Mijn vraag
Naar aanleiding van de draad Kijken admins in DM's? https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63184192
En
1. Zijn of worden mijn DM's gelezen in een tijdsbestek van een jaar terug tot datum heden?
2. Welke admin's/mod's/crew bekeken of bekijken mijn DM's?
3. Wat is de aanleiding dat ze dit doen of hebben gedaan.
Reden dat ik deze vragen stel is dat ik het vermoeden heb dat mijn DM's zijn of worden gelezen door de admin's/mod's/crew .
Gaarne op deze vragen een reactie, gelieve dit via dit kanaal te doen en niet via DM daar ik in dit laatste middel geen vertrouwen heb.
Tevens gelieve deze draad na beantwoording niet te sluiten daar ik mogelijk vervolg vragen heb, het lijkt me niet handig om voor elke vervolgvraag een aparte draad te openen.
Tenslotte aan de medeforum gebruikers het verzoek niet in deze draad te reageren dan wel de discussie te voeren over het waarom, het dient niet het belang van tweakers en van mij dat deze draad vroegtijdig zonder bevredigende antwoorden gekregen te hebben wordt gesloten.
Wil je je goedkeuring of steun geven voor dit verzoek, een + is voldoende.
Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een hele hoop jurisprudentie
Naar aanleiding van de draad Kijken admins in DM's? https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63184192
En
Is mij geadviseerd in mijn belang de volgende vragen te stellen:Orion84 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:15:
[...]
Van een paar andere users die zelf ook al tijdelijk uit AWM verbannen zijn omdat ze zich daar ook niet kunnen gedragen
Tegengeluiden belanden niet in de prullenbak omdat het tegengeluiden zijn, ze belanden in de prullenbak omdat fatsoenlijke onderbouwing ontbreekt of er op een andere manier niet fatsoenlijk gediscussieerd wordt.
1. Zijn of worden mijn DM's gelezen in een tijdsbestek van een jaar terug tot datum heden?
2. Welke admin's/mod's/crew bekeken of bekijken mijn DM's?
3. Wat is de aanleiding dat ze dit doen of hebben gedaan.
Reden dat ik deze vragen stel is dat ik het vermoeden heb dat mijn DM's zijn of worden gelezen door de admin's/mod's/crew .
Gaarne op deze vragen een reactie, gelieve dit via dit kanaal te doen en niet via DM daar ik in dit laatste middel geen vertrouwen heb.
Tevens gelieve deze draad na beantwoording niet te sluiten daar ik mogelijk vervolg vragen heb, het lijkt me niet handig om voor elke vervolgvraag een aparte draad te openen.
Tenslotte aan de medeforum gebruikers het verzoek niet in deze draad te reageren dan wel de discussie te voeren over het waarom, het dient niet het belang van tweakers en van mij dat deze draad vroegtijdig zonder bevredigende antwoorden gekregen te hebben wordt gesloten.
Wil je je goedkeuring of steun geven voor dit verzoek, een + is voldoende.
Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Een hele hoop jurisprudentie
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers