Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een mini pc "bouwen" waarmee ik ook kan gamen. Het hoeft geen dikke game te zijn want ik ga niet de nieuwste games spelen. Het zijn bijvoorbeeld de games: Surviving Mars, TemTem en sims. Daarnaast wil ik de PC ook voor kantoorwerk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is €800, gok dat ik daar wel wat mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu 2 schermen, muis en toetsenbord dus dat hoef ik niet meer aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mag geen grote kast zijn. Heb niet veel ruimte namelijk. Hoe kleinder de kast hoe beter. Verder heb ik niet echt eisen.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee ook wat het inhoudt. Ik ben nogal een beginner betreft pc bouwen en instellen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening waar ik naar moet kijken, wat ik uberhaupt moet aanschaffen. Kan wel producten aanschaffen maar hoe weet ik of het met elkaar werkt en natuurlijk de beste producten voor de laagste prijs.
Ik moet wel zeggen dus ik heb er totaal geen verstand van. Ben bereid om te leren dus als jullie tips hebben let me know.
Alvast bedankt
Ik wil een mini pc "bouwen" waarmee ik ook kan gamen. Het hoeft geen dikke game te zijn want ik ga niet de nieuwste games spelen. Het zijn bijvoorbeeld de games: Surviving Mars, TemTem en sims. Daarnaast wil ik de PC ook voor kantoorwerk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is €800, gok dat ik daar wel wat mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu 2 schermen, muis en toetsenbord dus dat hoef ik niet meer aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mag geen grote kast zijn. Heb niet veel ruimte namelijk. Hoe kleinder de kast hoe beter. Verder heb ik niet echt eisen.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee ook wat het inhoudt. Ik ben nogal een beginner betreft pc bouwen en instellen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie mening waar ik naar moet kijken, wat ik uberhaupt moet aanschaffen. Kan wel producten aanschaffen maar hoe weet ik of het met elkaar werkt en natuurlijk de beste producten voor de laagste prijs.
Ik moet wel zeggen dus ik heb er totaal geen verstand van. Ben bereid om te leren dus als jullie tips hebben let me know.
Alvast bedankt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 61,44 | € 61,44 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OC | € 275,05 | € 275,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 54,87 | € 54,87 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 960GB | € 88,40 | € 88,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 761,71 | ||
[ Voor 44% gewijzigd door Bandicool op 28-07-2020 14:55 ]