Reviced wordt VIP Internet, overstappen naar iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 10:41
Vandaag in de mail: Reviced wordt VIP internet.

Alles gaat over in VIP internet dus feitelijk wordt Reviced opgedoekt.

Dit geldt helaas ook voor de prijzen:
Ik betaal nu 27,50 ex per jaar voor hosting => wordt 9,99/maand met een verschraling van de diensten
.net domein van 11 naar 19 euro
.nl domein van 5,99 naar 12 euro.

Het jaarbedrag gaat voor mij (incl btw) van €81 naar €256!

Een dikke 300% prijsstijging dus. En dat voor 2 minuscule websites, 4 domeinnamen en een beetje mail forwarding...

Lijkt erop dat TWS (de eigenaar van Reviced) dit oplegt oid, dus ik verwacht eigenlijk geen handreiking naar bestaande klanten helaas.

Reviced gebruikt directadmin, en daar kon ik prima mee uit de voeten.

Daarom zit ik erover te denken om over te stappen naar Vimexx, die voorzover ik weet niet onder TWS valt, en vergelijkbare diensten levert tegen vergelijkbare prijzen als het huidige reviced.

Lees ik dit topic dan ga ik twijfelen. [Vimexx] Ervaringen & Discussie

Daarom zat ik ook aan neostrada te denken, qua prijs ook veel vriendelijker dan VIP internet. Maar deze valt wel weer binnen TWS, en gebruikt cPanel dus moet ik wel weer omschakelen.

Wat is wijsheid?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:51

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb geen mail van Reviced gezien?
Benieuwd wat er met de kosten voor een VPS gaat gebeuren.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-07 14:43

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Elke hosting partij heeft zijn voor en nadelen, ook vimexx. Vimexx is niet slechter of beter dan een andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik zie dat VIP Internet enkel managed levert? Maar hoe zit het dan met unmanaged VPS'sen?
Ik ga dit even goed in de gaten houden.

Ik verwacht niet dat er een overschakeling naar een ander control-panel gaat gebeuren. Daar doe je veel klanten geen plezier mee. Als ze slim zijn zal er een keuze gaan komen tussen Plesk en DirectAdmin.

[ Voor 62% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2019 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Hieronder de hele mail. DirectAdmin gaat weg, het wordt Plesk. Lijkt erop dat er wel wat in de pakketten verandert tov wat VIP nu op de site heeft staan, maar ik word er heel erg ongelukkig van...

REVICED WORDT VIP INTERNET
In 2016 zijn we met Deziweb een nieuwe weg ingeslagen en verder gegaan als Reviced. Vanaf volgende maand bundelen we onze krachten met VIP Internet. Deze samenwerking zorgt ervoor dat we ons duurzaam inzetten voor jouw online succes.

De overgang verloopt stapsgewijs, zodat je de tijd hebt om met ons mee te veranderen. In deze nieuwsbrief delen we alle wijzigingen vanaf 1 juni en daarna.

WAT GEBEURT ER MET REVICED?

De naam Reviced verdwijnt, onze cultuur en de vertrouwde medewerkers blijven. We gaan samen verder onder de naam VIP Internet. Door ontwikkelingen in de hostingmarkt is het nodig om onze krachten en kennis te delen.
WAT VERANDERT ER VOOR JOU?

Er verandert de komende tijd best veel. Dit zijn de belangrijkste wijzigingen die je zult zien:
Team breidt uit, kennis neemt toe
Betere bereikbaarheid, ook in het weekend
Gloednieuw Cloud Hosting-platform
DirectAdmin wordt Plesk
24/7 pro-actievere monitoring
Betere beveiliging
Uitgebreide PHP-ondersteuning
Nieuw klantportaal
Het telefoonnummer en e-mailadres veranderen niet. Ons contactadres wijzigt wél: Takenhofplein 3, 6538 SZ Nijmegen.
BETER BEREIKBAAR

We bundelen onze supportteams. Dat betekent dat je sneller wordt geholpen en de openingstijden worden uitgebreid. We zijn vanaf volgende maand ook in het weekend bereikbaar per e-mail.

Vanaf 3 juni zijn we op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur telefonisch en per e-mail bereikbaar. In het weekend zijn we per e-mail bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur.
GLOEDNIEUWE CLOUD HOSTING

Er zijn de afgelopen jaren veel innovaties in de hostingmarkt geweest op het gebied van hardware, software en technieken. Daarom hebben we veel geïnvesteerd in een gloednieuw Cloud Hosting-platform. Dit kun je straks helemaal naar jouw wensen en behoeften personaliseren.

