[Multi] Marvel Avengers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Naast het hete weer heb ik ook het idee dat er totaal geen hype om deze game heen is. Ik zie vrij veel reclame ervoor gemaakt worden, maar weinig tot geen mensen die er zelf echt enthousiast over zijn. Zo ook in dit topic :P

Mogelijke reden: de onbekende/generieke gezichten, in plaats van de acteurs uit de Marvel-films. Als je aan Avengers denkt, dan denkt het gros van de mensen aan Chris Hemsworth, Robert Downey Jr. en Chris Evans. En als je dan vervolgens deze game ziet waarin het allemaal vrij generieke karakters zijn, dan voelt het toch alsof er wat mist. (Dat de echte gezichten mogen gebruiken waarschijnlijk véél duurder zou zijn geweest snap ik.)

En over het algemeen zijn superheldengames meestal niet heel geweldig, alhoewel de laatste Spider-Man game daarin wel een grote uitzondering was :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hahn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:32:
Naast het hete weer heb ik ook het idee dat er totaal geen hype om deze game heen is. Ik zie vrij veel reclame ervoor gemaakt worden, maar weinig tot geen mensen die er zelf echt enthousiast over zijn. Zo ook in dit topic :P

Mogelijke reden: de onbekende/generieke gezichten, in plaats van de acteurs uit de Marvel-films. Als je aan Avengers denkt, dan denkt het gros van de mensen aan Chris Hemsworth, Robert Downey Jr. en Chris Evans. En als je dan vervolgens deze game ziet waarin het allemaal vrij generieke karakters zijn, dan voelt het toch alsof er wat mist. (Dat de echte gezichten mogen gebruiken waarschijnlijk véél duurder zou zijn geweest snap ik.)

En over het algemeen zijn superheldengames meestal niet heel geweldig, alhoewel de laatste Spider-Man game daarin wel een grote uitzondering was :)
Best seller op Amazon qua pre-orders. Die hype is er wel hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Moet zeggen vermaak mij er prima mee, ook meer de pre order gedaan vanwege het gebrek aan games de laatste tijd die mijn interesse hebben, en zocht ook een spel in dit genre. Als je van dit soort games houd ga je je er wel mee vermaken :)
Dacht dat ik mij ook zou storen aan de onbekende gezichten maar went vrij snel, vind de combat wel fijn en met elke avenger is de speelstijl anders wat een leuke afwisseling is.

Verassend genoeg is black widow mijn favoriet van deze vier, lekker snel en bewegelijk en goede Combos. Iron man is op momenten nog het lastigste om mee te spelen maar biedt wel meer diversiteit in gevechten. Hulk is vrij lomp maar enigszins logisch maar toch leuk om lekker lomp ergens op in te hakken.

Denk tot dat cyberpunk er is dit wel het spel is wat ik voorlopig speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 28-09 14:46

MazeWing

The plot thickens...

Hahn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:04:
[...]
Makkelijk praten zonder cijfers ;)

[...]

Ik heb genoeg idee hoe populair Avengers qua films zijn, alle vier de Avengers-films staan in de top 11 van meeste omzet ooit, dus dat is geen kattenpis. Maar wat ik zei was: ik heb het idee dat er niet veel hype om deze game is (wat totaal los staat van de films), omdat ik er weinig over hoor.

Jij hebt dat idee niet, prima, we gaan het zien hoe populair 'ie uiteindelijk is.
Waarschijnlijk omdat mensen, op dit moment, een beetje klaar zijn met de superhelden films.
We moeten niet vergeten dat de laatste Avengers film van april vorig jaar is en er daarna nog maar 1 andere superheldenfilm (Spider-Man far from home) is uitgekomen. Dit jaar rond april zou Black Widow uitkomen, echter is die uitgesteld vanwege de coronacrisis.

Wat natuurlijk ook een rol speelt is dat het spel niet de "wow" factor heeft die je (misschien) zou verwachten bij dit soort spellen. Het voelt allemaal heel generiek aan. Als een 13 in een dozijn actie game met toevallig wat Marvel characters. Als dan ook de previews en hands-on maar erg matig zijn en ze allemaal benoemen dat het niet erg diepgaand is en er behoorlijk wat bugs in zitten, helpt dat ook niet.

Alles gecombineerd zorgt dit er gewoon voor dat, vanaf de eerste aankondiging, de reacties gematigd waren. Typisch een gevalletje van: "eerst kindje zien, dan kindje kussen".

