[skyberate] overname door TWS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Topicstarter
Heb nu een shared magento hosting by skyberate.
Prijstechnisch voor onze bestelmodule gewoon goed en ben erg tevreden over de service van skyberate.

Nu ga ik binnenkort over op een woocommerce icm WP, welke ik dus ook bij skyberate wil hosten. Dit betreft dan een WP plushosting (zal waarschijnlijk een VPS zijn).
Echter is nu de vraag, zal dit interessant blijven. De techniek en service zijn goed, echter als dit straks door tws helemaal uitgekleed zal worden en de prijzen naar boven worden bijgesteld dan heb ik daar ook niet zo een zin in.

IS verhuizen naar en andere partij nu al verstandig en zo ja, wat zou een goed alternatief zijn?
Siteground zou evt een optie kunnen zijn, echter heb ik het liefst een lokale hoster
Mijn kennis van hosting is redelijk (wss laag tov jullie hier) en het moet dus echt een managed oplossing zijn, waar ik wel goed met mijn vragen terecht kan en pro-actief door de host opgetreden wordt.

De bestelmodule wordt gebrouwd door een externe partij.

Of zeggen jullie, blijf nog even een jaartje bij skyberate?

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb geen ervaringen met Skyberate, maar wel met Reviced wat over werd genomen door VIP met.. jawel... TWS als moederbedrijf.
Resultaat: Flinke verhoging van kosten van domeinen, en een totaal andere samenstelling van shared webhosting als server-pakketten. Ook zouden zij gebruikers naar een ander controlpanel migreren, maar daar merk ik nog weinig van.

[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2020 16:09 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes