Ik baal als een stekker. Ik heb al geruime tijd een Denon CEOL 9 slimme versterker maar ben daar niet tevreden over wat het slimme deel doet, ik vind het zelfs erg dom. Ik wil dat dan ook uitzetten en een soort slimme extender aansluiten. Ik heb er wal een paar gevonden maar ik ben er nog niet uit, gebrek aan ervaring en/of weinig info kunnen vinden.
Ik zoek dus een slimme extender die ik optisch aan kan sluiten op de Denon. Vereisten zijn Internet-radio, Spotify connect en een UTP aansluiting. Erg fijn zou DAB+ en de UNDOK-app zijn (goed recenties)
Ik kan ook de Denon wegdoen en een andere kopen, dat kost mij zeker meer dan 200€ voor de upgrade dus 100-150€ voor een probeersel lijkt mij het budget.
Ik heb deze apparaten gevonden Eerste lijkt mij nu het beste:
NOXON A120+, 160€, ticks all boxes
TechniSat DIGITRADIO 100, 50€, lekker goedkoop, geen optical out, geen UTP, app?
TechniSat 110 IR V3.0, 150€, geen UTP, eigen app
Roberts RS1, 100€, geen display, verder alles goed?
ARGON AUDIO STREAM3M, 200€, eigenlijk te duur maar wordt op Tweakers aangeraden in een eerder toptic.
Iemand nog top ideeën of tips om te overwegen wat betreft functionaliteit? Ik heb niet zo'n zin in een teleurstelling
Ik zoek dus een slimme extender die ik optisch aan kan sluiten op de Denon. Vereisten zijn Internet-radio, Spotify connect en een UTP aansluiting. Erg fijn zou DAB+ en de UNDOK-app zijn (goed recenties)
Ik kan ook de Denon wegdoen en een andere kopen, dat kost mij zeker meer dan 200€ voor de upgrade dus 100-150€ voor een probeersel lijkt mij het budget.
Ik heb deze apparaten gevonden Eerste lijkt mij nu het beste:
NOXON A120+, 160€, ticks all boxes
TechniSat DIGITRADIO 100, 50€, lekker goedkoop, geen optical out, geen UTP, app?
TechniSat 110 IR V3.0, 150€, geen UTP, eigen app
Roberts RS1, 100€, geen display, verder alles goed?
ARGON AUDIO STREAM3M, 200€, eigenlijk te duur maar wordt op Tweakers aangeraden in een eerder toptic.
Iemand nog top ideeën of tips om te overwegen wat betreft functionaliteit? Ik heb niet zo'n zin in een teleurstelling