Total War Saga TROY *GRATIS*

Pagina: 1
Acties:
  • 835 views

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Hallo allemaal,

hierbij een headsup over de vandaag gratis te claimen en houden games Total War saga TROY.

als je hem vandaag op epic games store claimed (13 augustus) mag je hem voor altijd houden.

https://www.epicgames.com...-total-war-saga-troy/home

hier de link naar steam mocht je hem niet op epic willen hebben :+

https://store.steampowere...9410/Total_War_Saga_TROY/

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 13-08-2020 11:55 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:17
Even erbij vermelden dat je kan claimen op epic vanaf 2PM British time.

En dat er een jaar exclusiviteit aanhangt voor ie op steam verschijnt

Ik ga hem wel claimen, maar ik denk dat de algemene verwachtingen zo laag zijn (omdat het gratis is dankzij het epic geld en omdat vorige saga titels niet goed waren), dat het al als een groot succes gaat worden gezien als ie niet teveel crasht en te opvallende bugs heeft...

Loop ook niet echt warm voor de"noch vis nog vlees" aanpak. Ipv of volledig historisch of volledig fantasy te gaan, hebben ze iets middenin gekozen

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Bedankt voor de aanvulling dit is dus 15:00 onze tijd toch?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 01:05
Ik wacht er ook op. Toen het bekend werd dat je hem gratis kon claimen meteen in mn agenda gezet haha.
Tis dat je hem gratis kan claimen dat ik hem toch wel ga uittesten.
Hoop dat ie verder ook gewoon goed / netjes gemaakt is.

Altijd grote fan geweest van total war :D

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had ook al een reminder in mijn telefoon gezet (want gratis). Ik ken de reeks eigenlijk niet, maar ik kwam de aankondiging van deze game op Epic games een keer tegen met de mededeling dat hij vandaag gratis te claimen zou zijn.

De steam link is aardig, maar aangezien hij nog lang niet beschikbaar is op steam heb je daar eigenlijk niks aan.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Goeie tip! Echter past dit wel beter in PC Budget Gaming topic

en daar was ie zo te zien al gemeld: Bad Brains in "PC Budget Gaming topic"

Daarmee kan deze op slot :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.