Help me pleasezzzz

Pagina: 1
Acties:

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:07
Beste Tweakers,
Ik heb een probleem als ik dvd afspeel in creative softdvd en asus dvd en ik heb s/fin (a3) geluid geselecteerd dan gaat mijn lampje branden van digital dolby digital. Alleen wanneer een dvd gestart wordt hoor ik alleen music niet wat ze zeggen?? Ik heb verder zoals het moet alle opties uitgezet (zoals movie etc op de DTT). Verder heb ik bij mixer bij creative aangegeven alleen digitale uitvoer doortelaten en a3 aantezetten wat heb ik fout gedaan??? Is er ergens een optie om praten de mensen etc harder te laten horen en music minder???
Alvast bedankt! Ik heb gezocht in forem kon er niks over vinden

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: -> http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.
Dit is eigelijk gewoon best wel storend :( ;).

Verwijderd

En het meervoud van forum is nog altijd fora... >:)

Verwijderd

Er is iets raars aan de hand... :P
Ik mis wat reacties! Of ligt dat aan mij... :?

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:47 schreef THCdeMatthijs het volgende:
En het meervoud van forum is nog altijd fora... >:)
hum weet ik ook weer

Verwijderd

kweenie of et helemaal hetzelfde is... maar ik heb een geluidsmenuutje voor thx en ac3 enzo... van de geluidskaart, zeg maar... daar kan je je dolby kanalen in sterkte varieren... als je alleen bgm aan hebt hoor je alleen maar music en als je center alleen aan hebt hoor je alleen stemmen.... ff zoeken naar je speakercontrols dus?

Verwijderd

Stomme vraag.. heb je je center speaker wel aangesloten, en die ook op een aardig niveu gezet op de balans?
Pagina: 1