Van wat ik zelf allemaal heb gezien en gelezen zal dit spel ergens tussen de 70-80 scoren verwacht ik. Normaliter gewoon een aardige score, echter hebben we het hier over game scores en dan is praktisch alles onder de 90 maar "matig" 8)7 |:( Zeker bij high-budget AAA games...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Dit weekend en volgend weekend kun je gratis de beta spelen. Even naar de PS Store en zoeken naar Avengers.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kalder schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:58:
Dit weekend en volgend weekend kun je gratis de beta spelen. Even naar de PS Store en zoeken naar Avengers.
Link for the lazy:
https://store.playstation...23880_00-7069782113349663

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:43

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ambition88 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Het is 35 graden, denk dat de meeste mensen wel anders te doen dan hebben dan binnen te zitten gamen. :+
Gewoon doorgaan d:)b
Wij hebben nu Airco thuis, maar ook zonder airco speelde ik elke zomer gewoon door :P.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2020 09:10 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-09 13:14
Hoe laat gaat de beta precies van start ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Heb helaas geen code voor de closed beta, maar hopelijk gaat de open beta snel online!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 14:23
Blijf het jammer vinden dat Eidos aan deze game heeft moeten werken van square IPV de nieuwe Deus ex game.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
chaoscontrol schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:14:
Blijf het jammer vinden dat Eidos aan deze game heeft moeten werken van square IPV de nieuwe Deus ex game.
Dat is pas jammer als het eindproduct straks niet goed blijkt te zijn.Na twee Deus Ex[vette games] games denk ik dat zo'n ontwikkelaar ook wel even met een ander project bezig wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 14:23
jori040 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:22:
[...]

Dat is pas jammer als het eindproduct straks niet goed blijkt te zijn.Na twee Deus Ex[vette games] games denk ik dat zo'n ontwikkelaar ook wel even met een ander project bezig wil zijn.
Op Reddit heeft een ontwikkelaar verteld dat dit van hogerhand kwam en veel mensen juist verder wilde werken aan het laatste deel in de nieuwe serie.

Nu kan ik nog wel even wachten, maar dit is nou niet de game die het wachten voor mij makkelijker maakt. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
chaoscontrol schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:26:
[...]

Op Reddit heeft een ontwikkelaar verteld dat dit van hogerhand kwam en veel mensen juist verder wilde werken aan het laatste deel in de nieuwe serie.

Nu kan ik nog wel even wachten, maar dit is nou niet de game die het wachten voor mij makkelijker maakt. :P
Dat kan.Aan de andere kant denk ik dat het voor veel ontwikkelaars een droom is om aan een Marvel project te werken.

Heeft die gast op Reddit dan ook met tegenzin aan Shadow of The Tomb Raider gewerkt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

G_Dragon schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:13:
Heb helaas geen code voor de closed beta, maar hopelijk gaat de open beta snel online!
9 uur vanavond heb ik begrepen tot 9 uur zondag avond.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kalder schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:55:
[...]

9 uur vanavond heb ik begrepen tot 9 uur zondag avond.
Ah had gehoopt dat ik vanmiddag al aan de slag kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:35
9 uur savonds pas, laat ze dan zeggen dat die beta op 15 aug begint zeg dat is wel heel laat 8)7

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hier een overzicht met datums
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MuNEjhpYmoE_JUE1LHWJIkExT8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2k8fTPkE94O5Hc7S5AfbxkEI.png?f=user_large
Mis deze in het hoofdtopic :o

@Kalder Ik kan helaas pas de 21ste aan de slag 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2020 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@G_Dragon Ik zie alleen datums.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oeps foutje :)
Die staan er inderdaad niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik krijg geen bevestigings mail om de beta uit te proberen? Ook met 'wachtwoord vergeten' niet. Alles nagecheckt incl spambox. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Hamazaki schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:11:
Ik krijg geen bevestigings mail om de beta uit te proberen? Ook met 'wachtwoord vergeten' niet. Alles nagecheckt incl spambox. Iemand hetzelfde probleem?
Je moet je square account linken met PlayStation of welk platform je ook gebruikt

Beta is al live!
Ik had echt lage verwachtingen van deze game maar heb nu de openings missie gedaan op de bridge en dan speel je met allemaal verschillende avengers en damn ik ben meteen hooked, speelt echt heerlijk:) vooral iron man en hulk vindt ik tot nu toe heel vet gedaan alleen Thor vindt en beetje sloom voor zijn doen aanvoelen.

Ga snel weer verder, veel plezier iedereen!

