Waar vind ik info over deze versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Yo, ik heb al in de search gekeken, niks.. :(

Ben al een uur bezig met het zoeken naar een bepaalde versterker, de Harman Kardon AVR-3000.. Wat ik wil is een review, produkt specs, maar er is gewoon niks te vinden.

Op de site van Harman Kardon staat ook al geen ene reet ;(

Iemand hier die een leuek site weet waar je dit soort dingen kan vinden?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
Nu ik poste niet dus >:)

Thx :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

http://www.google.com/search?q=Harman+Kardon+AVR-3000&btnG=Google+zoeken&hl=nl&lr=

Moet vast wel iets tussen staan..........

edit ; j-sus ik dacht dat ik de eerste was :P

• paradoXical
1000 piek in Duitsland, heerlijk, en wat is het een plaatje...

Me is in love :o

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:41

DFY

Sja...

Op woensdag 08 augustus 2001 21:49 schreef HarrieH het volgende:
1000 piek in Duitsland, heerlijk, en wat is het een plaatje...

Me is in love :o
900 hoor.... :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.audiovision.dk/images/Ny_mappe/avr_3000_gr-1.jpg

Heeft iemand em al? En wat zijn de ervaringen?? Wat een bakbeest!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Hoe bedoel je er staat niks op de H/K site?
url

En hier de users manual.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:22 schreef drLiter het volgende:
[afbeelding]

het plaatje is idd erg groot, maar issie in de praktijk ook zo groot :?

• ShittyOldMan
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:51 schreef Schum1 het volgende:

[..]

het plaatje is idd erg groot, maar issie in de praktijk ook zo groot :?
Da's nogal afhankelijk van je monitor i.c.m. je resolutie, maargoed, in werkelijkheid issie:

440mm breed
167mm hoog
435mm diep

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:22 schreef drLiter het volgende:
Ervaringen heb ik niet zelf, maar uit tests weet ik dat H-K samen met Onkyo, Yamaha en Denon toch ff net iets beter zijn dan de groep Pioneer, Technics, Kenwood, Sherwood, als het om AV versterkers gaat. Ik zou eens gaan luisteren bij een toko die een home movie opstelling heeft.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

H.K maakt mooi spul ik heb een paar jaar geleden een nieuwe stereo set voor mijn pa en moe uit gezorgd en heb een mooie set van h.k genomen met mission luidsprekers. Goed geluid, betrouwbaar met een duidelijke bediening.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 00:17 schreef victorvo het volgende:

[..]

Ervaringen heb ik niet zelf, maar uit tests weet ik dat H-K samen met Onkyo, Yamaha en Denon toch ff net iets beter zijn dan de groep Pioneer, Technics, Kenwood, Sherwood, als het om AV versterkers gaat. Ik zou eens gaan luisteren bij een toko die een home movie opstelling heeft.
En NAD waar valt die in het rijtje?

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op zaterdag 01 september 2001 09:15 schreef drLiter het volgende:

[..]

En NAD waar valt die in het rijtje?
Nou, de Dolby Digital(AC3) versterkers van NAD beginnen dik over de 2 mille (650 pond in de UK). Ze zijn ook erg goed, maar je krijgt hetzelfde voor minder bij Yamaha en die anderen.
Sterker nog, je kan een NAD C320 (stereo amp) er bij kopen en dan minder even duur uit zijn. Dan heb je de stereo kwaliteit van NAD en de Surround kwaliteit van Yamaha.

Voorbeeld: www.richersounds.nl (helaas geen prijzen online)
NAD C320 voor f 749, Yamaha DSP A5 voor f 999.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 13:07 schreef victorvo het volgende:

[..]

Nou, de Dolby Digital(AC3) versterkers van NAD beginnen dik over de 2 mille (650 pond in de UK). Ze zijn ook erg goed, maar je krijgt hetzelfde voor minder bij Yamaha en die anderen.
Sterker nog, je kan een NAD C320 (stereo amp) er bij kopen en dan minder even duur uit zijn. Dan heb je de stereo kwaliteit van NAD en de Surround kwaliteit van Yamaha.

