply was zo kort dat niemand die echt serieus neemt. als je deze gequote post meteen had geplaatst dan had ik ook niet zo flauw hoeven te reageren
In ieder geval geen vooruitgang die F1000 waard is.
u can fool all people some time and fool some people alltime
maar dit argument slaat dus helemaal nergens op, want er zijn nu ook AMD-chipsets (Asus A7M bijvoorbeeld)Op donderdag 09 augustus 2001 13:23 schreef InnerSelf het volgende:
Dus ik denk dat je je mening moet herzien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb nog een P3 700E voor je liggen.Op donderdag 09 augustus 2001 11:32 schreef UrgoanElsa het volgende:
Als je die Pentium III 700 weg doet ik wil hem wel van je kopen.
Zeg maar wat je ervoor moet hebben.
http://www.tweakers.net/aanbod/21126
kijk hier maar eens
Verwijderd
ik vind van nietOp donderdag 09 augustus 2001 19:14 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
maar dit argument slaat dus helemaal nergens op, want er zijn nu ook AMD-chipsets (Asus A7M bijvoorbeeld)
Dus ik denk dat je je mening moet herzien
ik heb nu een stuk of 5 systemen in elkaar gezet en geconfigureerd met de amd 760 chip maar ik vind het nog steeds niet optimaal en het kan zeker niet tippen aan zo,n doorgewinterde chipset als de 440 bx
als brain meer snelheid wil hebben en daar bereid is stabiliteit voor in te leveren moet hij zeker voor een thunderbird gaan, maar aangezien hij al een prima moederbord heeft en toch wil upgraden lijkt mij een p3 1000 de beste en goedkoopste oplossing
hij verkoopt de 700e en hoeft er dan maar ongeveer 350,- bij te leggen voor een 1000eb
heeft hij dus nog 650,- over
verkoop een harde schijf met 5400t voor 200,- en koop er 1 met 7200t voor 450,- en hij heeft nog 400,- over (snellere harde schijf is geen slechte investering brain, je merkt op zeker verbetering)
goh , nog 400,- over
verkoop je 17" voor 250,- en je hebt weer 650,-
daar kun je een leuke 2de hands 19" voor kopen
lekker geupgrade en je geld is op
als je volgende keer weer eens geld hebt is er vast een betere chipset op de markt voor amd processoren (sis komt eraan)
veel succes met je keuze brain
(beter onderbouwd nu?)
Verwijderd
wat dacht je van 1 van deze twee schijfjes
supersnel
kan je allebei je harde schijven verkopen (heb je waarschijnlijk nog winst ook)
Ooit eens gezien hoeveel uitval van IBM hd's er zijn?Op donderdag 09 augustus 2001 19:55 schreef InnerSelf het volgende:
http://www.tweakers.net/aanbod/21152/a
wat dacht je van 1 van deze twee schijfjes
supersnel
kan je allebei je harde schijven verkopen (heb je waarschijnlijk nog winst ook)
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
ik vind ze perfect
1) GeForce 3 gaat dus al niet meer door
2) Ik wil een Thunderbird (1,33 Ghz AXIA)
3) Ik wil een goed mobo, er moet PC133 SDRAM op passen (bv. ABIT KT7A)
4) Ik wil geen nieuwe HD's of andere onderdelen... dus niet blijven praten daarover
In ieder geval, iedereen die tot nu toe nuttige bijdragen hebben geleverd: thanx!
Verwijderd
Ja, die heeft altijd op 933mhz gelopen.Op donderdag 09 augustus 2001 19:36 schreef ruubruub het volgende:
[..]
Ik heb nog een P3 700E voor je liggen.
http://www.tweakers.net/aanbod/21126
kijk hier maar eens
Sorry, daar hou ik niet zo van.
...
Maare, wat gaat me dat dan kosten?
Ik zeg dat hij het aan kan. Ik heb het eens geprobeert en een weekje deet hij het prima, maar voor de zekerheid heb ik hem maar gewoon op 700Mhz laten lopen.Op donderdag 09 augustus 2001 21:47 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Ja, die heeft altijd op 933mhz gelopen.
Sorry, daar hou ik niet zo van.
...
Maare, wat gaat me dat dan kosten?
Mail effe naar rkrythe@wanadoo.nl
Verwijderd
wel goeie coller, bijv. Swiftech of Alphapal 6035
Visch: dat MSI K7T Turbo LE mobo is niets voor mij. Ik wil geen mobo met dingen waar ik niets aan heb... en aangezien er op dit mobo een CNR-slot zit én geïntegreerde audio, wil ik het niet... maar toch bedankt voor de tip!