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Yonix op 14-08-2020 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Los van de loot die me tot nu toe weinig doet vind ik het wel lekker spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:34
Ik ben gestopt met spelen. Ik werd misselijk van al dat screen shaking (normaal nergens last van) ook vond ik de combat erg matig ook de loot was meh en dan het feit dat je skins kan kopen als MT's naast de prijs die je betaald voor het spel. Ik denk dat ik hem niet gaat aanschaffen en misschien ooit oppak wanneer die erg afgeprijsd is. Jammer zon groot IP en dan in mijn opinie zo verknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe krijg ik toegang tot de beta? Hier niets te zien op mijn Xbox en als ik het spel selecteer in de library krijg ik een 'You're too early'-melding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Het level systeem vindt ik wel vaag, dat voegt bij deze game imo niks toe alles lijkt om de gear power te gaan. Die lvls zijn alleen om skills te krijgen als ik het goed heb?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:11
jlena schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:58:
Ik ben gestopt met spelen. Ik werd misselijk van al dat screen shaking (normaal nergens last van) ook vond ik de combat erg matig ook de loot was meh en dan het feit dat je skins kan kopen als MT's naast de prijs die je betaald voor het spel. Ik denk dat ik hem niet gaat aanschaffen en misschien ooit oppak wanneer die erg afgeprijsd is. Jammer zon groot IP en dan in mijn opinie zo verknallen.
Sluit aardig aan op wat ik er van gezien en gehoord heb, met name de coverage van 't spel door SkillUp en Jim Sterling. Niet al te best. Jammer dat ze een live-service 'geld printer' voor ogen hebben in plaats van een meer gefocuste ervaring à la Spiderman (PS4 - 2018). Maar goed, dat is Square Enix wel toevertrouwd, die lijken iedere release de grens te willen verleggen met allerlei methoden om spelers geld afhandig te maken. Ik ben nog niet vergeten wat ze met Deus Ex: Mankind Divided hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ondanks dat er nog veel werk aan deze game is wil ik het wel blijven spelen dus dat is wel een goed iets.Black Widow speelt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:49:
[...]

Je moet je square account linken met PlayStation of welk platform je ook gebruikt

Beta is al live!
Ik had echt lage verwachtingen van deze game maar heb nu de openings missie gedaan op de bridge en dan speel je met allemaal verschillende avengers en damn ik ben meteen hooked, speelt echt heerlijk:) vooral iron man en hulk vindt ik tot nu toe heel vet gedaan alleen Thor vindt en beetje sloom voor zijn doen aanvoelen.

Ga snel weer verder, veel plezier iedereen!
ja, dat had ik al in de gaten. maar ik kreeg de bevestiging pas 3 kwartier later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
jori040 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:00:
Ondanks dat er nog veel werk aan deze game is wil ik het wel blijven spelen dus dat is wel een goed iets.Black Widow speelt heerlijk weg.
Nouja de game komt over iets meer dan 2 weken al uit dus zoveel gaat er niet meer aan veranderen hehe, best raar zo'n beta zo dicht bij release date.

Maar ik ga hem sowieso wel halen ,er zitten wel echt veel uren speelplezier in als ik merk hoelang ik al bezig ben met enkel de missies van de beta.

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 15-08-2020 14:18 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Stylze schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:17:
[...]

Nouja de game komt over iets meer dan 2 weken al uit dus zoveel gaat er niet meer aan veranderen hehe, best raar zo'n beta zo dicht bij release date.

Maar ik ga hem sowieso wel halen ,er zitten wel echt veel uren speelplezier in als ik merk hoelang ik al bezig ben met enkel de missies van de beta.
Tja ik hoop dat ze bij launch een code hebben die technisch beter is.Ik sta er ook niet van te kijken als ze hem weer uitstellen hoor.

Bizar dat deze game eigenlijk voor Mei[2020] op de planning stond.

Gezien het plezier dat ik er mee heb denk ik wel dat ik hem koop bij launch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
jori040 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:28:
[...]

Tja ik hoop dat ze bij launch een code hebben die technisch beter is.Ik sta er ook niet van te kijken als ze hem weer uitstellen hoor.

Bizar dat deze game eigenlijk voor Mei[2020] op de planning stond.

Gezien het plezier dat ik er mee heb denk ik wel dat ik hem koop bij launch. ;)
Ja er is wel erg veel geklaag maar dat is met bijna elke grote game voor release tegenwoordig, ik heb natuurlijk wel een beetje een Marvel bril op wat wel helpt met het feit dat ik het echt fantastisch vind spelen. :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Gisteravond en vanmiddag eindelijk even wat tijd kunnen stoppen in de beta (Xbox One X).

Het begin, de missie op de Golden Gate Bridge, was een leuke opening. Echter, toch kon ik er niet omheen dat ik mij enorm aan het ergeren was aan de 'Quicktime-events' en vele cutscenes. Onwijs vervelend en het haalde mij echt uit de flow van de game.

