Redesign? Veel witter.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er toevallig net iets veranderd aan de CSS? Ik zie er geen .plan over, maar alles in GoT is nu een stuk witter dan vroeger (gisteren zelfs)

Ook zie ik de groene achtergrondjes op +2 en +3 posts niet meer :'(

Jammer dat het zo verder richting wit gaat net als de diensten van Google. Het maakt dit verzoek nog een stukje belangrijker ;)

Feature Tweakers.net Nachtmodus.

[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 03-08-2020 13:24 ]

Beste antwoord (via GekkePrutser op 03-08-2020 15:30)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

GekkePrutser schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:19:
Is er toevallig net iets veranderd aan de CSS? Ik zie er geen .plan over, maar alles in GoT is nu een stuk witter dan vroeger (gisteren zelfs)
Niets dat een dergelijk effect zou moeten hebben in ieder geval. Ik bemerk in ieder geval geen verschil.
Die zie ik wel nog steeds.
Jammer dat het zo verder richting wit gaat net als de diensten van Google. Het maakt dit verzoek nog een stukje belangrijker ;)

Er is hier geen sprake van een bewuste wijziging. Wellicht ligt het probleem zelfs aan jouw kant. Heb je al eens een harde refresh geprobeerd?

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

GekkePrutser schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:19:
Niets dat een dergelijk effect zou moeten hebben in ieder geval. Ik bemerk in ieder geval geen verschil.
Die zie ik wel nog steeds.

Er is hier geen sprake van een bewuste wijziging. Wellicht ligt het probleem zelfs aan jouw kant. Heb je al eens een harde refresh geprobeerd?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Bedankt @crisp ! Ik had het uiteraard geprobeerd in 2 browsers (Firefox met login, Chrome zonder login dus ook zonder custom CSS). Ik zal ff mijn scherm instellingen checken.

Edit: Okee, ik maak mijn nick wel weer waar... 8)7

Contrast stond op 100% in plaats van 70 waar het standaard op staat. Dat maakt alle grijze kleuren wit.

Ik gebruik 's nachts altijd contrast op zeer lage waarden omdat mijn monitor niet zo donker kan (zelfs 0% brightness is nog oogverblindend 's avonds). Komt doordat monitormerken puur met de maximale helderheid schermen en de minimale uit het oog verliezen.

En omdat ik daardoor steeds met de monitor instellingen moet frummelen had ik een programma geinstalleerd om dit automatisch te doen. Maar kennelijk gaat die overdag een beetje overboord. Ik heb het een paar weken geleden geinstalleerd dus ik had daar niet aan gedacht, maar hij stond inderdaad opeens op 100%. Stom van me. Sorry voor mijn post O-) Ik ben blij dat de normale stijl er nog is.

[ Voor 70% gewijzigd door GekkePrutser op 03-08-2020 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
pricewatch: Tweakers Zonnebril

Oplossing ;)

Ook kan je zelf custom CSS instellen als je genoeg karma hebt.
rens-br in "Darkmode/donkere modus"

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ja dat heb ik wel (heb alles uit de karmastore onbeperkt omdat ik een abo had toen dat afschaft werd). het probleem met custom CSS is dat die bij bijna elke iteratie weer stukgaat en weer aangepast moet worden. Maar ik gebruik nu dark reader daarvoor en dat gaat wel.

Maar het probleem was dus dat alles wat normaal grijs is, opeens fel wit was. Kwam dus door de monitor instellingen en ik ben een prutser :P

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 03-08-2020 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

:o

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Dat is wel hèèl wit... Ga eens wat meer naar buiten 8)

Team anti-scalp - wauw..

Pagina: 1