Whirlpool pacw212hp

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedboer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 14:36
Mijn vraag

Ik heb een aantal weken geleden deze airco aangeschaft. Nu zit ik met het volgende probleem. De airco slaat af als ik in mijn appartement alles dicht maak/afsluit. Dit gebeurt niet als ik in de slaapkamer het ventilatierooster open laat. Het gaat om een oppervlakte van 50 vierkante meter. De woonkamer waar de airco in staat voldoet aan de 30 vierkante meter waar deze airco voor geschikt is. Het probleem is dat op het moment ik het ventilatierooster openzet de warme lucht vanzelfsprekend weer naar binnen wordt gezogen. Naar mijn weten is het juist de bedoeling om alles zo goed mogelijk dicht te houden zodat de airco zo efficiënt mogelijk wordt ingezet.

Relevante informatie

In de woonkamer heb ik het bovenste kiepraam/kozijn verwijderd en vervangen door een plaat op maat met een 90 graden afvoer buis naar buiten. Hier is de slang op aangesloten. De condens afvoerslang is aangesloten op de onderste afvoer plug. Deze komt uit in een emmer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Nog weinig, ik vind het raar dat de airco met het ventilatierooster open gewoon rustig de hele dag aan blijft maar op het moment dat ik het rooster sluit de airco (compressor) binnen 5 minuten stopt en alleen nog warm/lauwe lucht uitblaast om na een minuut of 10 weer aan te springen en deze cyclus zich gedurende dag blijft herhalen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Op één plaats de vraag stellen is voldoende. Aangezien er al op jouw post in Het grote airconditioning topic - Deel 2 gereageerd us sluit ik dit topic.

Select * from fish

Dit topic is gesloten.