Per 1 juni verdwijnen onze huidige pakketten. Gefaseerd zullen we alle pakketten overzetten naar de nieuwe Cloud Hosting.

In jouw geval wijzigen de pakketten als volgt:
Cloud Hosting Starter vervangt Basis
Cloud Hosting Business — geen van je pakketten worden hiernaar gewijzigd
Cloud Hosting Professional — geen van je pakketten worden hiernaar gewijzigd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2B2EPZqETtQ3DHW1JtvEpE5U/full.png

Onze nieuwe Cloud Hosting maakt gebruik van Plesk. Dit betekent dat DirectAdmin verdwijnt. Plesk is gebruikersvriendelijk en biedt meer functionaliteiten. Zo heb je de beschikking over duizenden plug-ins en bepaal je zelf eenvoudig welke PHP-versie je voor jouw website gebruikt.

Standaard installeren we gratis een SSL-certificaat op je website en gebruiken we spamfilters voor de beste beveiliging.

De belangrijkste voordelen voor jou op een rij:
Hogere snelheid van je websites
Volledige controle over PHP-versies
Betere beveiliging
Keuze uit duizenden plug-ins
Back-up mogelijkheden
Meer vrijheid
STANDAARD NOG VEILIGER

Op het gebied van domeinregistraties hebben we geïnvesteerd op het gebied van veiligheid. We zullen de komende periode standaard IPv6, DNSSEC, DKIM en DMARC op ieder geregistreerd domein activeren. Met deze technieken is je domeinnaam, e-mail en website nog beter beveiligd tegen misbruik.

Hierdoor veranderen de jaarlijkse kosten voor domeinregistraties. Je vindt een volledig overzicht van alle extensies en nieuwe tarieven op onze website.
MEER VERBETERINGEN

De wijzigingen in pakketten en tarieven voor domeinen zullen per 1 juni worden doorgevoerd. Vanaf deze datum beginnen we ook met overzetten van alle hostingpakketten naar ons vernieuwde platform. Er staan echter meer verbeteringen gepland.
We leggen de laatste hand aan ons vernieuwde klantportaal. Zodra het portaal gebruiksklaar is, ontvang je een aparte e-mail met inloggegevens.
Onze website wordt binnenkort vervangen door de nieuwe website van VIP Internet. Op deze website worden wekelijks relevante blogs en artikelen geplaatst.
Voorlopig blijf je facturen van ons ontvangen. Vanaf 1 januari 2020 zie je het logo van VIP Internet op je facturen.
VRAGEN?

Met deze wijzigingen investeren we in een duurzame samenwerking met jou. We begrijpen dat deze wijzigingen vragen bij je oproepen. Daarom staan we je graag te woord per e-mail, ticket en telefoon.

Met vriendelijke groet,

TEAM REVICED

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 21:55
Met dit soort wijzigingen zou ik zeker niet blijven en daardoor sponsor worden van TWS waardoor ze verder kunnen met hun huidige praktijken. Ik zou op zoek gaan naar een bedrijf waar de prestatie in verhouding staat met de prijs. Zonder gezonde concurrentie gaan bedrijven als TWS de markt volledig kappot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb ze even via een ticket gevraagd wat dit gaat betekenen m.b.t. de unmanaged (cloud) VPS servers.
Ik ben benieuwd wat daaruit komt.

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 17-05-2019 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mistraller ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-07 19:46
Ikzelf zit met veel tevredenheid bij Vimexx :)
Goede hostingsprovider, goedkoop en goede support (voor als ik het nodig heb).

Ook prettig is dat Vimexx 'los' staat, waar bijna alle hostingsproviders opgekocht zijn door uiteindelijk hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-07 21:10
Wat/wie is TWS?

- Yourhosting
- Versio
- Savvii
- Realhosting
- Vip internet
- PCextreme
- Revices
- Realtimeregister
- Neostrada
- deHeeg
- Axarnet

Dan hou je niet ontzettend veel clubs meer over.
wat ik mij dan weer afvraag is waarom ze zoveel merken nodig hebben terwijl ze vrijwel allemaal nagenoeg het zelfde bieden.

ik heb mijn VPS inmiddels over de grens heen gesodemieterd (ik zit dan ook dicht aan de landsgrens en gebruik deze enkel voor 2 kleine wordpress sites en wat development spul)

Wellicht interessant om daar even naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:06
Ik wil niet zeggen: wij van WC eend raden WC eend aan, want er zijn genoeg goede hosters waar je prima terecht kunt.