Voorbeeld: www.richersounds.nl (helaas geen prijzen online)
Wat vind jij van die harman Kardon? Er wordt beweerd dat dat ding FL. 900.00 kost in Duitsland, ik kan geen site vinden die em voor die prijs leverd....

• Hyperbird
  • Niet online
Damn, wat ziet dat ding dr vet uit :9~

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op zaterdag 01 september 2001 13:16 schreef drLiter het volgende:

[..]

Wat vind jij van die harman Kardon? Er wordt beweerd dat dat ding FL. 900.00 kost in Duitsland, ik kan geen site vinden die em voor die prijs levert....
Daar moeten HarrieH en DFY nog maar even op terugkomen denk ik.

Wel zie ik bij Medimax een Yamaha RXV-620 SC receiver staan voor DM 1099. (f 1250) en een Sony 875. De DSP versie van de 620 (amp only) is onlangs in WhatHifi als winnaar uit een vergelijkingstest gekomen (klasse van 450 pond, 1600 gulden).
Ik heb hier een 3000 voor 999 DM gevonden maar de 4000 is daar maar een paar tientjes duurder (normaal 1500). De Yamaha RXv620 is daar 799.
Gewoon ff zoeken met www.google.de (siten aus De radiobutton)

• paradoXical
Ik heb gister een Harman Kardon Av500 RDS op de kop getikt voor een leuk prijsje, en ik ben er ERG tevreden mee..

Je moet het verschil eens horen tussen dit apparaat en mijn andere sony versterker, tis niet normaal meer.. Tis een DTS Digital Receiver

Morgen ff een kabel halen om mijn DVD speler aan te sluiten, gewapend met 4 JBL zuilen en een center speaker gaat ik de buren vervelen :>)

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op woensdag 08 augustus 2001 21:37 schreef HarrieH het volgende:

Topic: Waar vind ik in GODSNAAM info over deze versterker

Yo, ik heb al in de search gekeken, niks.. :(

Ben al een uur bezig met het zoeken naar een bepaalde versterker, de Harman Kardon AVR-3000.. Wat ik wil is een review, produkt specs, maar er is gewoon niks te vinden.

Op de site van Harman Kardon staat ook al geen ene reet ;(

Iemand hier die een leuek site weet waar je dit soort dingen kan vinden?
Wel in Godsnaam zou je kunnen proberen op http://www.bijbel.nl/ ;)

Cogito Ergo Credo

• GoEV6
  • Laatst online: 21:48
Op zaterdag 01 september 2001 13:07 schreef victorvo het volgende:

[..]

(helaas geen prijzen online)
Weet er iemand een site waar wel de prijzen staat van verschillende versterkers??

Jasper

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 10:15 schreef DFY het volgende:

[..]

900 hoor.... :)
Laat ik nou op zoek zijn naar een DTS receiver,en wil de AVR 3000 wel hebben voor 900,-,dus zeg maar waar ik em kan afhalen ! :)

• ShittyOldMan
Hello Mr. dgfh

Thanks for your interest in our delivery program. Here is our offer:

1 * Harman Kardon AVR-3000 schwarz DM 799,00; EUR 408,52; 24 month manufacturer warranty; In stock.
Shipping costs to Netherland by UPS are DM 59,97.

All prices include the German VAT.
Order now at http://www.hificomponents.de

Verwijderd

TYVM

• DFY

DFY

Sja...

Ik had deze thread ff niet gelezen, http://www.mediacheckpoint.de daar kost 'ie 799 DM...

(idd nog wel 59 DM shipping, dan heb je hem thuisstaan voor 966 gulden) gasten zijn goedkoop, snel, vriendelijk en praten ook Engels als je geen Duits begrijpt en maken gebruik van UPS, de beste bezorgdienst van de wereld :)

Verwijderd

Ik wil em dus nog steeds gaan halen die AVR 3000
enige probleem is ... het is wat ver weg.... die bedrijven liggen allebei onderaan duitsland, das wat ver reizen...

Hoe lang duurt dat bestellen online? Is het veilig wat zijn de ervaringen ermee? Moet ik invoerrechten betalen?