Gelukkig werd het wel wat beter daarna met de missie van Hulk / Ms. Marvel. Alleen ook hier liep ik mij te ergeren aan verschillende zaken, waarvan de camera misschien nog wel het grootste punt van ergernis was. De camera voelt 'sluggish' en lijkt niet vlot te reageren op mijn input. Dat maakt de combat eerder frustrerend dan leuk. Daarnaast heb ik geen enkel idee wat ik nu met de loot moet doen, het is best onbevredigend allemaal.

Grafisch ziet het spel er goed uit en er zitten leuke knipogen in naar het bronmateriaal, maar het spel kan mij niet bekoren.

Conclusie: skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 17:44
Hebben jullie problemen dat het laden ontzettend lang duurt?

Al meerdere malen mijn ps4 moeten hard shutdown, omdat die volledige gefrozed was.
Het lijkt erop dat het steeds erger wordt ook.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:33

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

2 euro
Je krijgt dan een key die je eerst op de website van square enix invult en dan krijg je een key die in steam op kunt gevenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QzGJ6J9Bzgr6aU0ovEeBPw0Rkzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xdo7xZqlNH0bfqftdMb48nBx.jpg?f=user_large

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Heb de game op PSN gekocht.Heb super veel lol met de beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04:22
Buizerd__NL schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 19:32:
Hebben jullie problemen dat het laden ontzettend lang duurt?

Al meerdere malen mijn ps4 moeten hard shutdown, omdat die volledige gefrozed was.
Het lijkt erop dat het steeds erger wordt ook.
ik heb een pro, dus daar heb ik geen last van gehad.

Wel de jet-stand met unlimited frames per second in de menu's net zoals in CODMW.... Verder leuke beta, volgend weekend open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Leuke game, heb mij vermaakt met de Hulk :)

Coöp werkte amper helaas en irritante melding van geen internet terwijl deze er wel was....

Hopelijk Beta probleempjes, heb de game gepreorderd.

Nu nog mensen vinden om een striketeam te vormen :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
TIP:Vrijdag 21 tm 23 Augustus is er nog 1x een open-beta.

Mensen die de deluxe versie kopen kunnen op 1sep al aan de slag met de game.Zelf kwam ik er pas achter toen ik de standaard versie al had gekocht op PSN dus ik moet een paar dagen langer wachten.

Ik heb er zin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:34:
[...]

Best seller op Amazon qua pre-orders. Die hype is er wel hoor. ;)
Die op dit moment toch wel negatief is.Los van de bugs doet de game[beta] wel wat ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
jori040 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:16:
[...]

Die op dit moment toch wel negatief is.Los van de bugs doet de game[beta] wel wat ik had verwacht.
Ja ik vind er geen reet aan. Het ziet er ook niet heel mooi uit of zo. Typisch een GaaS game die over een half jaar een stuk beter en leuker is na 10 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:19:
[...]

Ja ik vind er geen reet aan. Het ziet er ook niet heel mooi uit of zo. Typisch een GaaS game die over een half jaar een stuk beter en leuker is na 10 updates.
Tja als de core game je al weinig doet dan gaat dat over een half jaar niet andres zijn denk.Ben super benieuwd hoe deze game bij launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Veel zin in deze game maar wat me wel tegen staat is zo'n developer die alles maar dan ook alles aangrijpen om extra geld te verdienen, ze hebben hier zowel gear in de game zitten als skins maar met die skins veranderd je personage qua looks maar met de gear die je kan krijgen is het alleen de stats die veranderen zover ik kon zien en dat doet dus niks aan het uiterlijk.. wat het gear grinden dat juist tof was geweest in deze game een stuk saaier maakt.

En dan mensen die meer betalen voor een deluxe editie eerder toegang geven is ook zo'n naaistreek, niet dat ik het geduld niet heb om die paar dagen langer te wachten maar op deze manier geld van kids gaan trekken is toch niet ok.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Stylze
Ik vemoed dat Marvel niet wil dat personages een andere look krijgen van loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jori040 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:10:
@Stylze
Ik vemoed dat Marvel niet wil dat personages een andere look krijgen van loot.
Diverse marvel characters hebben door de jaren verschillende outfits gehad, kan je prima als extra costumes toevoegen, cosmetisch kan je alles wel rechtlullen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
De looks van de avengers zijn sowieso niet kloppend in deze game toch dus hoezo zou gear dan uitmaken?

