Wish bestelling niet thuis laten bezorgen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianbeeldens
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-04 15:22
Hallo allemaal,
Ik zou graag willen aangezien ik niet vaak thuis ben en graag wel mijn wish pakketjes wil ophalen vanaf een gezamenlijk punt vroeg ik mij af of dit ergens mogelijk is of dat ik alleen maar pakketjes thuis af kan laten leveren?

Beste antwoord (via ianbeeldens op 05-07-2020 03:40)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:08

g0tanks

Moderator CSA
Ik geloof niet dat er een oplossing is buiten het nemen van een postbus, maar dat kost al gauw een paar honderd euro per jaar.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:15
Bij PostNL gaat het in de meeste wijken / plaatsen na 1 keer aanbieden gelijk naar de postkantoor. Bij sommige webshops kan je het zelfs gelijk naar een postkantoor laten bezorgen.
In overleg met je werkgever zou je het zelfs op je werk kunnen laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:00
Tartarus schreef op zondag 5 juli 2020 @ 02:11:
Bij PostNL gaat het in de meeste wijken / plaatsen na 1 keer aanbieden gelijk naar de postkantoor. Bij sommige webshops kan je het zelfs gelijk naar een postkantoor laten bezorgen.
In overleg met je werkgever zou je het zelfs op je werk kunnen laten bezorgen.
Wordt eerst geprobeerd bij de buren af te leveren, niet altijd even wenselijk. Gelijk bij het afhaalpunt kun je niet aangeven.
Bij de adresgegevens iets erbij zetten als ''enkel bij eigen huisnr. bezorgen'' kan misschien wat uithalen.

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik geloof niet dat er een oplossing is buiten het nemen van een postbus, maar dat kost al gauw een paar honderd euro per jaar.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:16
bij dergelijke low budget aanbieders heb je dergelijke opties vaak niet

als je bijv. kiest voor amazon prime heb je dat allemaal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00

Oekol

waka waka hey hey

ianbeeldens schreef op zondag 5 juli 2020 @ 02:01:
Hallo allemaal,
Ik zou graag willen aangezien ik niet vaak thuis ben en graag wel mijn wish pakketjes wil ophalen vanaf een gezamenlijk punt vroeg ik mij af of dit ergens mogelijk is of dat ik alleen maar pakketjes thuis af kan laten leveren?
Via wie worden ze verzonden? Bij Post NL kun je in de app voor een afhaalpunt kiezen en bij andere aanbieders heb je ook opties. Zoals het via een mail kiezen waar je het bezorgd wilt hebben en anders met klantenservice bellen van de pakketvervoerder

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianbeeldens
Bedankt voor de reacties maar het gaat hier specifiek om wish.com bestellingen die niet via de webshop direct gelinkt zijn aan een post leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ianbeeldens
g0tanks schreef op zondag 5 juli 2020 @ 02:55:
Ja heb ik een klein beetje ingekeken is daar ook een goedkopere versie van dan de Postnl optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
Als het boven de 22 euro is. Stuurt PostNL het direct door naar een afhaal punt omdat er betaalt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Oekol schreef op zondag 5 juli 2020 @ 03:00:
[...]

Via wie worden ze verzonden? Bij Post NL kun je in de app voor een afhaalpunt kiezen en bij andere aanbieders heb je ook opties. Zoals het via een mail kiezen waar je het bezorgd wilt hebben en anders met klantenservice bellen van de pakketvervoerder
Dat verschilt blijkbaar ook nog heel erg per webshop...

Bij de meeste webshops kun je tussen 00.00 en 06.00 de bezorgtijd of bezorglocatie aanpassen (ander dagdeel, postNL-punt). Laatst had ik een pakket waarbij ik alleen het dagdeel en de dag kon aanpassen.

Geen idee waar dit aan ligt. Volgens mij kan de bezorgdatum van een zending die verzonden is door een consument ook aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hoi1234 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:51:
[...]

Dat verschilt blijkbaar ook nog heel erg per webshop...

Bij de meeste webshops kun je tussen 00.00 en 06.00 de bezorgtijd of bezorglocatie aanpassen (ander dagdeel, postNL-punt). Laatst had ik een pakket waarbij ik alleen het dagdeel en de dag kon aanpassen.

Geen idee waar dit aan ligt. Volgens mij kan de bezorgdatum van een zending die verzonden is door een consument ook aangepast worden.
Wish is gewoon el cheapo China zooi. :+
Die zullen echt niet de fancy postnl behandeling krijgen voor die paar cent die ze krijgen voor het bezorgen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:08:
[...]

Wish is gewoon el cheapo China zooi. :+
Die zullen echt niet de fancy postnl behandeling krijgen voor die paar cent die ze krijgen voor het bezorgen.
En jij denkt niet dat het in het voordeel is van post nl? Een consumenten pakket is hartstikke duur. Als iemand hem van te voren plant (schrijf ik dit goed?) dan is het vrijwel zeker dat hij afgeleverd kan worden, een tweede aanbieding is duur. Vandaar dat ze ook zijn overgestapt op na 1 poging direct naar pakketshop.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:24

Gotiniens

Fairly odd Tim

Bij deburen.nl kan je dit doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Gotiniens schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:57:
Bij deburen.nl kan je dit doen
Weet je het zeker? Volgens mij moet de webwinkel het wel ondersteunen en kan je niet zomaar het adres invullen van een de Buren-afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

g0tanks schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:04:
[...]

Weet je het zeker? Volgens mij moet de webwinkel het wel ondersteunen en kan je niet zomaar het adres invullen van een de Buren-afhaalpunt.
Klopt. Zie ook https://www.deburen.nl/ho...35361262962-d81d27bb-3561

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:24

Gotiniens

Fairly odd Tim

Hmmm, excuses,

Ik denk dat dan verandert is? Volgens mij was dat juist het unieke aan het concept toen ik er voor het eerst van hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 10:10
Oekol schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:20:
[...]
En jij denkt niet dat het in het voordeel is van post nl? Een consumenten pakket is hartstikke duur. Als iemand hem van te voren plant (schrijf ik dit goed?) dan is het vrijwel zeker dat hij afgeleverd kan worden, een tweede aanbieding is duur. Vandaar dat ze ook zijn overgestapt op na 1 poging direct naar pakketshop.
Levert voor postnl op zich niet heel veel op. Al die zzp bezorgers krijgen toch geen geld voor de extra bezorgpogingen.

Het scheelt wat in doorlooptijd (minder overbodige ritten), wat ze wel weer voordelen kan bieden (meer pakketten per auto/dag enzo).

Verder is het vrij lastig als het met verschillende aanbieders komt.
Met postnl werkt het prima met de app naar mijn ervaring. Als je je locatie verifieert krijg je automatisch heads-up van nieuwe post en pakketten. Dan kun je ook meteen aangeven of het ergens anders heen moet oid (brievenbuspost niet natuurlijk).

Denk dat de enige universele optie een pakketbrievenbus of alternatieve afleverlocatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

g0tanks schreef op zondag 5 juli 2020 @ 02:55:
Zelfs dat is geen optie. Volgens mij is postnl de enige in de markt die levert naar postbussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-05 13:50
Pakketbrievenbus?
Wish is gewoon hetzelfde als Alie toch?
Mijn alie pakketjes worden altijd of in de Pakketbrievenbus of in de brievenbus gestopt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Pagina: 1