Vandaag in de mail: Reviced wordt VIP internet.
Alles gaat over in VIP internet dus feitelijk wordt Reviced opgedoekt.
Dit geldt helaas ook voor de prijzen:
Ik betaal nu 27,50 ex per jaar voor hosting => wordt 9,99/maand met een verschraling van de diensten
.net domein van 11 naar 19 euro
.nl domein van 5,99 naar 12 euro.
Het jaarbedrag gaat voor mij (incl btw) van €81 naar €256!
Een dikke 300% prijsstijging dus. En dat voor 2 minuscule websites, 4 domeinnamen en een beetje mail forwarding...
Lijkt erop dat TWS (de eigenaar van Reviced) dit oplegt oid, dus ik verwacht eigenlijk geen handreiking naar bestaande klanten helaas.
Reviced gebruikt directadmin, en daar kon ik prima mee uit de voeten.
Daarom zit ik erover te denken om over te stappen naar Vimexx, die voorzover ik weet niet onder TWS valt, en vergelijkbare diensten levert tegen vergelijkbare prijzen als het huidige reviced.
Lees ik dit topic dan ga ik twijfelen. [Vimexx] Ervaringen & Discussie
Daarom zat ik ook aan neostrada te denken, qua prijs ook veel vriendelijker dan VIP internet. Maar deze valt wel weer binnen TWS, en gebruikt cPanel dus moet ik wel weer omschakelen.
Wat is wijsheid?
Alles gaat over in VIP internet dus feitelijk wordt Reviced opgedoekt.
Dit geldt helaas ook voor de prijzen:
Ik betaal nu 27,50 ex per jaar voor hosting => wordt 9,99/maand met een verschraling van de diensten
.net domein van 11 naar 19 euro
.nl domein van 5,99 naar 12 euro.
Het jaarbedrag gaat voor mij (incl btw) van €81 naar €256!
Een dikke 300% prijsstijging dus. En dat voor 2 minuscule websites, 4 domeinnamen en een beetje mail forwarding...
Lijkt erop dat TWS (de eigenaar van Reviced) dit oplegt oid, dus ik verwacht eigenlijk geen handreiking naar bestaande klanten helaas.
Reviced gebruikt directadmin, en daar kon ik prima mee uit de voeten.
Daarom zit ik erover te denken om over te stappen naar Vimexx, die voorzover ik weet niet onder TWS valt, en vergelijkbare diensten levert tegen vergelijkbare prijzen als het huidige reviced.
Lees ik dit topic dan ga ik twijfelen. [Vimexx] Ervaringen & Discussie
Daarom zat ik ook aan neostrada te denken, qua prijs ook veel vriendelijker dan VIP internet. Maar deze valt wel weer binnen TWS, en gebruikt cPanel dus moet ik wel weer omschakelen.
Wat is wijsheid?
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.