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 18-08-2020 13:40 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Stylze schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:40:
De looks van de avengers zijn sowieso niet kloppend in deze game toch dus hoezo zou gear dan uitmaken?
Die van de film zijn toch ook niet kloppend met de comics.De outfits zijn volgens mij wel allemaal precies.
Moet zeggen dat ik daar in begin ook van schrok hoor. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 18-08-2020 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Tip:Vandaag begint de laatste open-beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

jori040 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:32:
Tip:Vandaag begint de laatste open-beta.
Vanaf vandaag tot zondag kunnen we eindelijk met de open beta aan de gang _/-\o_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@G_Dragon
Gelukkig is de release niet ver weg meer.Benieuwd of er zo voor release nog een War Table stream komt vanuit Square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

jori040 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:14:
@G_Dragon
Gelukkig is de release niet ver weg meer.Benieuwd of er zo voor release nog een War Table stream komt vanuit Square.
Ik heb de game niet gepre-ordered omdat ik eerst de demo wil spelen, na lang wachten kunnen we dan eindelijk dit weekend aan de slag _/-\o_ hopelijk komt er later nog een open demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:16:
[...]

Ik heb de game niet gepre-ordered omdat ik eerst de demo wil spelen, na lang wachten kunnen we dan eindelijk dit weekend aan de slag _/-\o_ hopelijk komt er later nog een open demo
Heb je afgelopen weekend de open-beta op PS4 niet gespeeld dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

jori040 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:17:
[...]

Heb je afgelopen weekend de open-beta op PS4 niet gespeeld dan ?
Nee want ik speel op Xbox daar is de open beta laat |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Beta is op PS4 online.

Veel plezier iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:48

Bluebe

Roar

Beta op de PC gespeeld en ik vind het best een vermakelijk spel. Het ziet er redelijk goed uit, waar ik me wel wat aan stoor is dat ze de originele gezichten en stemmen niet hebben gebruikt/hebben kunnen gebruiken. Je hebt er toch een bepaalde gedachte bij als je de films hebt gezien en dan is dit wel raar. Het leek er nog wel op dat je Samuel L. Jackson nog in een scene hoor praten. Het spel draaide hier prima, ik zou er alleen geen € 50,- a €60,- voor over hebben maar zeker wel een spel dat ik een keer ga oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:30

Snippertje

Light up your life

Nou moet zeggen, ik vind het wel tof (speel op PC). Bij toeval kwam ik dit topic tegen en toen in mijn agenda gezet. Net 2uur gespeeld achter elkaar (dat komt niet heel vaak voor zeg maar ;)). Pas toen ik bij het level in de sneeuw kwam gestopt en dat was alleen maar omdat ik op een gegeven moment vastzat en door de vloer heen viel. Had ook helemaal niet begrepen dat het een multiplayer game is. Moet zeggen dat ik zonder me in te lezen was gaan spelen. Maar al met al greep het me wel meteen, ben wel een Marvel fan dus een beetje biased. Maar vind dat ze de nieuwe gezichten en voice acting zeer goed gedaan hebben. Morgen nog maar een stuk spelen.

Is de game in principe helemaal single player te spelen? Want dat is me niet helemaal duidelijk, opeens kreeg ik de mogelijkheid multiplayer te spelen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Snippertje
De game bestaat straks uit een SP-mode en co-op missies.De co-op missies zijn ook solo+companions[Ai] prima te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:05
Ik krijg hier wel goed gevoel bij. Doet mij op sommige momenten denken aan de gameplay van Batman, alleen is Avengers een versnelling hoger, met meer focus op de co'op. Ik heb niet alle films gezien, dus ik heb het voordeel dat ik mij niet stoor aan gezichten en stemmen die anders ingekleurd zijn. Tot nu toe een leuke actie game. Beta geeft natuurlijk nog niet alle facetten vrij. Zo begreep ik dat de skillthree in de uiteindelijke versie uitgebreider is en de gameplay steeds diverser wordt. Voor mij is de deze beta tot nu toe dus een positieve verassing.

[ Voor 66% gewijzigd door Nol_NL op 22-08-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De beta anderhalf uur gespeeld, de controls zijn wennen maar spelen erg lekker weg.
Dit word alleen een game die ik uit de budgetbak ga alleen, want die personages kunnen echt niet.
Ze lijken geen eens op de originele personages uit de films, dit is echt een grote nogo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:30

Snippertje

Light up your life

G_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:44:
De beta anderhalf uur gespeeld, de controls zijn wennen maar spelen erg lekker weg.
Dit word alleen een game die ik uit de budgetbak ga alleen, want die personages kunnen echt niet.
Ze lijken geen eens op de originele personages uit de films, dit is echt een grote nogo!
Ik vind juist dat de personages erg goed gedaan zijn. Heb je de comics (of tekenfilms) weleens gelezen, want de film karakters zijn daar ook losjes op gebaseerd en lijken ook niet perse.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik stoor me daar ook echt niet aan nee het was even wennen maar na een uurtje spelen stoor je je daar niet meer aan.
Heb zin in volgende week, express de beta maar 1 dag gedaan vorige week en nu niet dit weekend weer omdat ik liever met release gewoon lekker ga spelen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Trophies: https://www.psx-sense.nl/...hies-in-marvels-avengers/

