Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken om te programmeren (zakelijk). Voornamelijk geïnterpreteerde talen, compile times zijn niet significant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet een heel hard maximum, maar ik wil niet onnodig veel betalen. Laten we 1000 max zeggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis is al aanwezig, voor de rest niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 32GB ram (VM's en node...), en een cpu waar ik een tijdje mee vooruit kan. SSD is natuurlijk ook noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al denk ik dat AMD op dit moment veel meer sense maakt dan Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC mag niet te horen zijn, ook niet onder ~50% belasting. Zeker daadwerkelijk fan geluid (dus niet de lucht maar echt de ventilator) is iets wat ik wil voorkomen. De omgevingstemperatuur is redelijk warm. Ook moeten de componenten werken in Linux, maar dat zal voor alles wel het geval zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er nog dingen die ik eventueel kan veranderen tov het lijstje wat ik hier onder heb?
Ik ga het systeem gebruiken om te programmeren (zakelijk). Voornamelijk geïnterpreteerde talen, compile times zijn niet significant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet een heel hard maximum, maar ik wil niet onnodig veel betalen. Laten we 1000 max zeggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis is al aanwezig, voor de rest niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 32GB ram (VM's en node...), en een cpu waar ik een tijdje mee vooruit kan. SSD is natuurlijk ook noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al denk ik dat AMD op dit moment veel meer sense maakt dan Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC mag niet te horen zijn, ook niet onder ~50% belasting. Zeker daadwerkelijk fan geluid (dus niet de lucht maar echt de ventilator) is iets wat ik wil voorkomen. De omgevingstemperatuur is redelijk warm. Ook moeten de componenten werken in Linux, maar dat zal voor alles wel het geval zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er nog dingen die ik eventueel kan veranderen tov het lijstje wat ik hier onder heb?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 107,69 | € 107,69 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Wit | € 73,75 | € 73,75 |
| 1 | Webcams | Adesso CyberTrack H4 | € 46,51 | € 46,51 |
| 1 | PC speakersets | Edifier R1700BT (Bruin) | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 43,96 | € 43,96 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 113,59 | € 113,59 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,27 | ||