Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou ik de nieuwe games vlotjes willen draaien... zoals bv. call of duty warzone, battlefield 1, een gta 5,... Het dagelijkse internetgebruik en eventueel videobewerking zou leuk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat zoekwerk zit ik al bijna aan een 1200 euro zonder case. Dus dat zou zeker de max moeten zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb als case de azza cube 802f al besteld. Ik dacht ook aan deze monitor: AOC C24G1
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid zou zo laag mogelijk mogen zijn... vooral omdat mijn huidige pc het geluidsniveau evenaart als een opstijgend vliegtuigje. Als de mogelijkheid er is dat de componenten van de pc iets van rgb verlichting hebben.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Al de hulp apprecieer ik... heb mijn best gedaan om wat informatie op te zoeken maar de kans bestaat dat ik toch wat foutjes maak als beginneling. Het is ook mijn eerste post hier trouwens
Processorkoeling: (128 euro)
Deepcool Castle 240EX is hier niet te vinden op tweakers
Een SSD heb ik nog niet specifiek op het oog om eerlijk te zijn.
Over de voeding heb ik wel mijn twijfels... eventueel een voeding van be quiet! zou niet slecht zijn en evt iets goedkoper ook...
Alvast mijn excuses dat ik mijn topic niet in een lijstje kreeg met een eindberekening.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Mijn 2de poging en hopelijk een iets betere prijs/kwaliteit pc samen te stellen. Heb dus niet naar rgb gekeken voor alle duidelijkheid dus als er iets tussen zit met lichtjes... doe mij ni dood
Sommige items staan dubbel doordat ik met mijn gebrekkige kennis wat twijfel...
Moederbord dacht ik aan de MSI Gaming plus en processorkoeling dacht ik toch met waterkoeling omdat die beter de temperatuur lager kan houden tijdens het gamen of ben ik daar mis in?
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.
Graag zou ik de nieuwe games vlotjes willen draaien... zoals bv. call of duty warzone, battlefield 1, een gta 5,... Het dagelijkse internetgebruik en eventueel videobewerking zou leuk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat zoekwerk zit ik al bijna aan een 1200 euro zonder case. Dus dat zou zeker de max moeten zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb als case de azza cube 802f al besteld. Ik dacht ook aan deze monitor: AOC C24G1
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid zou zo laag mogelijk mogen zijn... vooral omdat mijn huidige pc het geluidsniveau evenaart als een opstijgend vliegtuigje. Als de mogelijkheid er is dat de componenten van de pc iets van rgb verlichting hebben.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Al de hulp apprecieer ik... heb mijn best gedaan om wat informatie op te zoeken maar de kans bestaat dat ik toch wat foutjes maak als beginneling. Het is ook mijn eerste post hier trouwens
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 170,- | € 170,- |
1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550M-PLUS (WI-FI) | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 264,94 | € 264,94 |
1 | Monitoren | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 177,90 | € 177,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16Q-32GTZR | € 182,25 | € 182,25 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower Grand RGB 750W Gold | € 126,83 | € 126,83 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.070,92 |
Processorkoeling: (128 euro)
Deepcool Castle 240EX is hier niet te vinden op tweakers
Een SSD heb ik nog niet specifiek op het oog om eerlijk te zijn.
Over de voeding heb ik wel mijn twijfels... eventueel een voeding van be quiet! zou niet slecht zijn en evt iets goedkoper ook...
Alvast mijn excuses dat ik mijn topic niet in een lijstje kreeg met een eindberekening.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Mijn 2de poging en hopelijk een iets betere prijs/kwaliteit pc samen te stellen. Heb dus niet naar rgb gekeken voor alle duidelijkheid dus als er iets tussen zit met lichtjes... doe mij ni dood
Sommige items staan dubbel doordat ik met mijn gebrekkige kennis wat twijfel...
Moederbord dacht ik aan de MSI Gaming plus en processorkoeling dacht ik toch met waterkoeling omdat die beter de temperatuur lager kan houden tijdens het gamen of ben ik daar mis in?
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 198,- | € 198,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 167,89 | € 167,89 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 246,90 | € 246,90 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 60,- | € 60,- |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB | € 95,25 | € 95,25 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 113,59 | € 113,59 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 120,- | € 120,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.373,54 |
[ Voor 72% gewijzigd door SerialChiller2 op 13-08-2020 01:46 ]