Op internet had ik een mooi item aangeschaft met een waarde van > 1000 Euro. Deze zou na enkele dagen bezorgd worden. Na 5 dagen zonder levering heb ik contact gezocht met de leverancier en hij bood gelijk excuses aan en gaf aan dat er aan zijn kant een fout in de adressering was gemaakt. Er waren twee nummers in het huisnummer omgedraaid en het pakket was dus op een ander adres afgeleverd (maar met mijn naam). Nu heb ik al meer dan een week contact proberen te zoeken met de bewoners maar zonder success. Kan ik mijn geld nu terugeisen zonder dat ik het product kan terugsturen?
Ik heb nu in iedergeval aangegeven dat ik overweeg de koop ongedaan te willen maken en gevraagd of hij nog een andere oplossing ziet. Ik denk dat ik in mijn recht sta maar ik moet waarschijnlijk de leverancier ook een redelijke termijn geven om het op te lossen. Any thoughts?
Ik heb nu in iedergeval aangegeven dat ik overweeg de koop ongedaan te willen maken en gevraagd of hij nog een andere oplossing ziet. Ik denk dat ik in mijn recht sta maar ik moet waarschijnlijk de leverancier ook een redelijke termijn geven om het op te lossen. Any thoughts?