Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBeetje
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo,

Ik heb sindskort een nieuwe tv en daarbij ook een CI+ module besteld via mijn provider. Nu merk ik dat wanneer ik mijn elektrische rolluik gebruik (dicht of open doe), dat dan me tv beeld voor 1 tot 2 seconde een beetje stoort en blokjes weergeeft en soms zelfs geluid wegvalt. Het ziet er een beetje zo uit maar dan wel minder: https://m.imgur.com/zJwQqAp Heb het ook heel af en toe zonder dat ik me rolluik gebruik maar dat gebeurd zelden. Hier nog een foto hoe het is aangesloten: https://www.mupload.nl/db/4qq6befz3fc2g Die stekker is van een stekkerdoos waar de kabel van de tv inzit, kabel van me huistelefoon en een kabel van een andere stekkerdoos waar de stekker van me xbox in zit. Ik hoop zo duidelijk genoeg te zijn geweest, alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, dat lijkt me niet geaard dus probleem found/solved.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ander stopcontact gebruiken of anders een netfilter er tussen zetten (soms heb je ook stekkerblokken waar dit al ingebouwd zit)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 15:20
Goedkoopste oplossing is niet naar je TV kijken als je je rolluik open of dicht doet ;-)
Die paar seconde maakt toch niet zo veel uit? Ik heb het ook, als ik het licht uit doe, stoort de TV heel even. Ik doe het licht uit tijdens de reclame..heb ik geen last dat ik iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Indien je een multimeter heb meet de spanning die op het stopcontact staat tijdens geen gebruik van het rolluik en wel gebruik van het rolluik.

Is die stekker van het rolluik of van je stekkerdoos?

Wat is de leeftijd van het rolluik?

[ Voor 34% gewijzigd door Rerder op 24-07-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBeetje
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-01-2024
Rerder schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:49:
Indien je een multimeter heb meet de spanning die op het stopcontact staat tijdens geen gebruik van het rolluik en wel gebruik van het rolluik.

Is die stekker van het rolluik of van je stekkerdoos?

Wat is de leeftijd van het rolluik?
Dat heb ik jammer genoeg niet. Die stekker is van een stekkerdoos wat ik al zei. Daar zit de tv aan aangeslote, samen met me huistelefoon en nog een stekker van een andere stekkerdoos zit hierin. (Mijn xbox is aan de andere stekkerdoos aangesloten) De leeftijd van de rolluik is denk ik zo'n 10 jaar als het niet minder is. Het irriteert mij echt niet maar weet niet of dit slecht is voor de tv.
Pagina: 1