Verwijderd
Abit KT7A (mieschien raid als je dat nodig hebt)
En een Asus V8200 Geforce III Deluxe.
En dan over een maand of twee een GeForce 3.
Wat je beter kan doen, is wachten tot de crush chipset uitkomt, en dan een palomino+crush+2 reepjes DDR kopen (en een nieuwe voeding ws.).
Dat draait dan waarschijnlijk op zo'n 1.7 - 1.9 Ghz, met supersnel geheugen, en is dan 2x zo snel als je huidige cpu+ram+mobo.
Dat merk je wel, waarschijnlijk.
Als je perse nu iets wil kopen, zou ik toch voor een 19"(heb je langer wat aan) of snellere HD('s in raid) gaan. Vergis je niet in hoeveel effect dat heeft. Je blindstaren op CPU snelheid is tweakers eigen, maar niet echt nuttig, je haalt alleen hogere benchmark scores... Think, before you spend
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Ik denk zelf dat een vooruitgang van 840 naar 1,33 Ghz (die ik dan toch ga overklokken) toch wel de moeite waard is. Bedenk je wel dat m'n FSB er ook op vooruit gaat, ik draai nu op 120 Mhz. Straks wordt dat dus weer meer...
En wat HD's betreft: ik heb geen behoefte aan ultrasnelle schijven. Ik ben uiterst tevreden met mijn huidige non-RAID 5400rpm schijfjes. Ruimte is voor mij veel belangrijker dan snelheid, en wat snelheid betreft zijn mijn Maxtors nog meer dan snel genoeg. Dus waarom zou ik geld uitgeven aan nieuwe HD's???
Verwijderd
(BTW, bij een A7M en A7A kun je geenn multiplier veranderen)
ABIT KT7A Is dus nog steeds mijn keuze.
Verwijderd
ik koop een:
EpoX 8KTA3+ voor 375 gulden.
AMD Athlon 1200/266 voor 347 gulden.
Zalman CNPS3100 voor 79 gulden.
300 Watt noname voeding voor 60 gulden.
Totaal dus 861 gulden + rembours is 883 gulden!
Voor minder dan 900 gulden klaar.
Groeten, Frits
Het moet wel een cooler zijn die rustig is (of kan worden ingesteld via SpeedFan)
ik heb de A7A, en ik heb ook nergens probelemen mee, loopt ook retestabiel, nog geen blauw scherm gezien.Op donderdag 09 augustus 2001 11:34 schreef Genotix het volgende:
Het is de A, ik heb hier de A7M en die is rete goed. Nergens problemen mee.
Uiteraard. Daarom is het zinnig om alleen te upgraden als het nodig is/ als je er iets van merkt.Wachten, wachten, wachten... dat kun je altijd wel zeggen en dan kun je beter nooit iets kopen. Want als die Crush er is, dan komt niet al teveel later weer net iets beter uit... etc etc etc
Of het de moeite waard is, is aan jou natuurlijk. Maar, even wat voorbeeldjes:Ik denk zelf dat een vooruitgang van 840 naar 1,33 Ghz (die ik dan toch ga overklokken) toch wel de moeite waard is.
1.5Ghz (wat je haalt zo'n beetje) / 840 = ~80% sneller. Dat klinkt best stoer ja...
Dus, in CPU benchmarks ed. haal je wel flink hogere scores. RC5, mp3/divx encoding ed zal ook een stukje sneller gaan.
Echter, je geheugenbandbreedte neemt amper toe (120=> ~140), en je HD's zijn ook een bottlenek.
In games zal je framerate ook amper toenemen, tenzij je het geweldig vind om in 640x480 te spelen(daar is je GF2 de bottleneck).
Conclusie: Slechts bij zeer CPU intensieve dingen zul je het merken, anders niet.
Omdat dat nu al een bottleneck is. Bottlenecks upgrade heeft het meeste nut, en bij veel dingen zijn de HD's nu eenmaal de bottleneck. En, zoveel kost het niet, als je je oude HD's verkoop.Dus waarom zou ik geld uitgeven aan nieuwe HD's???
En wat jij heb met AMD heb ik met Intel en zo heeft iedereen wel wat...Op donderdag 09 augustus 2001 13:23 schreef InnerSelf het volgende:
Verwijderd
Vorige week had ik een P!!! 866@650 op mijn mobo zitten en deze was al aanmerkelijk sneller. Ik wist niet dat de Celeron zoveel slechter was als de P!!!
