Verschil dure en goedkope Koffiemachines

Pagina: 1
Acties:
  • 1.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RentedMango
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Hallo,

Door al het thuiswerken wil ik een goede Volautomatische Espressomachine kopen. Ik drink veel koffie en ben een echte liefhebber.

Ik ben bereid er max 1000 euro aan uit te geven. Nu ben ik aan het speuren op internet en je komt ze werkelijk van 200 euro tm 3000 euro tegen.

Ik las op Coolblue dat er 3 verschillende ''klassen" zijn:

Basisklasse
Middenklasse
Topklasse

Dit gaat met name over de bouwkwaliteit. Keramische koffiemolen? Aluminium of plastic afwerking, onderdelen etc.

Ik zelf zat te denken aan deze:

https://www.coolblue.nl/p...00l32Sd,aclr_1101l9Wa5E49

Deze kan ik met korting voor 850 euro kopen. Ik lees overal dat dit het vlagschip van Delonghi is. Maar maakt die ook de beste Espresso en koffie?

Wat is jullie ervaring? Wat is nu het verschil tussen een basisklasse machine van pak hem weg 300/500 euro of bovenstaande machine van oorspronkelijk 1200 euro? Is het puur de bouwkwaliteit? Of krijg je daadwerkelijk een kwalitatief betere bak koffie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Misschien even de vraag stellen in dit topic? Daar zit nogal wat koffie kennis. Dat levert waarschijnlijk meer op dan hier vragen.

Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit subforum is niet bedoeld voor adviesvragen, maar voor feedback op de Tweakers Pricewatch.

Ik zou je topic naar Consumentenelektronica Aankoopadvies kunnen schoppen, maar ik zie dat je al in bovengenoemd topic hebt gereageerd, dus ik sluit dit topic gewoon. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.