Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-09 13:14
Na de game maanden niet meer te hebben gespeeld heb ik vandaag zoiets van eens kijken op de next-gen[PS5/SeriesX] update kleine wonderen heeft gedaan.En ja een framerate van 60fps en veel bugs die er uit zijn maakt de ervaring toch wel stukken beter.

Heb tijdens de release sowieso lol met de game gehad maar ik zag ook dat er nog een hoop werk te doen was.

Ik ben ook een van de weinige mensen die blij werd van Guardians of the Galaxy[E3/2021]
Met de Deus Ex director[Jean-François Dugas] aan het roer heb ik er wel vetrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Door Gamepass PC toch maar eens besloten als Marvel-fan om deze game op te pakken. Heb er nu redelijk wat tijd in zitten. Thor level 50, Gear score 144. Maar merk wel dat de grind nu echt begonnen is. Veel missies herhalen en weinig echt nieuwe dingen. Ik kan andere personages gaan ranken maar dan blijft het gevoel hetzelfde. Het enige dat ik nog niet heb gedaan is de raid en daarvoor moet ik 150 GS zijn. Dus dat gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 14:59
Blijkbaar is er een tijdje geleden een finale patch geweest, waarbij alle monitizing/live service onzin uit het spel werden gesloopt, waardoor dit nu als een volwaardige offline game is te spelen.
Iemand dit al getest sindsdien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:17
Ik heb hem voor 5 Euro in de Playstation store gekocht en de campaign bevalt tot nu toe prima. Zeker nu alle microtransactions eruit gesloopt zijn.
Pagina: 1 2 Laatste