Ik heb sinds kort een TV-kaart en ik wil veel live in DivX gaan capturen. Dus extra CPU power is dan wel leuk...Op vrijdag 10 augustus 2001 14:05 schreef Milo het volgende:
[...]
RC5, mp3/divx encoding ed zal ook een stukje sneller gaan.
[...]
en je HD's zijn ook een bottlenek.
[...]
In games zal je framerate ook amper toenemen, tenzij je het geweldig vind om in 640x480 te spelen(daar is je GF2 de bottleneck).
[...]
Daarnaast zal Seti@Home de extra power ook wel leuk vinden.
De GF2 zal niet al te lang na de mobo/CPU-upgrade ook nog vervangen worden. Door een GF3 natuurlijk.
Wat HD's betreft: die zijn alleen een bottleneck indien je wat langer wachten een probleem vindt. En dat vind ik dus niet. Ik heb liever een grote 5400rpm schijf dan een wat kleinere 7200rpm schijf. Dat een 5400rpm schijf trager is vind ik absoluut geen probleem. Met 384mb RAM wordt m'n HD tegenwoordig toch al veel minder aangesproken...
Jah, daarvoor is het wel handig ja... Maar dat gaat een stuk beter met meer geheugenbandbreedte (zie tomshardware.com een tijdje terug), dus of DDR, of crush.Ik heb sinds kort een TV-kaart en ik wil veel live in DivX gaan capturen. Dus extra CPU power is dan wel leuk...
uhm... en daar ga jij je cpu voor upgraden?Daarnaast zal Seti@Home de extra power ook wel leuk vinden.
Zelfs met een GF3 is een pIII-840 nog snel zat, lijkt mij.De GF2 zal niet al te lang na de mobo/CPU-upgrade ook nog vervangen worden. Door een GF3 natuurlijk.
Maarja, tis jouw geld.
Ik zit nu te wikken en te wegen met de prijzen... als ik toch nog voor een DDR-systeempje kan gaan dan doe ik dat wel...
En ik moet zeggen dat de performance winst in spellen (zeker dx8) enorm is. Zo heb ik op dit moment een 3dmark2001 score van ongeveer 4500. Dit in verhouding tot 3800 voor een athlon 1200 DDR met geforce2...
Ik probeer gewoon alle mogelijkheden netjes op een rijtje te krijgen mbv de tweakers. Dat ik zit te twijfelen is niet meer dan normaal.
Dan hoef je dus niet zo onvriendelijk te doen omdat jij er problemen mee hebt...
en jij hebt een laatste waarschuwing wegens flamen.Op vrijdag 10 augustus 2001 19:31 schreef SuB het volgende:
brian je bent een blaataap
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Jij bent zon persoon die een p4 at 2ghz zou kopen met een tnt2 vanta ipv een 1.4 met een gf3 ofzo. Hdd is gewoon de bottleneck geloof mij nou maar dat het veel uitmaakt.
Verwijderd
Ik snap alleen niet waarom je zo blijft hameren op de HD.... die kan pas een bottleneck zijn als je iets langer wachten erg vindt. En dat vind ik niet.
Trouwens, een 7200rpm schijf zal dit jaar nog wel volgen hoor. Maar het is helemaal geen prioriteit voor mij, omdat ik de snelheid van mijn huidige schijven nog meer dan goed genoeg vind.
Verwijderd
Ik hammer niet maar als je dan perse geld uit wil geven aan je computer dan kan je het imo beter aan hdd of monitor doen... waarom? Noem mij 1 spel waar je nu een gf3 plus 1.4ghz voor nodig hebt. precies die zijn er niet. q3a/cs/max payne loopt goed op jouw pctje at 1280x1024 denk ik. Dan kan je imo beter over een aantal maanden een andere cpu plus gfx kopen als de spellen het nodig hebben (wolfenstein?) tegen die tijd zijn er weer nieuwe cpus (p4 0.13 athlon mp) en de radeon 2 bv dan kan je dus een beter afgewogen keuze maken. Nu is het gewone upgrade drang en dus zonde van je geld... imo dus
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:03 schreef Carnivore het volgende:
Geen Intel kopen !!!
ook weer zo lekker onderbouwdOp vrijdag 10 augustus 2001 20:03 schreef Carnivore het volgende:
Geen Intel kopen !!!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik heb ook geld genoeg om een Amd 1.2ghz en een Abit KT7A te kopen, maar als ik nog een tijdje wacht heb ik meer geld en zijn die onderdelen weer goedkoper geworden.Op vrijdag 10 augustus 2001 20:22 schreef ReseTTim het volgende:
gewoon alles nieuw kopen. ff doorsparen tot Nov. ofzow en dan meteen een nieuw systeempie
Dus kan er wel een nieuw HD bij.