90GB voor PS4: https://www.psx-sense.nl/...-harde-schijf-van-je-ps4/

Gezien de beta best wel gevuld was met content verwacht ik bij release geen gebrek op dat vlak.Wel zijn er flink wat bugs te verwijderen door de ontwikkelaar [Crystal Dynamics/Eidos Montreal]

[ Voor 66% gewijzigd door jori040 op 24-08-2020 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Nog een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
jlena schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:58:
Ah ik vroeg me al af waardoor het kwam. Maar nu ik wat video's terugkijk zie ik de screenshaking en snap ik ook waarom ik me na 2 uur niet echt lekker meer voelde.

Bij toeval kwam ik de beta tegen op steam. Ik heb afgelopen weekend 2 uurtjes de beta gespeeld op de PC met een xbox controller en tm het unlocken van de wartable vond ik het vermakelijk en zat er een leuk verhaal in. Toen ik de wartable zag zakte mij de moed in de schoenen, diverse losse missies buttonmashen, ik ben toch meer van de lineaire story telling ipv ronddwalen en hopen dat je het juiste doet.

Maar ok, grafisch erg mooi gedaan, sound prima en na wat wennen ook goed te besturen met een controller (mouse en keyboard ook even gedaan en dat is niet te doen). Dus ja, ik zou het nog wel eens willen spelen maar niet voor 65 euro dus over een jaar nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParraNL
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-08-2020
Yo Peepz,

Met Destiny hebben wij een succesvolle LFG discord voor NL en BE members. 600+ man.

Dit zouden wij ook graag voor The Avengers game willen opzetten. Wellicht tot snel in onze discord :)

https://discord.gg/QkEJGBB

Hopelijk overtreed ik geen regels, anders mijn welgemeende excuses. De intentie is om de community te helpen!

Cheerz!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Ik verheug me echt op deze game. Ik vind RPG's (Pokemon, Mario) echt tof en heb in de tien jaar dat ik de ps3/ps4 heb denk ik alleen maar gefifa'd (nee, zelfs geen GTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Is er eigenlijk matchmaking voor co-op missie?

En twijfel nog tussen deze en kingdoms of amalur re reckoning

[ Voor 41% gewijzigd door Bieren89 op 01-09-2020 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Yes Yes yes de full game is uit.

Aan het genieten van de SP.De game oogt echt mooi in 4K-mode[PS4-pro]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 28-09 14:46

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels komen de reviews ook binnen en is het, zoals een boel mensen al verwacht hadden, een klein 7'tje.

Leuk voor de fans of (grote) liefhebbers van het genre, echter sla ik deze over. Ik verwacht 'm binnen een dik halfjaar op PS Plus.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MazeWing schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:17:
Inmiddels komen de reviews ook binnen en is het, zoals een boel mensen al verwacht hadden, een klein 7'tje.

Leuk voor de fans of (grote) liefhebbers van het genre, echter sla ik deze over. Ik verwacht 'm binnen een dik halfjaar op PS Plus.
Dat heeft voor nu denk meer te maken dat mensen het concept niet leuk vinden want de staat van deze launch code is verre van slecht.Wat dat beterft pakt Crystal Dynamics fouten meteen aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Ja is natuurlijk wel echt een game voor de marvel fans, ben nu 5 uur in de campaign en het is echt fantastisch:) ben net weer een klein kind, rond vliegen met ironman vanuit de lucht vijandelijke robots neerknallen is toch heerlijk, MS Marvel speelt ook echt lekker met die soort vliegenmepper handen en met de hulk alles aan gort raggen.

Je kan de avengers ook uitgebreid lvlen met verschillende skills, had echt niet verwacht dat ze dat zo goed zouden uitwerken.

Ben nog niet in de multiplayer gedoken, hoor wel al reacties dat die wat repetitive zijn maar volgens mij luisteren de developer wel echt naar feedback (gezien wat er allemaal verbeterd is na beta) en zullen ze wel met meer gevarieerde omgevingen gaan komen gezien dit een live service game is.

Voor de marvel fans is dit sowieso een must buy met veel fan service.

De gedachte dat ze nog veel extra content na launch gaan toevoegen is ook heel mooi!

Minpunt vindt ik wel dat je de gear niet ziet op je avenger, daardoor voelt het looten van items toch wat minder vet dan het normaal is. Ook met oog op de endgame is het altijd juist vet om die vette helm of schoenen te looten. Is een rare keuze om zowel voor skins als voor gear te gaan, zal wel wat te maken hebben met cashen op die skins..

