Zijn mijn DM's ook door de admin's/mod's/crew bekeken?

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Topicstarter
Mijn vraag

Naar aanleiding van de draad Kijken admins in DM's? https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63184192

En
Orion84 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:15:
[...]

Van een paar andere users die zelf ook al tijdelijk uit AWM verbannen zijn omdat ze zich daar ook niet kunnen gedragen :w

Tegengeluiden belanden niet in de prullenbak omdat het tegengeluiden zijn, ze belanden in de prullenbak omdat fatsoenlijke onderbouwing ontbreekt of er op een andere manier niet fatsoenlijk gediscussieerd wordt.
Is mij geadviseerd in mijn belang de volgende vragen te stellen:
1. Zijn of worden mijn DM's gelezen in een tijdsbestek van een jaar terug tot datum heden?
2. Welke admin's/mod's/crew bekeken of bekijken mijn DM's?
3. Wat is de aanleiding dat ze dit doen of hebben gedaan.

Reden dat ik deze vragen stel is dat ik het vermoeden heb dat mijn DM's zijn of worden gelezen door de admin's/mod's/crew .
Gaarne op deze vragen een reactie, gelieve dit via dit kanaal te doen en niet via DM daar ik in dit laatste middel geen vertrouwen heb.
Tevens gelieve deze draad na beantwoording niet te sluiten daar ik mogelijk vervolg vragen heb, het lijkt me niet handig om voor elke vervolgvraag een aparte draad te openen.
Tenslotte aan de medeforum gebruikers het verzoek niet in deze draad te reageren dan wel de discussie te voeren over het waarom, het dient niet het belang van tweakers en van mij dat deze draad vroegtijdig zonder bevredigende antwoorden gekregen te hebben wordt gesloten.
Wil je je goedkeuring of steun geven voor dit verzoek, een + is voldoende.

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een hele hoop jurisprudentie

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Beste antwoord (via Moonsugar op 29-07-2020 10:31)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Individuele zaken behandelen we niet publiek.

Verder, je kunt altijd mailen met vragen: https://tweakers.net/info/over-tweakers/contact/

Degenen die vrije toegang hebben tot DMs zijn de hoofdgroepadmins van het forum, ik, de FPA's (V&A moderators), Moonsugar en de devvers.

Er wordt niet in DMs gekeken zonder duidelijke aanleiding.

[ Voor 76% gewijzigd door Dirk op 26-07-2020 10:45 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Individuele zaken behandelen we niet publiek.

Verder, je kunt altijd mailen met vragen: https://tweakers.net/info/over-tweakers/contact/

Degenen die vrije toegang hebben tot DMs zijn de hoofdgroepadmins van het forum, ik, de FPA's (V&A moderators), Moonsugar en de devvers.

Er wordt niet in DMs gekeken zonder duidelijke aanleiding.

[ Voor 76% gewijzigd door Dirk op 26-07-2020 10:45 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb geen toegang (meer, sinds ik mijn admin-pet heb opgehangen) en weet niets over dit concrete geval. Maar in het algemeen: ja dit kan door een heel beperkt aantal mensen, de admins.

Dit staat ook aangegeven bij iedere DM die jij maakt:
Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste berichten kan je hier melden.
Edit zie verder hierboven, topic is gesloten: individuele zaken publiek bespreken is niet de bedoeling: neem even contact op met de betreffende admin via DM of zo je wilt via mail.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 26-07-2020 10:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.