GPS: STM32L010K4 Hardfault_Handler at STM32L0xx_it.c:0x80006

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raygz1
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-08-2020
Beste geïnteresseerde

Werkende aan een project met een STM32L010K4TS microcontroller. We hebben al de chip geimplenteerd
in een schakeling in de vorm van een PCB. De bootloader wordt met een Nucleo_f103rb bordje ingeladen.
De projectgroep heeft al voor elkaar gekregen om de pinnen laag en hoog te maken van de uC en het toepassen van het SPI protocol is ook gelukt. Alleen om het uart protocol toe te passen lukt ons niet.
In de datasheet van de uC staat ook dat de chip gebruik maakt van zogeheten 'alternate functions'
waarbij de SPI en de UART vallen onder twee verschillende 'alternate functions'.
datasheet( https://nl.mouser.com/datasheet/2/389/dm00440565-1799229.pdf) ; pagina 33-34
Tevens proberen wij grote en complexe berekeningen te doen met de uC.
Dit is het bericht wat door STMCubeIDEmx gegeven wordt als we uart proberen te implementeren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zq6oVNqHUZaCmS4hzvmOeNLy1JQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Nmb1GgnqEG1DVArraAhjaww.jpg?f=fotoalbum_large

De code zal ik ook nog posten indien nodig.

met vriendelijke groet,
Reinier Gosseling

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat was er niet duidelijk aan onze Quickstart waar ik je op wees in "GPS: STM32L010K4 Hardfault_Handler at STM32L0xx_it.c:0x80006"?

Ik mis vooral wat je / jullie zélf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebben, maar verder is een "lukt ons niet" en een screenshot van een foutmelding ook niet heel erg behulpzaam naar de mensen die je zouden willen helpen toe.

Relavante(!) code kun je posten in code tags.

Nogmaals het verzoek onze voorgenoemde Quickstart eens door te nemen en te hanteren bij 't openen van een nieuw topic. Probeer dan ook een beetje een meer coherent verhaal ervan te maken en besef dat we niet over je/jullie schouder(s) mee kunnen kijken - we missen een flink stuk van het verhaal. Dus ga even in onze schoenen staan en lees dan je topicstart nog eens ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.