[ Voor 41% gewijzigd door Stylze op 05-09-2020 11:49 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Stylze schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:39:
Ja is natuurlijk wel echt een game voor de marvel fans, ben nu 5 uur in de campaign en het is echt fantastisch:) ben net weer een klein kind, rond vliegen met ironman vanuit de lucht vijandelijke robots neerknallen is toch heerlijk, MS Marvel speelt ook echt lekker met die soort vliegenmepper handen en met de hulk alles aan gort raggen.

Je kan de avengers ook uitgebreid lvlen met verschillende skills, had echt niet verwacht dat ze dat zo goed zouden uitwerken.

Ben nog niet in de multiplayer gedoken, hoor wel al reacties dat die wat repetitive zijn maar volgens mij luisteren de developer wel echt naar feedback (gezien wat er allemaal verbeterd is na beta) en zullen ze wel met meer gevarieerde omgevingen gaan komen gezien dit een live service game is.

Voor de marvel fans is dit sowieso een must buy met veel fan service.

De gedachte dat ze nog veel extra content na launch gaan toevoegen is ook heel mooi!

Minpunt vindt ik wel dat je de gear niet ziet op je avenger, daardoor voelt het looten van items toch wat minder vet dan het normaal is. Ook met oog op de endgame is het altijd juist vet om die vette helm of schoenen te looten. Is een rare keuze om zowel voor skins als voor gear te gaan, zal wel wat te maken hebben met cashen op die skins..
Ik kan mij hier wel in vinden hoor. Als we uitgaan van een 7 voor deze game, dan mag je er als Marvel liefhebber best wel een puntje bij optellen. Co'op met vrienden is voor mij ook wel een puntje extra. Dan kom ik toch uit op een mooie 9+ bij de launch van deze game ;)

Ik vind de game voorlopig heerlijk spelen en gelukkig zit er nog veel meer moois aan te komen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MazeWing schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:17:
Ik verwacht 'm binnen een dik halfjaar op PS Plus.
gaat niet gebeuren. god weet wat ze voor rechten hebben betaald alleen al aan die personages. dit gaan ze echt niet gratis aanbieden aan ps-plus leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:46
Ik was ontzettend aan het twijfelen tussen The Avengers en Tony Hawk. Toch maar voor The Avengers gegaan. Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39fnYY9Xdf0t26XF5l6SlADhpu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O2I4sLltzfLnYCdYE6J0SpO4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ryan_ schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:52:
Ik was ontzettend aan het twijfelen tussen The Avengers en Tony Hawk. Toch maar voor The Avengers gegaan. Ben benieuwd!

[Afbeelding]
beetje vreemde keuzes om te twijfelen..ik bedoel: totaal andere spellen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 05-09-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:46
Hamazaki schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:43:
[...]

beetje vreemde keuzes om te twijfelen..ik bedoel: totaal andere spellen :*)
Haha, ja klopt.

Ik ben geen die hard gamer (meer) en koop niet vaak games voor de PS4, maar deze twee titels hebben beide iets. En ik had zin in iets nieuws.

De laatste game die ik heb gekocht was Spiderman. Hier heb ik me echt prima mee vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Ondertussen toch al wat uren in zitten en speelt echt fijn weg.

Eerlijk ben nog geen bugs tegen gekomen buiten dat het scherm is 2 seconde bleef hangen en dat was maar 2x, ook nog geen enkele crash gehad.

Ondertussen black widow lvl 30 en power 91.

Hives zijn wel tof om te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Zijn er mensen om samen de dailys coop te spelen voor hogere gear?

Ja kan mij toevoegen op PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:43
Hoe zijn de ervaringen hier over de game, ik lees overal dat de singleplayer geweldig is maar dat de end game nog wat wensen te over laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
SP lijkt soms net een film, over de top actie en het verhaal hoort hier bij....... wellicht beetje voorspelbaar af en toe.

MP is leuk als je alleen speelt met de computer maar, coop is veel leuker en kan je soms beter tactisch spelen (pluspunten van elke hero benuttigen)

Powerlevel cap is nu 150, zit zelf op 134...... dailys zijn steeds dezelfde Villains op andere locaties..... veel missies (vaults) en gebouwen lijken op elkaar.

Ondanks dat vermaak ik mij kostelijk met Iron Man en mooie afwisseling voor COD Warzone :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 07:09
Ik ben ook afgelopen weekend rustig begonnen met spelen. Deze week wil ik er wat meer tijd in steken maar het bevalt me goed met de story

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
ja de story nu bijna uitgespeeld en is heel tof, End game schijnt nogal repititive te zijn dus hopelijk gaan ze dat fixen met de nieuwe beloofde gratis content. Maar ik vermaak me er prima mee nog

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 14-09-2020 21:05 ]

Playstation 5

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
is dit een goede keuze als je een lineaire game zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Na de update vandaag (pc) is het goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Stylze schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:04:
ja de story nu bijna uitgespeeld en is heel tof, End game schijnt nogal repititive te zijn dus hopelijk gaan ze dat fixen met de nieuwe beloofde gratis content. Maar ik vermaak me er prima mee nog
Hoeveel uur gameplay heeft de storymode?

