Mijn vraag
Bij mijn ouders is onlangs een storing aan de tv ontstaan. Zodra de zonwering bedient wordt met de schakelaar aan de muur valt het beeld van de tv weg. Het geluid loopt door (dat kan de buffer zijn, want de smoeltjes liepen niet gelijk en deze staat aan)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Met is een 49"LG IPS geval, al denk ik dat daar de oorzaak niet zit.
De zonwering zit al decennia aan de buitenmuur.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vandaag ontdekte ik dat bij het indrukken én loslaten van de knop deze storing optreedt. We hebben het een paar keer bewust gedaan en "It's evident".
Er is recent, laatste jaren, niets veranderd aan de installatie verder.
Zit er mogelijk iets los bij de motorbediening? Of kan dat versleten zijn? Ik blijf er verder voorlopig af want mijn ouders hebben recht op service en dat wil ik niet dwarsbomen.
Iemand nog tips of dezelfde ervaring? En hoe dat opgelost is bijvoorbeeld.
Komt u maar door!
Bij mijn ouders is onlangs een storing aan de tv ontstaan. Zodra de zonwering bedient wordt met de schakelaar aan de muur valt het beeld van de tv weg. Het geluid loopt door (dat kan de buffer zijn, want de smoeltjes liepen niet gelijk en deze staat aan)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Met is een 49"LG IPS geval, al denk ik dat daar de oorzaak niet zit.
De zonwering zit al decennia aan de buitenmuur.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vandaag ontdekte ik dat bij het indrukken én loslaten van de knop deze storing optreedt. We hebben het een paar keer bewust gedaan en "It's evident".
Er is recent, laatste jaren, niets veranderd aan de installatie verder.
Zit er mogelijk iets los bij de motorbediening? Of kan dat versleten zijn? Ik blijf er verder voorlopig af want mijn ouders hebben recht op service en dat wil ik niet dwarsbomen.
Iemand nog tips of dezelfde ervaring? En hoe dat opgelost is bijvoorbeeld.
Komt u maar door!
Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...