Vorig jaar heb ik bij een grote Amerikaanse webshop 2 Intel Nuc’s besteld zonder Windows. Nu wil ik er weer 2 kopen, maar dan bij een Nederlands bedrijf (geen grote webshop) die adverteert met Intel Nuc’s. Helaas wil dit bedrijf alleen maar een Nuc leveren met Windows, of voor hetzelfde geld willen ze er wel Linux op zetten. Ik heb bedankt voor deze service omdat ik zelf Linux of Windows er op kan zetten (ik heb een retailversie van Windows 10).
Er wordt geklaagd door winkeliers dat ze kapot worden gemaakt door (internationale) webshops. Maar ik ben van mening dat ze zichzelf kapot maken door hun starre houding en niet luisteren wat de klant wil. Nu heb ik besteld bij bij een internationale webshop en ook nog we geld bespaart.
Er wordt geklaagd door winkeliers dat ze kapot worden gemaakt door (internationale) webshops. Maar ik ben van mening dat ze zichzelf kapot maken door hun starre houding en niet luisteren wat de klant wil. Nu heb ik besteld bij bij een internationale webshop en ook nog we geld bespaart.