Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij het bouwen van een game pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik wil spelen zijn onder andere Ark Suvival Evolved, Rust, Dead by Daylight maar ook R6 Videobewerken of streamen van games doe ik niet.

Ik zou het liefst rond de 2300,- uit willen geven. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.

Een 1440p/144Hz monitor, toetsenbord, muis en licentie voor Windows heb ik al. Het gaat dus alleen om de desktop zelf.

Ik heb een volledige game pc nodig voor de prijs van 2300,- exclusief monitor, licentie voor windows & keyboard en muis

Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.

Enigste wensen die ik heb is dat ik Ark smooth kan spelen zonder heel de tijd te laggen, ik snap dat dit een groot spel is en bij sommige basen je hoe dan ook lagg blijft hebben maar ik zou dat graag willen minimaliseren. en het liefst zo min mogelijk geluid bij mijn pc

Ik ben niet van plan om te overklokken

Het belangrijkste is dat jullie mij zouden kunnen helpen met het bouwen van een game pc.. dit word mijn eerste pc en eerlijk gezegt heb ik er totaal geen verstand van.

Alle reacties

• sinkfun
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 19:36
Dag @Verwijderd ,

Je kunt best eens zelf op zoek gaan naar wat je wenst. Neem zeker onderstaande eens door:

BBG Juni

3900X in compacte build - opmerkingen/suggesties welkom!

Hier kun je u ook op baseren, grafische kaart eventueel aanpassen naar een iets krachtigere variant. case aanpassen naar uw voorkeur.

Een andere vraag is ga je deze zelf bouwen of ga je deze door een externe firma laten assembleren. Hiervoor mag je om en bij de €150 rekenen.

[ Voor 145% gewijzigd door sinkfun op 26-07-2020 15:43 . Reden: + ]