Accuboormachine kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:25
Ik ben op zoek naar een Accuboormachine. Ik heb een oude boormachine met snoer, maar die werkt niet meer.

Ik leende van de week een accuboormachine van de buurman en vond dat echt ideaal. Ik ben geen klusser maar wil wel graag goede spullen hebben en wil vaker dingen zelf gaan fixen.

Budget daarom max 300 euro.

Het lijkt mij handig als er:

- een koffer bij zit
- boortjes in de koffer
- een extra accu
- ik ook kan schroeven ermee
- optioneel door beton kan boren

Beton boren moet ik volgens mij een boorhamer voor hebben. Gelukkig heb ik geen beton in mijn huis maar als het toch mogelijk is, is dat handig.

Ik las ook dat tegenwoordig een kliksysteem beter is met boren. Ik wil wel gewoon moeiteloos door mijn stenen muren kunnen boren (binnen/buiten)

Ik heb net wat rondgebeld maar heb het idee dat het nogal verkooppraatjes zijn. Makita zou goed maar maar welke?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat inderdaad, maar gebruik dan a.u.b. wel even de zoekfunctie, want vragen over schroefboormachines komen daar regelmatig langs:
[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4 - zoeken op schroefboormachine

Ik doe deze in elk geval even op slot, aangezien vragen over gereedschap niet in dit forumdeel horen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.