En dat is toch een pure SP? Geen co-op geneuzel etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vandaag voor 4 tientjes opgepikt bij Intwrtoys. Zeeeer vermakelijke game. Speelt lekker relaxt weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:25:
Vandaag voor 4 tientjes opgepikt bij Intwrtoys. Zeeeer vermakelijke game. Speelt lekker relaxt weg
Paar dagen verder. Supertof om als Iron Man te vliegen, maar verder echt heeeeel saai. Elke missie draait om hetzelfde, voelt hetzelfde, en is hetzelfde. Controls vind ik ook niet fijn, met name Hulk en Iron Man spelen niet top.

Geluk dat Intertoys gamew niet geseald verkoopt 😈 Net teruggebracht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 15:43
Vanmorgen de game in de PS Store sale gekocht en de story 2 uurtjes gespeeld en ik vind het geweldig.

Hulk voelt bruut aan en het vliegen met Iron Man goed uitgewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhJE4GLU2bA_yYPFi6BlExfKpUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tPBGZ8QadBccZfk24QhkhImE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteren gekeken naar Square Enix maar we blijven ons ergeren aan de slechte look van de personages.
Totdat er gezegd werd wie Hawkeye was wisten wij niet te zeggen wie het moest zijn. Had gehoopt dat ze het allemaal zouden fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 18:05
Vergelijkingen tussen PS5/Series X en S
-PS5 and Series X both target 4k.
-PS5 is checkerboard rendering, while Series X is native.
-Both still use dynamic resolution scaling.
-Owing to its checkerboard solution, PS5's UI scales with resolution.
-PS5 has post-process elements that operate at a much lower resolution.
-All together, PlayStation 5 in performance mode has more obvious image quality concessions that become more evident as the effects work scales up.
-The game is clearer on Series X in performance mode due to these differences in how resolution is composed and how post-processing is delivered.
-PlayStation 5 can hold 60fps a little tighter than the Xbox consoles during intense destruction.
-A loading segment that took over a minute on PS4 Pro resolves in four seconds on PlayStation 5 rising to around six seconds on Series X.

Series S:
-Quality mode is 1440p/30fps locked. Lacks some visual features compared to the PS5 and Series X.
-Performance mode varies betwee

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:34
Heeft iemand anders problemen met deze game ?

Ik speel deze via xbox series x en mijn audio is gewoon volledig verdwenen.

Het is niet de tv noch de xbox zelf... want start ik een andere game dan werkt de sound. Kom ik in het selectiescherm dan werkt het geluid.

Enkel wanneer ik mijn savegame laad, geen sound... en ik zie ook niet direct een instelling waarmee ik die per ongeluk zou kunnen hebben afgezet ingame.

Iemand anders dit tegengekomen of weet wat ik er aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na de game maanden niet meer te hebben gespeeld heb ik vandaag zoiets van eens kijken op de next-gen[PS5/SeriesX] update kleine wonderen heeft gedaan.En ja een framerate van 60fps en veel bugs die er uit zijn maakt de ervaring toch wel stukken beter.

Heb tijdens de release sowieso lol met de game gehad maar ik zag ook dat er nog een hoop werk te doen was.

Ik ben ook een van de weinige mensen die blij werd van Guardians of the Galaxy[E3/2021]
Met de Deus Ex director[Jean-François Dugas] aan het roer heb ik er wel vetrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Door Gamepass PC toch maar eens besloten als Marvel-fan om deze game op te pakken. Heb er nu redelijk wat tijd in zitten. Thor level 50, Gear score 144. Maar merk wel dat de grind nu echt begonnen is. Veel missies herhalen en weinig echt nieuwe dingen. Ik kan andere personages gaan ranken maar dan blijft het gevoel hetzelfde. Het enige dat ik nog niet heb gedaan is de raid en daarvoor moet ik 150 GS zijn. Dus dat gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 14:59
Blijkbaar is er een tijdje geleden een finale patch geweest, waarbij alle monitizing/live service onzin uit het spel werden gesloopt, waardoor dit nu als een volwaardige offline game is te spelen.
Iemand dit al getest sindsdien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:17
Ik heb hem voor 5 Euro in de Playstation store gekocht en de campaign bevalt tot nu toe prima. Zeker nu alle microtransactions eruit gesloopt zijn.
Pagina: 1 2 Laatste