Ik heb een offerte die ik graag aan jullie wil voorleggen. Gezin van 3 personen, verbruiken ongeveer 4700 kwh per jaar en willen graag investeren in zonnepanelen. Ons dak is opgebouwd uit drie delen. Wij wonen niet op het hoekhuis maar eentje ernaast:
Overzicht (noorden omhoog) -->
/f/image/HBnQCZ6wGsP9RZnUDyuXEkQc.png?f=fotoalbum_large)
Voorkant -->
/f/image/MR5Y6Xffvx0z3VY4xY164qcN.png?f=fotoalbum_large)
Zijkant -->
/f/image/xiSq8Thw5ZjJUmsbIvMCwtPp.png?f=fotoalbum_large)
Achterkant -->
/f/image/XoJkEIjctbtK2ZzBh5iP5Xtt.png?f=fotoalbum_large)
We hebben een offerte opgevraagd bij een leverancier die via onze gemeente (via Winstuitjewoning) wordt aangeraden. Deze leverancier wil graag 16 panelen plaatsen op ons dak, op de volgende manier:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ew5vmXFry5DOQnLyhgKUtnvA.png?f=user_large)
De inhoud van de offerte -->
:fill(white):strip_exif()/f/image/kjWb8mOEU0VSHl747e8wA5LA.png?f=user_large)
Wat denken jullie van de offerte? Ik denk dat het werken met optimizers hier wel op z'n plaats is, gezien de configuratie van het dak. Eens? Nog tips of dingen waar we op moeten letten?
Overzicht (noorden omhoog) -->
/f/image/HBnQCZ6wGsP9RZnUDyuXEkQc.png?f=fotoalbum_large)
Voorkant -->
/f/image/MR5Y6Xffvx0z3VY4xY164qcN.png?f=fotoalbum_large)
Zijkant -->
/f/image/xiSq8Thw5ZjJUmsbIvMCwtPp.png?f=fotoalbum_large)
Achterkant -->
/f/image/XoJkEIjctbtK2ZzBh5iP5Xtt.png?f=fotoalbum_large)
We hebben een offerte opgevraagd bij een leverancier die via onze gemeente (via Winstuitjewoning) wordt aangeraden. Deze leverancier wil graag 16 panelen plaatsen op ons dak, op de volgende manier:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ew5vmXFry5DOQnLyhgKUtnvA.png?f=user_large)
De inhoud van de offerte -->
:fill(white):strip_exif()/f/image/kjWb8mOEU0VSHl747e8wA5LA.png?f=user_large)
Wat denken jullie van de offerte? Ik denk dat het werken met optimizers hier wel op z'n plaats is, gezien de configuratie van het dak. Eens? Nog tips of dingen waar we op moeten letten?
“I'd give an arm to be ambidextrous!"