En is er niet een ander bedrijf war ze de Harman Kardon avr 300 verkopen voor rond de 900.00 aan de grens?

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:46
I'm in love !!! O+

Verwijderd

ik wil binnekort ook een vertserker gaan halen, en die 3000 roelz echt wel! maar nou wil ik graag weten: is het stereo ook een beetje goed? want hij moet ook leuk cdtjes versterken. en als je vertserker nou kapot is, moet je dan naar duitsland afreizen of kan je hem dan opsturen???

Verwijderd

Nou ik heb zojuist weer een paar bedrijven gechecked .. maar allemaal te ver weg...

Heb er iemand ervaring met dat postorderen? Gaarne reacties, ik zit namelijk zonder versterker...
Zie: [topic=215680/1/25]

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:46
Wat is nou het verschil tussen de 3000 en de 4000? En welke DVD speler zou hier mooi bij passen (eentje die MP3 kan afspelen)? Heeft Harman Kardon misschien zelf een leuke DVD die er bij past?

• DFY

DFY

Sja...

Hoe lang duurt dat bestellen online? Is het veilig wat zijn de ervaringen ermee? Moet ik invoerrechten betalen?

Bestellen bij mediacheckpoint duurt 5 seconden, bezorging binnen een week (meestal zelfs binnen 4 dagen), het is veilig als je met je creditcard betaald, secure verbinding, maar nog veel belangrijker: je bent ervoor verzekerd (via je creditcard maatschappij). Er kan je niks gebeuren. Alles binnen de EU aangekocht hoeft geen belasting over betaald te worden. Zoals je misschien wel weet hoort Duistland daarbij.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 12:51 schreef DFY het volgende:

Bestellen bij mediacheckpoint duurt 5 seconden, bezorging binnen een week (meestal zelfs binnen 4 dagen), het is veilig als je met je creditcard betaald, secure verbinding, maar nog veel belangrijker: je bent ervoor verzekerd (via je creditcard maatschappij). Er kan je niks gebeuren. Alles binnen de EU aangekocht hoeft geen belasting over betaald te worden. Zoals je misschien wel weet hoort Duistland daarbij.
DFY,

Bedankt voor je behulpzame reactie... Ik ga vanmiddag even kijken op de site, en me saldo bekijken, dan gaan we over tot aanschaf :)

Verwijderd

Enige probleem is... ik heb nog 300 DM liggen hiero, en ik wil die graag opmaken :)

Enig id? :)

• DFY

DFY

Sja...

Op vrijdag 14 september 2001 09:56 schreef drLiter het volgende:
Enige probleem is... ik heb nog 300 DM liggen hiero, en ik wil die graag opmaken :)

Enig id? :)
Buiten de standaard flauwe grapjes die ik kan verzinnen ;) zou je dat geld natuurlijk kunnen storten op je rekening.
Dat zou ik in ieder geval doen als ik zeker wist dat ik niet meer in Duistalnd zou komen binnenkort. Succes en veel plezier met je te maken aankoop!

Verwijderd

Ja maar dan zit je weer met de wizzelkoers enzo... dus eigelijk zou ik die DM 'erz willen opmaken aan die versterker... maar ja aan de andere kant, als ik daar moet pinnen krijg ik ook weer minder DM'erz ...

We vinden wel wat ...

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

De AVR2000 en up serie is natuurlijk mooi, maar ik vind de serie die daarvoor komt, dus met de zwarte knoppen, nou net een tikkie mooier. Helaas zie ik die nergens meer. Als ik dus een versterker ga halen, wordt het een 2e hands Harman-Kardon of restant.

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 10:29 schreef Dweil het volgende:
De AVR2000 en up serie is natuurlijk mooi, maar ik vind de serie die daarvoor komt, dus met de zwarte knoppen, nou net een tikkie mooier. Helaas zie ik die nergens meer. Als ik dus een versterker ga halen, wordt het een 2e hands Harman-Kardon of restant.
Nou jij kan em wel mooier vindne, maar ik heb ervoor gestaan en de AVR 3000 heeft echt wel zwarte knoppen :)
Pagina: 1