*knip*. Hoewel je geen link neerzet, valt dit toch onder spam / werving.

[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 17-05-2019 15:37 ]

10.000 WP Zuid, 3400 WP Oost/West, Tesla M3 AWD LR, PompAO 8KW, Marstek Venus E 10,24kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 19:30

Toppe

Oké ✅

Ik zelf heb al mijn diensten bij 2 grote partijen zitten: TransIP en Argeweb

Argeweb gebruik ik voor Office 365 (Exchange) en TransIP voor de rest van de diensten zoals domeinregistratie en hosting. Heb ook nog een VPS bij ze gehad.

Tot nu toe altijd 100% tevreden geweest over TransIP en zodra ze Office 365 aanbieden dan stap ik meteen over.

Ik vindt het lastig om écht goed te omschrijven maar de inhoud van de mailtjes vanuit de support afdeling. Ondanks dat ze je wel antwoord geven op de vraag is het soms even zoeken naar de juiste weg om er te komen, voelt af een toe een beetje als een how-to waar ze stap 4 missen ofzo :)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-06 20:11
Ryur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:42:

Ook prettig is dat Vimexx 'los' staat, waar bijna alle hostingsproviders opgekocht zijn door uiteindelijk hetzelfde bedrijf.
Tja, maar voor hoelang nog.
Ik had Versio en Neostrada, maar ben dit jaar overgestapt naar een 2 VPS-en.
De 1 voor mail, de ander voor web. Bevalt me eigenlijk veel beter. Snelheid en stabiliteit.
Enige wat nog mis is fail-over. Maar daar ga ik me ook in verdiepen met 2 extra vps-en.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ook alles opgezegd bij TWS. Laat Rinse en Tjitske Strikwerda (de onbekende Quote-500 bobo's achter TWS) hun investeringen maar zien verdampen.
Het hostingbedrijf waar ik heb opgezegd doet nog wat moeilijk met de één maand opzegtermijn (ze willen er graag anderhalve maand van maken), maar de Wet van Dam zegt dat je (na een verlenging) op elk moment op mag zeggen en een maand later van het bedrijf af bent.
Het is jammer dat er nog geen hostingbedrijf is opgestaan met een conversiescript voor elk van de TWS-hosters. Dat je je username en wachtwoord afgeeft, en zij de opzegging en overzetting regelen.
WeHoDo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:16:
[...]

Tja, maar voor hoelang nog.
Ik had Versio en Neostrada, maar ben dit jaar overgestapt naar een 2 VPS-en.
De 1 voor mail, de ander voor web. Bevalt me eigenlijk veel beter. Snelheid en stabiliteit.
Enige wat nog mis is fail-over. Maar daar ga ik me ook in verdiepen met 2 extra vps-en.
Kijk eens naar lsyncd. Voor een draaiend systeem is dat veel makkelijker op te zetten dan DRBD. Mail en web kan ook prima op dezelfde VPS, eventueel in een Dockercontainer.
Let wel goed op de beveiliging zoals een firewall en sterke wachtwoorden. Bij veel systemen kun je automatische veiligheidsupdates instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door GlowMouse op 17-05-2019 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Laatst online: 25-06 00:46
Xantios schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:09:
Wat/wie is TWS?

- Yourhosting
- Versio
- Savvii
- Realhosting
- Vip internet
- PCextreme
- Revices
- Realtimeregister
- Neostrada
- deHeeg
- Axarnet

Dan hou je niet ontzettend veel clubs meer over.
wat ik mij dan weer afvraag is waarom ze zoveel merken nodig hebben terwijl ze vrijwel allemaal nagenoeg het zelfde bieden.

ik heb mijn VPS inmiddels over de grens heen gesodemieterd (ik zit dan ook dicht aan de landsgrens en gebruik deze enkel voor 2 kleine wordpress sites en wat development spul)

Wellicht interessant om daar even naar te kijken?
Realtime Register is geen onderdeel van TWS, zijn kort na de opname in TWS daarvan afgesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-07 21:10
GlowMouse schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:29:
Mail en web kan ook prima op dezelfde VPS, eventueel in een Dockercontainer.
Dit is letterlijk hoe ik nu voor iets meer dan een ouderwetse knaak mijn "spul" in de lucht houd
kost geen drol, en gaat als de brandweer!