Niet alles los kopen, heb ik ook gedaan en als ik het laatste wat ik gekocht had was het gene wat ik het eerst gekocht had alweer helemaal verouderd.
Ja, maar wel een logische reactie (zie verder naar boven) als er weer iemand begint te roepen geen AMD kopen (en geloof mij, dat gebeurt veel vaker en wordt net zo min onderbouwd)Op vrijdag 10 augustus 2001 20:53 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Als dit geen flame is ...
Laat maar.. .
Afijn, back to business. Ik zit eraan te denken om dus toch maar voor een DDR-systeem te gaan. Dan wordt het dus:
- ASUS A7V266 (maar dan zonder on-board audio)
- AMD Thunderbird 1,33 GHz. (FSB 266)
- 2x 256mb PC2100 DDR-RAM
- Enermax PSU
Dat moet wel goed genoeg zijn denk ik zo... later zal dan nog een GeForce 3 volgen en op de HCC Dagen zal ik nog wel een 7200rpm HD oppikken.
Nee, 't is meer een Troll...Op vrijdag 10 augustus 2001 20:53 schreef UrgoanElsa het volgende:
[..]
Als dit geen flame is ...
Verwijderd
Die Asus A7A266 is trouwens extreem kut door z'n ALI chipset. Niet kopen!
Verwijderd
Kan er misschien nog zelfs wat geheugen bij als je dat wilt
Verwijderd
KT7E heeft gewoon een kt133A chipset, maar wodt verkocht als een 100Mhz FSB mobo. Kan echter probleemloos 133 Mhz FSB aan.KT7 = 100 fsb (heeft kt133 chipset)
KT7a = 133 fsb (heeft kt133a chipset)
KT7e = *edit* zie dat hij 100 fsb heeft en de kt133e chipset
ik zelf zat vorige week met deze vragen en ik ben uiteindelijk voor een asus a7v133 gegaan met een Thunderbird 1200mhz AXIA zodat ik ook mijn oude 133mhz geheugen kon gebruiken.
Je kan altijd je pc133 geheugen gebruiken als je chipset het niet trekt ( kt133 ) dan zit er een mem=FSB+PCI setting op, zodat je geheugen gewoon op 133 Mhz kan draaien.
Ook is het zo dat pc133 geheugen ook prima op 100 Mhz kan draaien.
Bij Abit wordt het dus, wil je Raid => KT7A-Raid, wil je geen Raid en je bent een beetje tweaker => KT7E, je wilt geen Raid en je durft niet met putters => KT7A. Je bent een nietswetend leeghoofd die toch een abit wil, maar geen idee heeft wat geheugen snelheid is/doet. Dan neem je de goedkoopste=> KT7E.
Verwijderd
je schijnt niet te beseffen hoe belangrijk de snelheid van je hd's is in een desktop configuratieOp vrijdag 10 augustus 2001 11:48 schreef Brian Dickens het volgende:
En wat HD's betreft: ik heb geen behoefte aan ultrasnelle schijven. Ik ben uiterst tevreden met mijn huidige non-RAID 5400rpm schijfjes. Ruimte is voor mij veel belangrijker dan snelheid, en wat snelheid betreft zijn mijn Maxtors nog meer dan snel genoeg. Dus waarom zou ik geld uitgeven aan nieuwe HD's???
het meest waardeloze wat je nu zou moeten upgraden zijn die slome maxtors
Verwijderd
Dat ben ik helemaal met je eens.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:25 schreef InnerSelf het volgende:
[..]
je schijnt niet te beseffen hoe belangrijk de snelheid van je hd's is in een desktop configuratie
het meest waardeloze wat je nu zou moeten upgraden zijn die slome maxtors
Ik had eerst een 6.4 gb Maxtor 5400 rpm.
Toen een 30 gb Maxtor 7200 rpm.
Windhoos ME start veel sneller op en de je zit niet zo lang te wachten tot iets geladen is.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
flame intendendOp donderdag 09 augustus 2001 12:25 schreef InnerSelf het volgende:
geen amd kopen
onderbouw je mening, en kom niet met standaard praatjes.
39
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()