Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzjr
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-07-2023
LS,

In het nieuws/nieuwe software release zag ik een nieuwe versie van KODI langs komen, nu ken ik KODI wel ongeveer, maar heb het nooit gebruikt.

Wel heb ik een oude EM7080 media speler welke al jaren geen updates krijgt, en ik vroeg mij dan ook af of het misschien mogelijk is om kodi op de EM7080 te installeren.
En als dat kan, is er een tutorial om dit te doen.....

En ja, ik weet dat je ook een Raspberry Pi kan gebruiken, maar de EM7080 heb ik staan, en waarom die niet hergebruiken..
Het is dus niet zo dat ik een KODI player MOET hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken

dzjr

Beste antwoord (via dzjr op 29-07-2020 20:30)

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik kan nergens meer enige ondersteuning vinden voor dit type. Ook geen forums meer die zich met elke vorm bezig houden.

Dus nee, die kans is vervlogen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Google is je beste vriend en hier op het forum kun je terecht in [Mediaplayer] Het Eminent 7080-topic. Deze speler stamt uit eind 2009 en hierop Kodi draaien lijkt mij volstrekt onmogelijk.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik kan nergens meer enige ondersteuning vinden voor dit type. Ook geen forums meer die zich met elke vorm bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzjr
Luchtbakker schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:11:

Dank je wel!

Ik kon ook al weinig vinden, vandaar de post hier.
Al had ik weinig hoop dat het zou gaan, maar nooit geschoten is ook nooit iets geraakt immers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

dzjr schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:33:
Al had ik weinig hoop dat het zou gaan, maar nooit geschoten is ook nooit iets geraakt immers!
Ik heb even de specificaties erbij gepakt. Pak een willekeurige Raspberry Pi. Zelfs met een Zero (beschikbaar voor ~5 EUR) kan je waarschijnlijk bereiken wat je met dit apparaat wilt doen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 29-07-2020 20:38 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzjr
The Zep Man schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:37:
[...]
Ik heb even de specificaties erbij gepakt. Pak een willekeurige Raspberry Pi. Zelfs met een Zero (beschikbaar voor ~5 EUR) kan je waarschijnlijk bereiken wat je met dit apparaat wilt doen. :P
Wat ik all zij, ik weet dat het met een Pi werk, maar de EM7080 had ik ook liggen.
Wie weet ga ik het wel eens in elkaar zetten, uiteraard wel via LAN.
Pagina: 1