Oh, en als je pech hebt leer je er nog iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
rens-br schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:42:
[mbr]@Mistraller ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.[/]
Ik heb het "opdoeken van Reviced" voorgelegd aan reviced zelf. Er werd niet op ingegaan, maar het werd ook niet tegengesproken. Kortom, het bedrijf wordt volgens mij wel degelijk opgedoekt, en de klanten proberen ze over te zetten. Dit is niet zomaar een naamswijziging.
Ook als je niets doet stap je over en moet je dus waarschijnlijk een hoop zelf doen...

[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 17-05-2019 16:26 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mistraller schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:25:
[...]

Ik heb het "opdoeken van Reviced" voorgelegd aan reviced zelf. Er werd niet op ingegaan, maar het werd ook niet tegengesproken. Kortom, het bedrijf wordt volgens mij wel degelijk opgedoekt, en de klanten proberen ze over te zetten. Dit is niet zomaar een naamswijziging.
Ook als je niets doet stap je over en moet je dus waarschijnlijk een hoop zelf doen...
Ik geef de titelchange een groot gelijk. het kwam eerst een beetje over 'alsof de stekker uit Reviced werd getrokken, waarna de klanten het zelf maar moesten uitzoeken'. Dat is uiteraard niet zo...

Ikzelf ben momenteel in gesprek over de bestaande unmanaged VPS'sen. Ze zeggen dat die gewoon beschikbaar blijven en dat ze daarvoor DirectAdmin blijven ondersteunen, en dat Plesk enkel op het hostingplatform als standaard wordt gebruikt.

Mij is nog niet bekend wat de kosten zullen worden van unmanaged, maar in ieder geval is Managed dus niet verplicht, wat je zou verwachten volgens de site van VIP zelf. :)
Ik kijk nog even de kat uit de boom. En mocht het voor mij negatief uitpakken dan kijk ik naar TransIP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

jurroen

Security en privacy geek

AW_Bos schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:13:
[...]
Ikzelf ben momenteel in gesprek over de bestaande unmanaged VPS'sen. Ze zeggen dat die gewoon beschikbaar blijven en dat ze daarvoor DirectAdmin blijven ondersteunen, en dat Plesk enkel op het hostingplatform als standaard wordt gebruikt.

Mij is nog niet bekend wat de kosten zullen worden van unmanaged, maar in ieder geval is Managed dus niet verplicht, wat je zou verwachten volgens de site van VIP zelf. :)
Ik kijk nog even de kat uit de boom. En mocht het voor mij negatief uitpakken dan kijk ik naar TransIP.
Ik snap je volledig - hoewel ik zelf direct zou opstappen bij wijzigingen zoals deze.

Je kunt in feite naar vrijwel iedere aanbieder over. Als ze geen DirectAdmin image aanbieden kun je zelf DA installeren en een licentie bij de meest goedkope partij afnemen. Ik weet niet of het nog zo is, DA had jaren terug zelfs lifetime licenties.

Ik ben totaal niet bekend met Reviced, maar TransIP is wel erg fijn. Goed controlepaneel, snelle response op support tickets en de mogelijkheid om een HA setup over twee datacenters op te zetten.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

@jurroen Klopt, ik heb net even een stukje door het VPS-bestelproces gelopen, en je kan inderdaad kiezen uit scherpe servers met flinke power, en in Delft of Amsterdam als locatie. Ook kunnen ze direct DirectAdmin installeren en hebben ze zelfs een aantal mooie configuratie tutorials daarvoor. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 21:55
TWS is met behulp van ispgids.com het klantenverlies aan het goedmaken met overdreven positieve reviews over de recent opgekochte bedrijven. Ipsgids kan ik hierdoor niet meer serieus nemen als zogenaamd onafhankelijke partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 10:08
kuipje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:06:
TWS is met behulp van ispgids.com het klantenverlies aan het goedmaken met overdreven positieve reviews over de recent opgekochte bedrijven. Ipsgids kan ik hierdoor niet meer serieus nemen als zogenaamd onafhankelijke partij.
Was toch al lang bekend? Denk je dat Versio het netjes deed? Die kocht iedereen om voor 1 euro om een positieve reactie te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

jurroen

Security en privacy geek

BliXem schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:30:
[...]

