Wish bestelling niet thuis laten bezorgen.

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianbeeldens
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-04 15:22
Hallo,
Ik heb altijd moeite met het ontvangen van pakketjes aangezien ik zelf zelden thuis ben en mijn pakketjes liever niet bij iemand anders in de straat laat bezorgen. Nu vroeg ik mij af, of er een service bestaat of dat iemand weet waar ik het beste dit kan adverteren. Waar ik bij een particulier iemand zijn of haar adres kan invullen en dan kan afspreken wanneer ik de pakketjes kom ophalen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Laatst online: 05-06 09:35
Je ouders? Vrienden? Familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Je kan je aanmelden bij de postNL app.
Post en pakketjes die jouw naam en adres hebben komen dan in de app voordat ze bezorgd worden. Je kan dan kiezen om ze bij een pakketpunt af te halen, nog voordat de postbode aan je deur is geweest.

Als je je pakje bij iemand anders wilt laten bezorgen, dan moet je iemand anders vinden die jouw pakketjes wil ontvangen. En dan zijn naam en adres opgeven als bezorgadres.

Dat laatste doe je alleen bij mensen die je goed kent en vertrouwd. Want het is ook een veel gebruikte scam. Pakjes laten bezorgen op iemand anders' naam en adres. Dan aan de deur komen op het op te halen. En een week later krijgen ze een brief van Afterpay ofzo dat het pakje nog betaald moet worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:24
Een postbus?

Er is ook deBuren, maar die accepteren geen buitenlandzendingen volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door jeroen3 op 05-08-2020 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:02
ianbeeldens schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:46:
Hallo,
Ik heb altijd moeite met het ontvangen van pakketjes aangezien ik zelf zelden thuis ben en mijn pakketjes liever niet bij iemand anders in de straat laat bezorgen. Nu vroeg ik mij af, of er een service bestaat of dat iemand weet waar ik het beste dit kan adverteren. Waar ik bij een particulier iemand zijn of haar adres kan invullen en dan kan afspreken wanneer ik de pakketjes kom ophalen.
Makkelijke optie: bestellen met het adres van de persoon waar je het voortaan wil ophalen, bijvoorbeeld je ouders.

Andere opties:
- Postnl app is een optie, maar is niet 100% naar mijn ervaring
- postbus nemen, kost geld
- pakketbus nemen (zoek even op forum, is een topic over) bijvoorbeeld in je tuin (werkt dus niet als je in een flat woont)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ianbeeldens Ligt een beetje aan de bezorg partij, doe dit zelf wekelijks. Bij de meeste kan je gewoon op een afhaalpunt laten bezorgen, soms nog voor de eerste bezorgpoging.

Zo zijn er PostNL afhaalpunten, DHL afhaalpunten, UPS afhaalpunten etc.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianbeeldens
  • Laatst online: 21-04 15:22
jeroen3 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:54:
Een postbus?

Er is ook deBuren, maar die accepteren geen buitenlandzendingen volgens mij.
Weet jij hoe het zit met deBuren en de kluis huur die zij aanbieden heb daar zelf naar gekend maar kon er zelf niet veel over vinden hoe het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit onderwerp is vorige maand ook al langsgekomen in Wish bestelling niet thuis laten bezorgen. die ook is geopend door TS. Waarom er een nieuw topic over hetzelfde geopend is, is mij dan ook een raadsel.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.