Starre winkeliers

Pagina: 1
Acties:
  • 592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broekventje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-08-2020
Vorig jaar heb ik bij een grote Amerikaanse webshop 2 Intel Nuc’s besteld zonder Windows. Nu wil ik er weer 2 kopen, maar dan bij een Nederlands bedrijf (geen grote webshop) die adverteert met Intel Nuc’s. Helaas wil dit bedrijf alleen maar een Nuc leveren met Windows, of voor hetzelfde geld willen ze er wel Linux op zetten. Ik heb bedankt voor deze service omdat ik zelf Linux of Windows er op kan zetten (ik heb een retailversie van Windows 10).

Er wordt geklaagd door winkeliers dat ze kapot worden gemaakt door (internationale) webshops. Maar ik ben van mening dat ze zichzelf kapot maken door hun starre houding en niet luisteren wat de klant wil. Nu heb ik besteld bij bij een internationale webshop en ook nog we geld bespaart.

Ddffgssd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:18

Pierre

Van nature lui!

Wat denk je ik probeer het nog een keer
Starre bedrijven/winkeliers

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 15:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

er zijn minimaal 30 winkels in de pw die een nuc verkopen zonder windows.
Dus je kunt je ook afvragen waarom jij het zo koppig wil bestellen bij een winkel die het wel met windows wil leveren.

Voor de rest ontgaat het me wat je nu eigenlijk wil met dit topic ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Dit topic is gesloten.