Iemand die me kan helpen met handelen op exchanges.

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger01
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-08 08:53
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het loeren naar Crypto maar zoek iemand die me op weg kan helpen 1 0n 1 met de crypto exchanges.
Ik heb al verschillende tutorials gelezen en bekeken maar lijkt me handiger als er iemand is die me eens over de schouder laat meekijken en zodatik het beter zal snappen en sneller leren.

Is er iemand die mij kan helpen ? Liefst omgeving Brugge.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:15
les 1: hoeveel geld wil je vanaf nu kwijt zijn? Je moet rekenen op tegenvallers, dat je je geld kwijt bent. Met geluk haal je er evenveel uit als je erin stopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Diensten (en dus financieel ook), kan je beter op https://tweakers.net/aanbod/ proberen?

Echter, ik zou wel je advertentie veeeel duidelijker omschrijven dan je startpost; allicht dat je duidelijker kan aangeven wat je "wel snapt".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger01
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-08 08:53
Het is echt het traden op de beurzen die ik wil leren, de verschillende koop en verkoop opties wil ik leren.
Het kopen en een wallet aanmaken is geen probleem, maar echt op de beurzen traden dat is voor mij nog een zeer onbekend en zoek daarom hulp om me op weg te helpen, iemand die verbouwd is op deze beurzen en me wegwijs kan maken in de verschillende soorten transacties en hoe je deze best opzet.
MAX3400 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:51:
Diensten (en dus financieel ook), kan je beter op https://tweakers.net/aanbod/ proberen?

Echter, ik zou wel je advertentie veeeel duidelijker omschrijven dan je startpost; allicht dat je duidelijker kan aangeven wat je "wel snapt".
Ik kijk daar even, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Stinger01 Lees ook anders even de topicstart van [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 door of stel concrete vragen in het topic. Iedereen helpt je daar graag.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49

Rannasha

Does not compute.

Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:38:
@Stinger01 Lees ook anders even de topicstart van [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 door of stel concrete vragen in het topic. Iedereen helpt je daar graag.
Als leesmateriaal komt daar nog eens bij de topicstart van [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic en vooral de topicstart van [Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6). Beide topics zijn al lang niet echt actief meer (alle activiteit lijkt naar het slowchat topic te zijn gegaan), maar de topicstarts bieden nog steeds nuttige info.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En bij deze een slotje er op, dit is niet de bedoeling :)

Lees ook even Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!

[ Voor 46% gewijzigd door janvanduschoten op 20-08-2020 17:12 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.