Was toch al lang bekend? Denk je dat Versio het netjes deed? Die kocht iedereen om voor 1 euro om een positieve reactie te plaatsen.
Puur uit interesse, jouw username heeft exact dezelfde schrijfwijze als BliXem Internet te Nijmegen die tot niet heel lang geleden een pand deelden met Savvii, eveneens onderdeel van TWS. Is daar een mogelijke link of puur toeval?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 10:08
jurroen schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:59:
[...]

Puur uit interesse, jouw username heeft exact dezelfde schrijfwijze als BliXem Internet te Nijmegen die tot niet heel lang geleden een pand deelden met Savvii, eveneens onderdeel van TWS. Is daar een mogelijke link of puur toeval?
Is puur toeval. Ik heb niets met Blixem / VIP internet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:12
Ryur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:42:

De opgekochte hostingproviders waren ook eerst 'los' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb reactie van Reviced. Vooralsnog is de wijziging van de VPS'sen vooralsnog administratief. Op termijn willen ze alles naar een nieuw platform migreren. Ik gebruik nu SolusVM, en ik geloof dat het OpenStack wordt. Ze zullen de klanten komende tijd wel benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 08:11
Ook ik heb contact gehad met Reviced, ik heb momenteel een unmanaged VPS en 14 domeinen.
Op dit moment is de aanpassing van de VPS idd administratief, per 1 juli wilt men de prijzen van unmanaged VPS op de site van VIP Internet hebben staan.
Voordat prijswijzigingen worden doorgevoerd op de VPS wordt er nog gecommuniceerd, we wachten nog even af maar kijken wel vast richting verschillende alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teesee64
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-06 15:33
Ook ik ben sinds 2009 klant bij Deziweb/Reviced. Tot mijn verbazing worden mijn hosting pakketten overgezet naar de nieuwe vip internet pakketten. Ik betaalde 9 euro per maand (ex btw) en ga nu 19,99 (ex btw) betalen.

Voor hetzelfde pakket dus een gigantische prijsverhoging. Maar bovenop dat alles moet ik zelf mijn websites gaan overzetten van DA naar Plesk. Een flinke klus ondanks dat hiervoor een paar tools beschikbaar zijn want ik werk met zelf geschreven scripts en die kunnen niet automatisch overgezet worden (logisch).

Bovendien heb ik een email server bij Reviced met een flink aantal email adressen. Ik moet nu dus alle accounts gaan overzetten maar daarvoor heeft de plesk tool alle wachtwoorden nodig om de emails te kunnen overzetten. Ik zou dus aan de mensen die een email adres bij mij hebben moeten gaan vragen of ik hun wachtwoord mag hebben, tja.... :(

Als ik dan toch alles zelf moet overzetten denk ik erover om een andere hosting te zoeken. Ik was altijd super tevreden met de service en prijs/kwaliteit maar wat ze nu presteren is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me af hoeveel klanten ze over gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
@teesee64 reken ook je domeinnamen even mee...die prijzen zijn ook gigantisch duurder bij VIP.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teesee64
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-06 15:33
Mistraller schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:50:
@teesee64 reken ook je domeinnamen even mee...die prijzen zijn ook gigantisch duurder bij VIP.
Ja dat klopt. Dat komt er ook nog bij. Ik vraag me echt af wat ze bezielt om dit soort tarieven te gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1221858

Het is even een mail sturen en twee weken later krijg je te maken met een gigantische prijsverhoging.
Vraag je via ticket om verhaal dan krijg je een lauwe reactie met een link naar de nieuwe prijzen.

Een domeinregistratie kost ineens €12,00
Leuk maar ik heb daar niet om gevraagd.

Geef je reactie op je ticket dan hoor je niets meer. Jaja lulverhaal in de mail in de strekking van meer mensen betere support. Ja dikkere
Prijzen en geen reactie.

Nee deziweb/reviced ik was altijd een trouwe klant maar dit is niet netjes zoals het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:19
*knip*. Dit is reclame en dat staan we niet toe.

[ Voor 153% gewijzigd door rens-br op 17-06-2019 10:21 ]

Pagina: 1